Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Μαζί με τον καφέ # 28: Έχε το νου σου στο παιδί......



Έκαμα καφέ και κάθισα (επιτέλους) να σου γράψω.
Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να σου πω...
Κι όμως νομίζω ότι πάλι δεν θα βρουν τρόπο να βγουν
όλα όσα θα ήθελα να φωνάξω....
Έχω επιλέξει τη σιωπή τελευταία κι ας με βλέπεις καθημερινά
να έχω από μία εγγραφή.
Καλά είμαι. Μην μου ανησυχείς. 
Απλά σιωπώ κι αφουγκράζομαι.

aesthetic, aesthetics, bag, black, black and white, caffeine, chic, classy, coffee, coffee time, cup of coffee, cups, fashion, flowers, girly, luxury, morning, prada, shopping, stuff, style, white, woman

Θα ήθελα που λες, να έβλεπα τριγύρω μου αγάπη.
Παντού. Έμπρακτη. Όχι στα λόγια.
Όχι "θα σ'αγαπώ για πάντα" "είσαι όλη μου η ζωή"
"για σένα τα κάνω όλα"!
Η αγάπη είναι πράξεις ρε γαμώτο...όχι ραβασάκια!

Είμαι πεπεισμένη ότι μόνο η Αγάπη μπορεί 
να κάμει τούτον τον κόσμο καλύτερο.
Το έχω δει τόσες φορές να γίνεται πραγματικότητα..
Δεν είναι απλή φαντασίωση.
Η αγάπη όλα τα μπορεί 
έγραφα στις 25 Λέξεις #6 πρόσφατα.
Πόσο θα ήθελα να το πιστέψουμε όλοι....


art, boy, coffee, cool, cozy, cup, cup of coffee, cute, draw, drink, fun, funny, home, hot, house, laugh, little, man, mood, red, relax, young

Πιθανόν να έχω καταντήσει γραφική.
Ίσως κάποιοι να με βλέπουν με καχυποψία όταν προσπαθώ
τις άσχημες συμπεριφορές να τις αλλάξω με αποδοχή, 
αγάπη, χαμόγελα κι αγκαλιές. Πολλές αγκαλιές.
Κι αναφέρομαι στα παιδιά μας φυσικά.
Στα παιδιά μου! Στο σχολείο!

Οι ανεπιθύμητες συμπεριφορές δεν διορθώνονται με τιμωρίες
αυστηρότητα και αυταρχισμό
Μόνο με πίστη, εμπιστοσύνη κι αποδοχή στο πρόσωπο
μπορείς να δεις αλλαγή.

Πόσο δύσκολο είναι, πόσα πτυχία 
χρειάζονται γαμώτο 
για να το καταλάβεις;

Και επειδή δεν βγαίνουν άλλα, 
θα σου μιλήσω με δύο μου ποιήματα.

black&white, cut, depressing, family, kids, life, parents, pic, quote, wings

Η μέρα που χάθηκε ο κόσμος

Η μέρα που χάθηκε ο κόσμος
Είναι η μέρα που δεν ήσουν εκεί
Είναι η μέρα που δεν έδωσες την αγάπη σου
Η μέρα που άφησες να φύγει κενή
Η μέρα που δεν ρώτησες πώς πέρασες
Πώς ένιωσες 
Τι σκέφτεσαι και τι αγαπάς

Η μέρα που χάθηκε ο κόσμος
Είναι η μέρα που κλείστηκες στον δικό σου κόσμο
και άφησες απέξω τον δικό του 
Η μέρα που αγνόησες
Που δεν άκουσες τις κραυγές
Δεν πρόσεξες τα σημάδια

Είναι η μέρα που αδιαφόρησες
για τα φλογισμένα από την απόγνωση μάτια του,
το τρομαγμένο του πρόσωπο,
τις διαπεραστικές σιωπές του!

Η μέρα που χάθηκε ο κόσμος 
Είναι η μέρα που ένα ακόμα παιδί 
(το ξένο, που είναι και δικό σου)
Βρέθηκε μόνο του
Να παλεύει σε έναν απάνθρωπο κόσμο
Γιατί εσύ και πάλι δεν ήσουν Εκεί!


Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος

Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος
Είναι η μέρα που βγήκες από τον κόσμο σου
και προσπάθησες να πλησιάσεις τον δικό του 
Η μέρα που αποδέχτηκες
Χωρίς επίκριση
Με μια τεράστια αγκαλιά

Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος
Είναι η μέρα που ήσουν δίπλα στον πόνο του
Που ιχνηλάτησες τα σημάδια της ψυχής του
Που αφουγκράστηκες τις σιωπές του
Και γήτευσες με ένα χάδι την ταραχή της ψυχής του

Είναι η μέρα που θέλησες να μάθεις
τι αγαπά, τι ονειρεύεται, τι φοβάται
Είναι η μέρα που ρώτησες για το τι ένιωσε και όχι τι έκανε
Και άκουσες με αμέριστη προσοχή

Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος 
Είναι η μέρα που ένα ακόμα παιδί 
Βρήκε παρηγοριά, ανακούφιση, γαλήνη
Είναι η μέρα που  έδωσες το χαμόγελο σου
Και πήρες πίσω ένα δικό του,
ανεκτίμητο δώρο!

Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος
Είναι η μέρα που σώθηκε ένα παιδί
Γιατί εσύ, ήσουν Εκεί!

babies, girls, kids

Εσύ που με διαβάζεις ίσως να τα θυμήθηκες 
τα ποιηματάκια μου αυτά.
Μάρτης ήταν πάλι.
Με αφορμή τον Βαγγέλη που χάθηκε.
Είχα κλειστά τα σχόλια και ποτέ δεν μιλήσαμε για αυτά.
Σήμερα που δεν έχω άλλα να σου πω
σου δίνω το λόγο.....

Κι επειδή έχουν τη θεματική λέξη του
11ου Συμποσίου Ποίησης 
τα αφιερώνω με αγάπη
στο Συμπόσιο μας!

@ριστέα
_________________________________________


Σήμερα ......
Απαλά έρχεται η άνοιξη
μας λέει η me maria, στο mytripsonblog

Η φύση ζωγραφίζει το χορό της Άνοιξης, 
από τη rena στις Χειροκατασκευές

και λίγο πιο παλιά
Ο Μάρτης, τα χελιδόνια και η Νεράιδα της Άνοιξης! 
από τη Clelia,στο Νεράιδες και Δράκοι

Άνοιξη στα βάθη της Αβησσυνίας
από τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο

"Μέρες Άνοιξης"
από τη Metaxia Nikolopoulou, στο ΜΕΤΑΞΙΑ
_______________________________________________
συμμετέχεις και παρακολουθείς τις
Μέρες Άνοιξης,
το νέο μας δρώμενο!

κι εδώ
μαθαίνεις για το 
11ο Συμπόσιο Ποίησης 
που τρέχει ήδη!
____________________________________________

υγ: Έχε το νου σου στο παιδί!
Γιατί μόνο 
αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα!

54 σχόλια:

  1. Η μέρα που χαμογέλασε ο κόσμος είναι η μέρα που ρώτησες τι ένοιωσε ένα παιδί!!!! Αυτό, μόνον αυτό!!Πόσες αλήθειες! Με ανατρίχιασαν διαβάζοντας τα ποιήματά σου! Και επειδή αργούμε να φτάσουμε σ'αυτήν την ημερα (ελπίζω ότι θα μάθουμε να αγαπάμε) θα σταθώ στο πρώτο σου ποιημα που είναι αυτο που ζούμε...που ένα παιδί παλεύει μόνο του γιατί εμείς δεν είμαστε εκεί!
    Αχ Αριστέα μου ευχαριστώ γι αυτά σου τα ποιήματα
    Φιλιά πολλά και χαίρομαι που είσαι καλά
    ΥΓ κοίτα τα μαίιλ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Με συγκίνησες κι εσύ εμένα :))
      Πολλά, γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Ωραία η σιωπή...βλέπεις ποιος σε καταλαβαίνει ;)
    Θα συμφωνήσω πως με αγάπη και υπομονή λύνονται όλα τα προβλήματα μας!
    Απ' τα ποιήματα μου άρεσε πολύ αυτό: "Είναι η μέρα που έδωσες το χαμόγελο σου. Και πήρες πίσω ένα δικό του, ανεκτίμητο δώρο!"
    Καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε γλυκιά Ωραιοζήλη.
      Και ναι, σε κάτι τέτοιες στιγμές καταλαβαίνεις ποιος σε νιώθει :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Με μάγεψαν τα ποιήματα σου! Ανατρίχιασα ολόκληρη! Σίγουρα λόγω θετικής αύρας θα προτιμήσω το δεύτερο που με εκφράζει περισσότερο! Και θα προσπαθήσω να ακούω και εγώ με αμέριστη προσοχή! Καλημέρα γλυκιά μου Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ το δεύτερο περισσότερο γιατί προτιμώ τη θετικότητα!
      Να'σαι καλά γλυκιά μου Κλειώ!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  4. «Η αγαπη όλα τα μπορει μα δεν υπαρχει»
    Γιατι αν υπηρχε ο κοσμος θα ηταν καλυτερος
    Αυτό που κυριαρχει είναι υποκρισια και τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα (Να τωρα τελευταια εχει πεσει πολυ "αγαπη" για τους προσφυγες)

