Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Ενημερωτικό Σημείωμα: τουρλού ! 🎅


Τι έγινε καλέ; 
Σε έφαγαν οι σημαιοστολισμοί για τα Χριστούγεννα 
ή τα παζάρια μήπως;
Καθαρίζεις για να στραφταλίζουν τα πάντα όλα;
Καλέ θα στα κάνουν όλα χάλια! Δεν το ξέρεις;
Μετά τα Χριστούγεννα καθαρίζουν!
Όλα πχια από μένα;

Φτιάξε και μελομακάρονα και κουραμπιέδες αβέρτα, 
να δω τι θα καταλάβεις!
Θα χάσεις το πιο θεϊκό Συμπόσιο και θα παχύνεις!
Θεός φυλάξοι!

Έως αύριο, Τετάρτη βράδυ...
Ως τα μεσάνυχτα ναι; Όχι πιο πέρα!
Μετά θα γίνει κολοκύθα η συμμετοχή σου, να το ξέρεις!
Νίπτω τας χείρας μου εγώ.

Τώρα κάτι ερωτήσεις του τύπου,
“γιατί εσύ δεν έγραψες κάτι εκτός συναγωνισμού”
(όπως συνήθιζα να κάμω) 
τις κάνω γαργάρα! 
Δεν μπορώ μάτια μου. 
Έχω “αλειμμένες” υποχρεώσεις στον Σάντα,
“Πανικός στο εργαστήρι” θα μπορούσα να τιτλοφορήσω μια άλλη ανάρτηση,
αλλά θα τα στριμώξω εδώ 


όσα μπόρεσα κι απαθανάτισα, αφού κατά τη διάρκεια των ημερών το εκθετήριο
(μια γωνιά στο εργαστήρι, μην φανταστείς μεγαλεία)
αλλάζει σύνθεση, αφού στο μεταξύ δίνω, μου παίρνουν,
και συνεχίζω να φτιάχνω για να μην μείνει κανένας 
παραπονούμενος - κυρίως ο Σάντα,
γιατί θα χάσω την ιδιότητά μου ως ξωτικό και μετά θα κλαίω-
σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή!

Το ενημερωτικό αυτό τουρλού είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στα
κανελλάκικαι Γιουλάκι
που αρέσκονται στα ενημερωτικά σημειώματα!
Γιατί γίνεται να υπάρξει Συμπόσιο χωρίς ενημερωτικό σημείωμα;
Θεός φυλάξοι! 😂😂😃😄

Και το μιμίδιο-πεσκέσι, από το κανελλάκι μου



κορνιζαρισμένο και χιονισμένο 
για να είμεθα και στο σωστό μουντ! ☺

@ριστέα