Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Κοινωνία Ώρα Αγάπης: Ήταν κάποτε



Ήταν κάποτε ένα κορίτσι.
Και ήταν κι ένα αγόρι.
Η μοίρα το' θελε να σμίξουν
αχόρταγα!
Μοίρασαν στα δυο 
αγάπη, κορμιά, χρόνο, κουβέντες
κι ενώθηκαν ...
Με έναν έρωτα βαθιά ηδονικό,
με έναν Έρωτα λυτρωτικό!
Με τη νιότη
να τρέχει σε όλο το κορμί..
Με τα όνειρα παραμάσχαλα..
και τη λαχτάρα να χορτάσουν!
Και πέρασαν χρόνοι πολλοί..
Εξακολουθητικοί, παρελθοντικοί, στιγμιαίοι!
Και ήρθαν κάποτε κι οι τετελεσμένοι!
Και το  κορίτσι πήρε το δρόμο του
και το αγόρι, τον δικό του....

Ήταν κάποτε ένα κορίτσι
που μεγάλωσε!
Που μάζεψε τελειωμένες ιστορίες κ έπλεξε παλτό!
Και δε κρυώνει τις νύχτες του χειμώνα !
Γιατί έτρεξε με τη νιότη και την ξεπέρασε..
Γιατί αγάπησε !

@ριστέα



Ένα πολύ, πολύ παλιό μου ποίημα,
(το τσέκαρα ...4-5 φίλοι, από τους παλιούς, το έχουν διαβάσει ξανά, 
πιθανόν όμως να μην το θυμούνται)
ανασύρθηκε ειδικά για το δρώμενο της Αγάπης,
μέχρι να έρθουν νέες εμπνεύσεις....
(Λέτε να στράγγιξα;)

Κοινωνία Ώρα Αγάπης !


Εσύ θα συμμετέχεις στην Κοινωνία Ώρα Αγάπης;
Με ιστορία, παραμύθι, κείμενο, ποίημα, δράσεις....
ό,τι έχει μέσα του την αγάπη!

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα



Και μην ξεχνάμε το Παζάρι αλληλεγγύης που διοργανώνει 
 η Αλεξάνδρα για να βοηθήσει την Κοινωνική Κουζίνα 
"Ο άλλος Άνθρωπος"
του Κώστα Πολυχρονόπουλου.
Δες περισσότερα 
εδώ
Αξίζει τον κόπο!

Το παζάρι αλληλεγγύης
γίνεται στο 5ο Νηπιαγωγείο Χολαργού 
το Σαββατοκύριακο 11 & 12 Ιουνίου.

Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσεις να 
ρωτήσεις την Αλεξάνδρα στο μέιλ της
womaninblog@gmail.com

42 σχόλια:

  1. Μνήμη, που ράβεις της ψυχής τη τέλεια πανοπλία,
    Μνήμη, που ψηλαφίζοντας, μετάξι ξετυλίγεις.
    Μνήμη, που γράφεις με μυαλόπετρες, ασέλιδα βιβλία,
    Μνήμη, που με τους δείκτες ρολογιών, το πόνο τονε πνίγεις.

    τούτο και
    Απʼ τις βουνοπηγές, βυζαίνʼ η νιότη
    Από τις φούχτες της ζωής, γεννιέτʼ η ευτυχία
    Από τις πλάτες μιας φυγής, απλώνεται μια πάχνη
    Απʼ τις κραυγές του έρωτα, καίγετʼ η φαντασία.

    Όμορφο πέρασμα αγάπης, μπορεί ν' αφήσει ένα χωράφι γεμάτο λουλούδια και αισιοδοξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα με κάνεις να μην μπορώ να αρθρώσω λέξη έπειτα!

      Σε φιλώ γλυκά Δημήτρη μου :))

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα γλυκιά μου.
    Το τι χαρά κάνω που βλέπω ανοιχτά σχόλια, δεν περιγράφετε.

    Να ξέρεις πως παρακολουθώ τις δημιουργίες σου και μου αρέσουν πολύ.

    Το ποίημά σου υπέροχο, μου άρεσε πολύ όπως και η εικόνα που επέλεξες να το συνοδέψεις επίσης.

    Καλή επιτυχία στα μπαζαρ. Θα σκισουν, ειμαι σιγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Θα τα ψάχνουμε με φανάρι σ ελίγο καιρό τα ανοιχτά σχόλια ☺
      Να'σαι καλά Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου
    Σχεδόν όλοι οι χρόνοι έπαιξαν στο καταπληκτικό ποίημα σου, τώρα είναι η ώρα του Ενεστώτα...
    Για καφέ θα πάμε οπωσδήποτε, θα τηλεφωνηθούμε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Ναι, ναι, να τηλεφωνηθούμε και να βγούμε!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Νομιζω ειναι απο τα καλυτερα σου Αριστουλα μου! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μίλησες στην καρδιά μου!
    Υπέροχο!
    Respect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θυμάμαι να το έχω ξαναδιαβάσει... (Αν το είχα ξαναδιαβάσει, δεν θα το θυμόμουν???)
    Τέλος πάντων! Πολύ-πολύ όμορφο και με "μεστή" αντίληψη θα μπορούσα να πω! (Να τολμήσω να ρωτήσω αν είναι αυτοβιογραφικό?!)
    ;-)
    Μια μεγάλη αγκαλιά, curly artist μου και να μην ξανακούσω πως στερεύεις από έμπνευση, ναι?!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλό μεσημεράκι!
    (Ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχες απ΄ότι θυμάμαι τρελοσυριανάκι μου! Και ναι ..πες το αυτοβιογραφικό...
      Πολλά γλυκά φιλιά μάτια μου :) και σε ευχαριστώωωω!