    Whitesnake - Ain't No Love In The Heart Of The City

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. V δεν διαφωνώ μαζί σου. Αν υπήρχε αγάπη όλα θα ήταν καλύτερα...
      Και δεν θα υπήρχε τόσος πόνος γύρω μας και τόσα στραβά.
      Για αυτό δεν θα πάψω ποτέ να την αναζητώ !
      Να'σαι καλά! :))

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Μου αρεσει ο τροπος που αντιμετωπίζεις την καθε κατασταση. Καλέσμα για δημιουργία, Ώρα δημιουργίας λοιπόν!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο J.R.R. Tolkien είχε πει το εξής γνωστό: "Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου, δεν μπορεί να καταλάβει ούτε τα λόγια σου." και πάντα ήταν αγαπημένο μου γιατί είναι μια τεράστια αλήθεια.
    Τα ποιηματά σου μιλάνε για αγάπη, εσύ μιλάς για αγάπη, κάποιοι την αντιλαμβανόμαστε την αγάπη... οπότε μόνο αγάπη, αγάπη μόνο και όλα παλέυονται διαφορετικά κι όλα είναι πιο λυτρωτικά.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι Αριστέα μου, μια όμορφη Κυριακή και μια όμορφη εβδομάδα! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα και στο σχόλιο!
      να 'σαι καλά!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  7. Τι σύμπτωση, θα προτείνω μια θεατρική παράσταση (που έγινε πρώτα ταινία), τον "θεό τής σφαγής", που σου μίλησα ήδη για αυτό. Επειδή ξεκινά να μιλά για τις συμπεριφορές δυο παιδιών και εξελίσσεται (και καταλήγει) στα προβλήματα τών γονέων. Ακριβώς επειδή όλα ξεκινούν από εκεί. Κι αν οι γονείς έχουν άλυτα θέματα (σχεδόν βέβαιο, για να μην πω απόλυτο..) πως να μην "περάσουν" όλα αυτά και στα παιδιά; Η ανωριμότητα τών ανθρώπων να αποκτούν παιδιά χωρίς να έχουν "ενηλικιωθεί" πρώτα οι ίδιοι, δεν θα αλλάξει ποτέ(;)... Φιλιά! ❤

    Υ.Η Πληροφορίες για την παράσταση που προτείνω, υπάρχουν στο διαδίκτυο. Όσο πιο πολύ έχει "δουλέψει" κανείς (κυρίως γονιός) με τον εαυτό του, τόσο πιο πολύ θα αντιληφθεί τα (άφθονα) διδακτικά συμπεράσματα τής παράστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνώριζα την ταινία ( ούτε και το θεατρικό, αλλά όταν το έψαξα είδα ότι καταπιάνεται με ένα υπέροχο θέμα! Πολύ σωστή η αναφορά σου εδώ , σε αυτή την ανάρτηση Πέτρα μου!
      Τα άλυτα θέματα των γονιών παιδεύουσι τέκνα!

