Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Ήταν να μην πάρω το κολάι... ( 3ο ευχολόγιο γάμου!)












Τι έκανε λέει;
Θες και λόγια;
Τι λε μανούλα μου που έχω ανάκαρο να γράψω γρι
μετά από τόσηηηηη κούραση που έχω τραβήξει!
Αύριο, που θα σου δείξω το παρασκήνιο,
πώς κατέληξα εδώ που κατέληξα !

Κατά τ' άλλα..τα γνωστά:

(άρα προλαβαίνετε να γράψετε όσοι δεν το κάνατε ως τώρα)
το 13ο Συμπόσιο Ποίησης περιμένει τις συμμετοχές σας
και στης Μαρίας μας στέλνετε μέχρι αύριο 
συμμετοχή για το Παίζοντας με τις λέξεις


Στο λογισμών αραξοβόλι της Σταυρούλας μας
βρίσκουμε το εκτός συναγωνισμού εξαιρετικό ποίημα της
(δημοσιευμένο παλαιότερα)
που το αφιερώνει στο 13ο Συμπόσιο
ενώ στις Οικογενειακές ιστορίες διαβάστε την ιστορίας της ίδιας,
που πήρε β' βραβείο διηγήματος από την Εταιρία 
Τεχνών, Επιστήμης και Πολιτισμού του δήμου Κερατσινίου 
στα πλαίσια του 15 λογοτεχνικού διαγωνισμού. 

...........

εγώ σας αφήνω εδώ,
γιατί έχω κι ένα βιβλίο γάμου να τελειώσω!

@ριστέα


Διαβάστε σήμερα στις οικογενειακές ιστορίες μας

από την Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη

από τη  Μαρία Νικολάου, στο Κείμενο

&

από τη Μαρία Παρασκευοπούλου, στο Συλλέγω στιγμές