      Διαγραφή
  7. Μια ολόκληρη ζωή, μια αγάπη, η αρχή και το τέλος, ξετυλίγονται στους στίχους σου αγαπητή μου Αριστέα, με την πείρα της ζωής έπλεξες προστασία απ' την παγωνιά του Χειμώνα (Που μάζεψε τελειωμένες ιστορίες κ έπλεξε παλτό!)

    Εξαιρετικό

    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γαβρίλη μου!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  8. Τρυφερά εκφραστικό, περιεκτικό, νοσταλγικό.
    Και ώριμο!
    (Οι εμπνεύσεις δε στραγγίζουν. Μπορεί να πέφτουν σε βραχύχρονη νάρκη. Ακόμα κι αν θελήσει κανείς να τις καταστείλει, θα έρθουν ορμητικές και θ’ απαιτήσουν απελευθέρωση…).
    Καλή συνέχεια, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω νιώσει αυτή την ορμή φίλε Άρη! Εύχομαι να την νιώσω ξανά! Μου έχει λείψει!
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  9. Δυνατό, υπέροχο, αληθινό, τρυφερό! Με συγκίνησες...
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μη φοβού Αριστέα. Δεν θα στραγγίξεις ποτέ από εμπνεύσεις!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέσα σε λίγους στίχους ολοι οι χρόνοι..Αριστακι μου.. δεν θυμαμαι να το διαβασα.. αλλά και να το είχα διαβασει θα το θυμόμουν νομιζεις; οποτε καλα εκανες και το εβαλες γιατι είναι απο τα καλυτερα σου..
    Ότι ζουμε και περνά γινεται ακομα και μεσα σε μια στιγμή.. παρελθον..αρκει αυτό να μας αφήνει μια ομορφη νοσταλγια !!!αρκεί να υπαρχει η αγαπη μικρή μου...!! να περνας ομορφα ... θα τα πουμε... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι με διάβαζες τότε Ρουλίτσα μου! Είναι πολύ παλιό! Αλλά πολύ αγαπημένο !
      Κι εσύ να περνάς όμορφα (στο μπαλκονάκι σου! ☺)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφο...με αίσιο τέλος, γιατί όλα ξεκινούν απ'την αγάπη μας στον εαυτό μας!!!
    Καλό ξημέρωμα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ πάλι, σαν να το θυμάμαι, Αριστέα μου, και με είχε εντυπωσιάσει και τότε! Καλά όμως έκανες και το ξανάβαλες, γιατί είναι πολύ ωραίο!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου , ναι το έχεις ξαναδιαβάσει και σχολιάσει! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  14. Δεν το ξέρω το ποίημα αυτο. Πολύ όμορφο. Με τα όνειρα παραμάσχαλα....τι είναι η νιότη!!Και έτσι πρέπει να είναι!
    Σ'ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας
    Πώς είσαι; Έγινες καλά;
    Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωριζόμασταν τότε Αννούλα μου!
      Ελάχιστοι από τους κοινούς μας φίλους το ξέρουν .
      Κι εγώ χάρηκα που το ανέσυρα γιατί είναι από τα λατρεμένα μου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο!!! και το ποιημα σου και η ενημερωση!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο τρυφερό! Έλα... έλιωσα τώρα! Είχα αγωνία για το τέλος: πολύ αληθινό!
    Κι εδώ χορηγός επικοινωνίας! Φιλώ σε, (στο μέτωπο να τσεκάρω για πυρετό) και ευχαριστώ σε πολύ - πολύ!
    -Δεν έχω ξεχάσει την Κοινωνία-
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω θα ηθελα να σου πω
    Οτι κοριτσια σαν κι εσενα αξιζουνε τον ερωτα

    Tony Joe White-Good In Blues

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπησε όμως Αριστεα μου κ αυτο μετράει!
    Αχ αχ ποση τρυφερότητα αποπνέει!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το τρυφερό σχόλιο Αριάδνη μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου με άγγιξε πολύ το ποίημά σου, είναι πολύ γλυκό, τρυφερό και νοσταλγικό! Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Αριστάκι μου!! Καλά έκανες και το ανέσυρες, δεν το θυμόμουν!! Τρυφερό, αγαπησιάρικο, γεμάτο από την αλήθεια του!! Το κέρδος πάντα η αγάπη, αυτή που την έζησαν, γι αυτούς που την έζησαν!! Ευλογία!!

    Γκρρ.. Είναι απαίσιο και ψυχοφθόρο το αίσθημα του στραγγίγματος.. Σε νιώθω, είναι η παύση μέχρι την επόμενη γέννα όμως!! Να σαι σίγουρη!!
    Να σου πω και για το ανάγλυφο κρακελέ πόσο πανέμορφη χρήση του κάνεις!!
    Φιλάκια ολόγλυκα κοπέλα μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχες διαβάσει ξανά Μαρλέν μου! Δεν "γνωριζόμασταν" τότε! :))
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :))
      Α, η έμπνευση επέστρεψε ;-)
      Φιλάκια πολλά ! ♥

      Διαγραφή