      Σε ευχαριστώωωωω
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  8. Πρόσθεσε άλλη μία γραφική στην παρέα για την συχνή αναφορά στην αγάπη ως το μοναδικό αντίδοτο στην ασχήμια του κόσμου και, ναι, είναι υπαρκτή και δεν αποτελεί ένα ακόμα φτηνό αποκύημα της φαντασίας! Το πιστεύω και το ακολουθώ στην ζωή μου και ας μην το βλέπουν έτσι οι άλλοι...
    Μου άρεσε που επέλεξες να πεις τα ουσιώδη μέσα από δύο ποίηματά σου και πολύ περισσότερο το ότι έδωσες πολύ ελυστοχα τις δύο όψεις στην επαφή των ενηλίκων με το παιδί!!!
    Φιλιά πολλά και συνέχισε όπως ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "εύστοχα"

      Όσο για τα πτυχία...
      Και με τα ελάχιστα έχουμε δει την ιδανική παρουσία επαγγελματιών δίπλα στα παιδιά, διότι αυτό που απαιτείται είναι βαθιά αγάπη για το αντικείμενο και ακόμη μεγαλύτερη για το παιδί. Αυτά από μόνα τους ωθούν για την κάλυψη όποιων γνωστικών κενών έχει όποιος ασχολείται με τα παιδιά. Ενώ αν λείπει η αγάπη και το αληθινό ενδιαφέρον δεν επαρκεί κανένα πτυχίο, θα είναι πάντα ένα άδειο χαρτί δίχως αντίκρισμα στην πράξη! Ό,τι λέω αποδεδειγμένο μέσα από την εικοσαετή εμπειρία μου στην εκπαίδευση...

      Διαγραφή
    2. Πωπω το πιστεύεις κι εσύ ότι είμαστε γραφικές ε;
      " βαθιά αγάπη για το αντικείμενο και ακόμη μεγαλύτερη για το παιδί" Αυτό ακριβώς νομίζω κι εγώ Γλαύκη μου! Όλα τα άλλα είναι απλά για να λέμε....
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιό σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Αριστάκι μου
    Τα θυμάμαι πολύ καλά τα ποιήματά σου
    Εύστοχα κι ευθύβολα και τα δύο!!
    Εύχομαι κάποια εποχή να περάσουμε
    από τις ρητορείες στο συναίσθημα και
    την αποδοχή!!!

    Καλή Κυριακή μάτια μου με πολλά φιλιά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανατριχιασα!
    Θα επιστρεψω στο γνωστο
    "Μονο το φως μπορει να νικησει το σκοταδι....Μονο η αγαπη μπορει να νικησει το μισος!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανατριχιασα!
    Θα επιστρεψω στο γνωστο
    "Μονο το φως μπορει να νικησει το σκοταδι....Μονο η αγαπη μπορει να νικησει το μισος!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αγάπη ξέρεις είναι κάτι το αδιαίρετο. Είτε υπάρχει απόλυτα, είτε απόλυτα απουσιάζει.
    Δεν γίνεται για παράδειγμα να αγαπάς τις γάτες και να μισείς τα υπόλοιπα τετράποδα.
    Αγαπάς την ανθρώπινη ύπαρξη. Όχι κάποιους ανθρώπους.
    Η αγάπη δεν τεμαχίζεται για να χαριστεί λίγο στα παιδιά σου, λίγο στους φίλους, λίγο σε συγγενείς, αλλά πιο πέρα υπάρχει απόλυτο μίσος για τους ξένους, για το ...διαφορετικό.
    Υπάρχουν δισεκατομμύρια πάνω σ' αυτόν τον πλανήτη, που είναι διαφορετικοί από εμάς. Φαντάσου λοιπόν πόσο μίσος θα έπρεπε να εισπράτταμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νου άρεσε πολύ το σχόλιό σου Πέτρο μου γιατί επέκτεινες το θέμα της αγάπης.
      Φυσικά και δεν μπορούμε να αγαπάμε τους πάντες, φυσικά και δεν μπορέσουμε να αποδεχτούμε έναν εγκληματία, μα δεν γίνεται να λες ότι έχεις αγάπη και να φέρεσαι απάνθρωπα.
      Και ναι η αγάπη δεν λιγοστεύει δίνοντας την .... Είναι το μοναδικό αγαθό που αν το έχεις δίνεις, δίνεις και πάλι έχεις!!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Έκανα ένα τεστ, στον εαυτό μου:
    Διάβασα δυο φορές τα ποιήματα, τη μια φορά, έχοντας κατά νου όλα τα παιδιά του κόσμου...
    Την δεύτερη φορά, τα διάβασα και απευθύνθηκα στο παιδί που βρίσκεται καταπιεσμένο μέσα μου και αυτό που αισθάνθηκα δεν περιγράφεται με λόγια, ίσως αυτή είναι η αγάπη, που περιμένει να εκδηλωθεί χωρίς δισταγμούς, στα πάντα γύρω μας!
    Δοκίμασε το Αριστέα μου και είμαι σίγουρη, πως θα νιώσεις το ίδιο!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου χαμογελώ!
      Περίμενα ακριβώς μία εβδομάδα για να το κάνω. Λόγοι υγείας ( που σήμερα υπάρχουν) με κρατούσαν μακριά από κάθε αυτοσυγκέντρωση.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση. Λέω να τα εκτυπώσω και να τα κορνιζάρω αυτά μου τα ποιήματα
      και να τα διαβάζω συχνά με τον τρόπο που μου πρότεινες!

