Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Τρίχες!

Θα τολμήσω να μιλήσω για τρίχες απόψε!
Έβαψα μαλλί (μόλις) μετά από πολύ πολύ καιρό
(πόσο φιλότιμο να έχουν πια οι άσπρες τρίχες να κρύβονται
μέσα στους κυματισμούς της κόμης μου;)
έβαλα ένα παγωμένο κρασάκι
και κάθισα επιτέλους να γράψω μια ανάρτηση της προκοπής,
γιατί πολύ σας τρέλανα τελευταία με σκουριές, ντεκουπάζ 
διακοσμήσεις (και τελειωμό δεν έχουν....)
Τώρα πόσο της προκοπής μπορεί να είναι μια ανάρτηση
που μιλάει για τρίχες ένας θεός ξέρει!



Θυμήθηκα ένα άρθρο που διάβασα πρόσφατα, στο οποίο 
η αρθρογράφος υποστήριζε ότι οι σοβαρές γυναίκες έχουν κοντά μαλλιά.
Όταν μια γυναίκα θυσιάζει τα μακριά μαλλιά της για ένα κοντό, 
ή αγορίστικο κούρεμα, συνέχιζε το άρθρο,
τα μηνύματα που θέλει να περάσει είναι: 
"Είμαι σοβαρή και ικανή για όλα!".
"Δεν σπαταλώ το χρόνο μου για να φτιάχνω το μαλλί μου".
"Δεν θέλω η προσοχή όσων έρχονται σε επαγγελματική επαφή μαζί μου
 να αποσπάται από τα μαλλιά μου".
Υπάρχει η πεποίθηση σε πολλούς μάλλον
ότι αν μια μεγαλύτερη γυναίκα αφήσει τα μαλλιά της μακριά,
ελεύθερα κι ωραία να ανεμίζουν, μπορεί να μοιάζει επιπόλαιη.

Εδώ ξεροκαταπίνω!
Δηλαδή για να μην με περνούν για επιπόλαιη, κάποια στιγμή στο μέλλον
θα πρέπει να θυσιάσω τα μακριά μου μαλλιά; 

Αποτέλεσμα εικόνας για ηλικιωμένες

Γιατί να κρίνουμε τις ικανότητες ή άλλα στοιχεία της προσωπικότητας
ενός ατόμου από την εμφάνιση;
Δεν είναι λίγο άδικο;
Και γιατί θα πρέπει όλες να μοιάζουμε με άντρες,
ή κλώνοι η μία της άλλη;

Ανέκαθεν λάτρευα τα μακριά μαλλιά.
Δεν μπορώ να με φανταστώ διαφορετικά.
Δεν τα αλλάζω, δεν τα πειράζω καν...άντε να 
παίξω λίγο με τον τόνο τους: λίγο πιο σκούρα, λίγο κόκκινα...
Ε, αυτά και πολύ τους είναι!
Στο μεταξύ ασχολούμαι τόσο λίγο με τα μαλλιά μου που όταν διάβασα
ότι το κοντό μαλλί υποδηλώνει ότι η γυναίκα
δεν σπαταλά το χρόνο της για να φτιάχνει το μαλλί της
έλιωσα στα γέλια! 

Ε, ρε τι κάνουν οι πεποιθήσεις, τα στερεότυπα, οι προκαταλήψεις
η κριτική γενικότερα!

Αποτέλεσμα εικόνας για Τρίχες!

Να και τούτη η ανάρτηση από κρησάρα θα περάσει,
γιατί αν δεν το γνωρίζετε υπάρχει και η αστυνομία του διαδικτύου
που θέλει να υπάρχουν στο διαδικτυακό στερέωμα 
μόνο τα άξια, τα ποιοτικά, τα καθώς πρέπει!
Και δως του οι συμβουλές πώς πρέπει να είναι τα μπλογκς
και πώς να γράφεις ή τι να γράφεις.....

Ελευθερία ρε!
Όχι άλλη καταπίεση!
Σε όποιον αρέσει μένει.
Σε όποιο δεν αρέσουμε τα κουβαδάκια του 
και σε άλλη παραλία!

Πάω να δω αν πέτυχαν τα βαμμένα κόκκινα μαλλιά μου! ☺
Σας φιλώ
@ριστέα