Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

17ο Συμπόσιο Ποίησης: Και σήμερα δίνεται η εκκίνηση! 🏁 🏁 🏁


Αγαπημένοι φίλοι της Ποίησης και του μπλογκ,
καταρχάς καλό μήνα να έχουμε!
Σας υπενθυμίζω ότι από σήμερα έως 
και την Τετάρτη 09/08,
τα μεσάνυχτα
μπορείτε να αρχίσετε την αποστολή των συμμετοχών σας για το 
17ο Συμπόσιο Ποίησης
 όπως πάντα, στο μέιλ μου

tea_airis@yahoo.gr

🌷🌷🌷

Την Πέμπτη 10/08 εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list 
και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά
(την οποία και θα αναρτήσω φυσικά).

Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή 11/08 θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Απορίες~σχόλια ► εδώ ή στο μέιλ μου

Επειδή το διάστημα είναι μικρό κι ανησυχώ μην σας ψάχνω τελευταία στιγμή,
μην ξεχάσετε τίτλο και φωτογραφία και η συμμετοχή σας μέσα στο μέιλ!
Όχι σε επισυναπτόμενο έγγραφο! ☺

Ps: Κι αυτή τη φορά είμαι λαρτζ.. έως δύο συμμετοχές ο καθένας σας! ☺