      Σε ευχαριστώ πολύ ! ♥
      Ανεκτίμητη άσκηση!
      Φιλί ζεστό!

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω να προσθέσω κάτι, μόνο πως συγκινήθηκα πολύ με την αναφορά σου στον Βαγγέλη. Γιατί όποιος αγαπά δεν ξεχνά.
    ΣΛ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστέα νιώθω ότι τα παιδιά σου στο σχολείο πρέπει να αισθάνονται πολύ τυχερά κοντά σου. Σε μια τέτοια ζεστή αγκαλιά καλόβολη, αληθινή, συνθετική.
    Έχουν το ένστικτο να το καταλάβουν και να το απολαύσουν.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νιώθω τυχερή κι ευλογημένη και τους το έχω πει. Παίρνω τόσα πολλά καθημερινά!
      Με συγκίνησε πολύ το σχόλιο σου πάντως!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  16. Η σιωπή κάνει πολύ θόρυβο Αριστέα! Σκέτη ηχορύπανση με άμμεσες επιπτώσεις στην καρδιά και στο νου. Τελευταία κι εγώ κάνω πολύ συζήτηση μαζί της και κοντεύω να χάσω ... την ακοή μου.
    Προσωπικά σ' ευχαριστώ για τον καφέ που κέρασες. Τον είχα ανάγκη και αυτόν και τη σιωπή σου...
    Ευχές από καρδιάς για όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζωή μου για το σχόλιο !
      Να'σαι καλά !
      Πολλά γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  17. το λες και το ξαναλές, με όλους του τρόπους, και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Μόνο η αγάπη μπορεί! Όλα τα άλλα, ό,τι κι αν καταφέρουν, δεν θα έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα και σίγουρα όχι διάρκεια.
    Αγάπη, αποδοχή, συμπαράσταση. Βράχος δίπλα στον άλλο!
    Μ' αρέσει όταν διαβάζω και στίχους σου!!!
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με νιώθεις βαθιά Αλεξάνδρα μου!
      Και που σου αρέσουν οι στίχοι μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  18. H ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ
    Ζύγισα τα χρώματα της νιότης μου
    μα βγήκανε λειψά.
    Αλάργα τράβηξα
    Μα γύρισα ξανά.
    Η αγάπη όλα τα μπορεί.
    Κι η ψυχή, δες, από το ελάχιστο
    βλασταίνει...
    Airis

    ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. Η ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΧΩΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αριστέα μου απολαμβάνω πολύ τις αναρτήσεις σου κι ας μη σου γράφω πάντα! Καλή εβδομάδα να έχεις! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εχε το νού σου στο παιδί!!! ωραία η ποιηση κι ωραίες οι ιδέες σου!!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστεα δεν μην ειχα την τυχη να γινω μπαμπας,ειναι ονειρο που οσο περναν τα χρονια το βλεπω να απομακρηνεται..
    ποτε δεν εχω νοιωσει το συναισθημα της ζηλειας.. αλλα μπορω να πω οτι ζηλεψα τον αδερφο μοπ0υ οτν η γυναικα του εκανε ενα πανεμορφο αγορακι!
    Η μη εμπρακτη αγαπη ειναι καινα λογια
    "Οι ανεπιθύμητες συμπεριφορές δεν διορθώνονται με τιμωρίες.." θα προσθεσω οτι οι τιμωριες φερνουν το αντιθετο αποτελεσμα

    Ομορφα ποιηματα και τα δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε για τις τιμωρίες καλέ μου φίλε αλλά και που σου άρεσαν τα ποιήματά μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλά να περνάς:))

      Διαγραφή
  22. Ναι, αγάπη μόνο...
    Υπέροχα και τα δυο ποιήματά σου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα έπαιρνα όρκο πως σχολίασα χθες... Δεν πειράζει, ήταν μια καλή ευκαιρία να ξαναμπώ στα υπέροχα λόγια σου και να ξαναγίνω ένα με τις λέξεις σου...
    Πραγματικά βρήκα υπέροχα και τα 2 ποιήματά σου και ασφαλώς θα συμφωνήσω στο ότι η αγάπη όλα τα μπορεί!
    Τη δείχνεις έμπρακτα διαρκώς, ακούραστα και θα δεις τον αντίκτυπο μπροστά σου (γενικότερα, πόσο μάλλον αν μιλάμε για παιδικές ψυχές!)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Αριστάκι μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τρελοσυριανάκι μου γλυκό!
      Τα λόγια σου με συγκινούν!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  24. Ψαχνω ψαχνω να βρω ανοιχτα σχολια και τσουπ βρηκα
    χιχιιχ

    καλη εβδομαδα αγαπημενη μου
    παρακολουθω τις μερες Ανοιξης σημερα και πολυ τις ευχαριστιεμαι

    αναμενω το συμποσιο με χαρα

    οι αποψεις σου για το παιδι με ικανοποιουν πληρως εξαλλου και λογω του επαγγελματος που σπουδασες εκτος απο γνωστρια εισαι και ακρως ευαισθητοποιημενη

    εισαι μια ψυχουλα ευγενικη

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ...κατάντησα εκνευριστική με τα κλειστά σχόλια αλλά έτσι νιώθω, έτσι πράττω!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου για το πέρασμα και το σχόλιό σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  25. Μακάρι να χαμογελούσε όλες τις μέρες ο κόσμος.
    Μακάρι να μην υπήρχαν μέρες που ο κόσμος χάνεται!

    Δε θα γίνει όμως αν δούμε τι γίνεται γύρω μας...ξέρεις τι μου τη δίνει περισσότερο βρε Αριστέα? Που οι μεγάλοι κατηγορούν με τεράστια ευκολία τα παιδιά, από που να το πιάσω για να καταλάβεις, από τα σχόλια που είχε ακούσει το 15χρονο για την κοντή του φούστα, από μια λάθος συμπεριφορά (οποιαδήποτε) που μπορεί να έγινε άπαξ και για διάφορους λόγους, και οι μεγάλοι την κάνουν σημαία και στιγματίζουν παιδιά?..
    Εγώ ξέρω πως τα παιδιά οφείλουμε να τα προστατεύουμε όλοι μας! Όλα τα παιδιά του κόσμου και όσο μπορούμε, γιατί θαυματοποιοί δεν είμαστε!
    Μπορεί κάποιοι να λένε μεγάλα και παχιά λόγια, αλλά τη μέρα που θα σταματήσουν να ρίχνουν όλες τις ευθύνες στο παιδί (ακόμα και για τις δικές τους συμπεριφορές), εκείνη τη μέρα ίσως χαμογελάσει στα αλήθεια ο κόσμος!
    Μπορεί να είμαι κι εκτός θέματος, αλλά φέρνω στο μυαλό μου περιστατικά που έχω διαβάσει κατά καιρούς και αυτό το σχόλιο μου βγαίνει!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καταλαβαίνω το ξέσπασμά σου! Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη γιατί κι εγώ τα ίδια πιστεύω και νιώθω. οι μεγάλοι κατηγορούν εύκολα, ζητούν τα αδύνατα από τα παιδιά, τα φορτώνουν με δικά τους απωθημένα και άγχη, κι ύστερα αναρωτιόμασταν γιατί έχουν γίνει έτσι τα παιδιά μας σήμερα! Και πάλι καλά να λέμε!
      Καθόλου εκτός θέματος μάτια μου δεν ήσουν!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! :)

      Διαγραφή
  26. Νομίζω πως τα παιδιά ''κουβαλούν'', φέρουν τους γονείς τους κι αυτό διαπιστώνεται ξεκάθαρα στον τρόπο που γίνονται τα ίδια γονείς μελλοντικά..
    Σημασία έχει το λάθος πρότυπο γονέα να μην γίνεται viral, ας το πω στην ιντερνετική διάλεκτο ;))), αλλά να γίνεται παράδειγμα προς αποφυγή!! Κάπου εκεί είναι η σωτηρία.. Το πως φτάνει κανείς εκεί, ε θέλει και κόπο και τρόπο!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή