Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Η περιπέτεια της ζωής μου!


Διηγείται ο Μαξ...

Εγώ που λέτε δεν είμαι ό,τι δείχνω!
Είμαι πολύ περισσότερα!
Να τα ξεκαθαρίζουμε αυτά, πριν πάμε παρακάτω. Ναι;
Γιατί δεν είμαι μικρός όπως νομίζεις!
Ούτε μπόι μου λείπει!
Είμαι απλά πολύ ακριβός, σαν τα καλά αρώματα,
που τα κλείνουν σε πολύ μικρά μπουκαλάκια!
Αυτό με τα δείγματα (που κι αυτά σε μικρά μπουκαλάκια τα βάζουν) 
πάλιωσε ναι;
Ωραία!
Πάμε παρακάτω 
γιατί είναι και πολλά μανούλα μου αυτά που έχω να σου διηγηθώ!


Εγώ προχθές που λες δεν το έσκασα!
Δεν το έσκασα! Δεν το έσκασα!
Το εμπέδωσες;
Επίσης δεν έψαχνα για γκόμενα! 
Γιατί με πέρασες; Να ψάχνω από δω κι από κει;
Εγώ; Εγώ είμαι εκλεκτικός σκύλος!
Εξάλλου το γκομενάκι το έχουμε (στο σπίτι μας) και το ψήνουμε καιρό τώρα!
Είναι μια αψηλιά, τσιριμπίμ τσιριμπόμ...δύο μέτρα το μαναράκι μου!
Μπουκιά και συχώριο!
Να την πιεις στο ποτήρι που λένε... και στο χωριό σου!
Τη λιμπίστηκα από την πρώτη στιγμή που αντίκρυσα τα λάγνα μάτια της!
Αμ εκείνα τα οπίσθια!
Κολάζουν κι άγιο! 
Και κουνάει και την ουρά πέρα δώθε και παθαίνω ντελίριο ο δόλιος!
Λίλα τη λένε και είναι γλυκιά σαν σοκολάτα!

Να πάρε μια τζούρα κι εσύ!

Εντάξει. Μου πέφτει ψηλή.
Και δύσκολη! 
Πιτ μπουλ είναι ...δεν είναι ό,τι κι ό,τι!
Αλλά το ξέρω ότι σιγοψήνεται!
Με κάνει κέφι! Πώς το λένε; Γουστάρει κάργα!
Και να τα φιλάκια και να οι ματιές και να τα σαλιαρίσματα...
Όχι να το παινευτώ, αλλά είμαι γλυκούλης ο άτιμος!
Την έχω κάνει λιώμα σε γκρεμό...
Στο κενό πηδάει για πάρτη μου!
Αλλά είμαστε ακόμα στο πρώτο στάδιο,ξέρεις, φιλάκια, χαδάκια..
Μου κάνει και λίγο τη δύσκολη, και καλά κάνει γιατί έτσι 
τη σέβομαι περισσότερο!
Δεν είναι μια τυχαία γκόμενα!
Είναι καψούρα!


Οπότε τα σενάρια "την έκανε για γκομενίτσα ο Μαξ"  κομμένα ναι;
Ξηγηθήκαμε; Λιγούρης ο Μαξ δεν είναι!
Απλά λίγο περίεργος! Αυτό με έκαψε!

Βέβαια η μαμά Χαζέα διαδίδει μύθους ...
Λέει πώς πάσχω από φοβία εγκατάλειψης, τρόμο αποχωρισμού
κι άλλα πράσινα άλογα! 
Αυτή θα μου χαλάσει το όνομα στην πιάτσα όπως πάει!
Και με τι κούτελο θα κυκλοφορώ ο καψερός μου λες;
Άκου φοβία εγκατάλειψης!
Η ψυχολογία την χτύπησε κατακούτελα! 
Κι είπε να εφαρμόσει και πάνω μου τις θεωρίες της! 
Του γιατρού είναι η μανούλα! Άκου φοβία!
Ρε βάλτε το καλά στο κεφάλι σας: Ο Μαξ δεν φοβάται!
Στην πιάτσα είμαι γνωστός ως ο ατρόμητος Μαξ!


Ωραία! Πάμε παρακάτω γιατί θα ξημερώσουμε!
Έφυγαν όλοι προχτές: γιαγιά-παππούς, φεύγει και η μανούλα!
Και; Νομίζει ότι την πήρα από πίσω γιατί φοβόμουν μόνος!
Όχι καλέ! Η περιέργεια μου μας έβαλε σε μπελάδες!
Βασικά το αστυνομικό μου δαιμόνιο!
Ήθελα να ανακαλύψω πού πάει και χάνεται τα πρωινά!
Φτιάχνει που λέτε αποβραδίς δέματα! Και να τα χαρτοκούτια
και να οι ταινίες και χαρτοκόβει και τυλίγει... ούτε ξέρω κι εγώ τι!
Και γεμίζει κάτι σακούλες και την άλλη μέρα φεύγει πρωί και γυρίζει μεσημέρι!
Ε, το είχα βάλει σκοπό να ανακαλύψω που πάει και χάνεται εκείνες τις μέρες!
Τι κάνει όλες εκείνες τις σακούλες και τα δέματα!


Και ναι το ομολογώ! Την πήρα από πίσω!
Αυτή βέβαια άλλο που δεν μου είπε! Και έκλεισε και την αυλόπορτα!
Κούνια που σε κούναγε μανούλα!
Έχω βρει εγώ τις άκρες μου ....
Και με το που την κόβω να προχωράει αμέριμνη στο δρομάκι μας,πάω στην τρύπα 
(που δεν σου λέω και ποια είναι γιατί θα με μαρτυρήσεις)
και μια και δυο το σκάω και την παίρνω στο κατόπι!
Ω, πώς έκανε όταν με πήρε είδηση! 
Ποιος την ακούει τώρα!
Και με στέλνει πίσω! 
Κι εγώ κάνω πώς πάω... Και συνεχίζει ...
Κι εγώ ξαναγυρίζω στο κατόπι της..Και ...πού χάθηκε;
Μανούλα; Πού πήγε; Άνοιξε η γη και την κατάπιε;
Και πάω και λίγο πιο πέρα και μετά ακόμα πιο πέρα και γυρίζω το κεφάλι 
και βλέπω γύρω σπίτια και τίποτα που να μου θυμίζει το γνωστό μου δρόμο
και μετά γυρνούσα γύρω γύρω λίγο σαν χαμένος και τότε ακούω μια φωνή:
"Τίνος είσ' εσύ;"
Άκου ερώτηση... Της μανούλας μου!

Αλλά κοίτα να δεις που δεν με κατάλαβε αυτή και με παίρνει αγκαλιά...
"Βρε άσε με κάτω! Δεν είμαι μωρό για να με κάνεις αγκαλιά...
Τίποτα αυτή!
'Αχου το ... Δεν φοράει κολάρο! Αδέσποτο θα είναι!
θα το πάρω σπίτι γιατί εδώ κινδυνεύει... 
Κι αν δούμε ότι το ζητάει κανείς το επιστρέφουμε!
Και με βάζει σε ένα αυτοκίνητο και με παίρνει πέρα μακριά!


Με πάει που λες σπίτι της!
Δε λέω ...ωραίο μέρος! Και όλο χάδια με έκαναν. Κι είχε και μια σκυκλίτσα!
Αλλά πού να γυρίσω να την κοιτάξω;
Σαν στο σπίτι σου πουθενά!
Και σαν το γκομενάκι μου επίσης! 
Γιατί, εκεί! Πιστός εγώ στη Λίλα μου!
Ούτε γλυκά μάτια έκανα στη δεσποινίδα, ούτε ουρά κούνησα!
Και μετά όταν ήρθε η νύχτα... δεν άντεξα ο καψερός...λύγισα!
Πρώτη φορά μακριά από το σπίτι, πού να είναι η μαμά μου;
Θα έχει ανησυχήσει και θα κλαίει...
Και τι να κάνω ... πόσο να κρατηθώ ο δόλιος; Έβαλα κι εγώ τα κλάματα!
Ποιος @@@@ είπε ότι οι άντρες δεν κλαίνε να τον δαγκώσω;
Γιατί εμείς τα παλικάρια δεν έχουμε ψυχή;

Δεν έκλαιγα για μένα! Όχι!
Εγώ είπαμε : είμαι ο ατρόμητος Μαξ!
Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου έκλαιγα ...
Τη σκεφτόμουνα μόνη της ... να μην έχει κάποιον να χαϊδέψει 
κι έλιωνα... Τι θα έκανε η δόλια χωρίς εμένα;
Μετά σκεφτόμουν τη Λίλα...Με ποιον θα χαμουρευόταν τώρα; 
Α παπα! Φρίκη!


Πώς πέρασαν αυτές οι ώρες η καρδούλα μου το ξέρει!
Και δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε, άκουσα κάτι τηλέφωνα, κάτι συνεννοήσεις 
με έβαλαν ξανά σε αυτοκίνητο 
και ξαφνικά σε λίγα λεπτά βλέπω μπροστά μου τη μανούλα!
Η πρώτη σκέψη είναι να τρέξω στην αγκαλιά της. 
Μετά κοντοστέκομαι... Ωχ ...Ποιος την ακούει τώρα!
Θα με μαλώσει... και θα'χει και τα δίκια της!
Κι έτσι για λίγο μένω κουμπωμένος... 
Ψυχολογώ πρόσωπα και καταστάσεις...
Το χαβά της εκείνη: αχ το μικρό μου ...είναι φοβισμένο!
Το μυαλό σου και μια λίρα και του μπογιατζή ο κόπανος!
Μικρό είναι το μάτι σου! Άκου μικρός!
Αυτή με έχει καταστρέψει στην πιάτσα!
Αλλά ξέρω εγώ ποιος φταίει!
Έκανε το Αφρούλι μας μωρό, ζούλεψε η μαμά και από τότε 
μου φέρεται σαν μωρό!

Μωρ' θα καταφέρω εγώ την τσιριμπίμ τσιριμπόμ μια μέρα των ημερών 
και θα δούμε ποιο είναι το μικρό και το μωρό!

Ως τότε σε φιλώ στην μούρη και να θυμάσαι
Εγώ δεν είμαι ό,τι δείχνω!
Είμαι πολύ περισσότερα!
Γιατί δεν είμαι μικρός όπως νομίζεις!
Ούτε μπόι μου λείπει!
Είμαι απλά πολύ ακριβός, σαν τα καλά αρώματα!

Μαξ ο ατρόμητος!

Πού πήγε πάλι η μανούλα;

116 σχόλια:

  1. Τι ωραία διηγηση!Ήταν σαφέστατος νομιζω και πιστός στις γυναίκες της οικογενειας! χεχεχεχε Ημουν σιγουρη ότι θα τον έβρισκες! Φιλια και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν ήμουν καθόλου σίγουρη Αριάδνη μου. Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι τον είχαν πάρει. Όπως ακριβώς συνέβη δηλαδή. Απλά στάθηκα τυχερή και μου τον έδωσαν :))
      Πολλά φιλιά ! ♥

      Διαγραφή
  2. "Για τη φουκαριάρα τη μανά μου" λέει!!!! αχαχχα!
    Κλαίω!!!
    Είναι και πιστό το αλάνι μας!! (Αγόρι μου, ο έρως ύψος δεν κοιτά! Μη μασάς: Πιστό σου ήταν και το πιτ-μπουλ-γκομενάκι! Θα συνεχίσεις να έχεις καθαρό μέτωπο στην κοινωνία!)
    ;-)
    Λιώνω! Λιώνω!
    Μπορείς να κάνεις πιο συχνά αναρτήσεις, Μαξ μου??? (Μπορώ να χρησιμοποιώ το "μου"? Ή πήρα πολύ θάρρος?)
    Love you both! Και την curly artist και το... καλό άρωμα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά...δεν λέω τίποτα άλλο: η ανάρτηση ήταν αφιερωμένη εξαιρετικά σε σένα που ζήτησες κάτι χιουμοριστικό! Δώρο στη γιορτή σου!
      Φιλάκια πολλά τρελοσυριανάκι μου ♥

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Αριστάκι μου
    Τι παιδί είναι αυτό!!! και πήρε κι από
    την ευγλωττία σου
    Τι λαχτάρα πήρα χτες δεν περιγράφεται
    καθότι η λατρεία μου γι αυτά καταντά
    παθολογική...λέω τώρα!!
    Ταυτοτητούλα του έβαλες γιατί αυτός
    μου δείχνει περιπετειώδης τύπος...
    Φύλαγε τα ρούχα....
    Να μου τον ρουφήξεις στις φιλούρες
    και καλές επιτυχίες πες του στα
    καρδιοχτυπήματα,αν και δεν τον φοβάμαι
    γιατί πως να το κρύψουμε: είναι ένας
    κούκλος!!!!!

    Σας φιλώ γλυκά Μαχ κι Αριστούλα.... και το νου σου μπόμπιρα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Κατά μάνα κατά κύρη ε;
      Φαντάσου τη δική μου λαχτάρα Ελένη μου! Δεν το περίμενα...τόσα σκυλιά έχουν περάσει από τα χέρια μου...Προς το παρόν ΟΛΟΙ μα όλοι στην οικογένεια τον προσέχουμε τώρα σαν τα μάτια μας.
      Θα κλειδώνεται όταν φεύγουμε όλοι γιατί εγώ επιμένω ( κι ας λέει ο Μαξ) μοναξιές νιώθει το παιδί μου!
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Ουάου!
    Τι εξομολόγηση είναι αυτή!
    Καίει καρδιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ φουκαριάρα μάνα τι πέρασες... αλλά τέλος καλό όλα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερός ο Μαξ! Μάγκας με τα όλα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίος ο τύπος! Έτσι είναι οι σωστοί άντρες, και αλάνια και πιστοί, και ατρόμητοι και γλυκες!
    Φιλιά και στους δυό σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι γλυκιά αφήγηση και με σασπενς!!! Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά! Λουράκι με ταυτότητα θα πρότεινα επίσης και εγώ. Σε γλυκοφιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουράκι μπήκε και προσεχώς και ταυτότητα! Αλλά τον προσέχουμε σαν τα μάτια μας!
      Πολλά φιλιά Μαίρη μου ♥

      Διαγραφή
  9. Υστερόγραφον: το πρωί η μαμά μου έβαλε κολάρο με ενσωματωμένο τζι-μπι-ες. Με το που πλησιάζω στην εξώπορτα, ακούγεται η φωνή της: "αναστροφή και ευθεία πορεία στο διάδρομο, στα πέντε μέτρα στρίβεις δεξιά & παρκάρεις στο σαλόνι". Τι να πεις; Γυναικείες ανασφάλειες... γαβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!!!
      Γελώ μ' αυτά που γράφεις, Αριστέα, αλλά άλλο τόσο με αυτά που σου σχολιάζει η Μαρία!!!!
      Ευτυχώς γύρισε στο σπίτι το μικρομέγαλο, για να πάρει τα ίσα της η μανούλα...!!!!
      Φτου, και μας έκοψε την φόρα για τα γκομενιλίκια που του χρεώναμε εδώ κάποιοι τριγύρω...!!!!
      Εμ, η μανούλα τον έχει κάνει και τζιριφιόγκο... και τη νύφη έτοιμη του την έχει!!!!
      Μόλις "τακτοποιήσει" τη νύφη, τότε να σε δω, μανούλα!!!!

      Διαγραφή
    2. @κανελλάκι μου μυρωδάτο...τζιπιες μπορεί να μην του έχω νάλει, αλλά ανασφάλειες και φοβίες έχω και διαρκώς τον ψάχνω!! :))
      @Ρουλάκι μου..όντως κορυφαίο το σχόλιο!
      @Γλαύκη μου .... τι θα τον άφηνα έτσι; Να μου κουβαλήσει όποια να'ναι;
      αχαχαχαχα

      Φιλιά σε όλες :))) ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Τέλος καλό όλα καλά, και το θέμα είναι πως δεν μας μαρτύρησε ...που πάει...με τα δεματάκια....Ε, δεν είναι μαρτυριάρης!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε φιλαράκο μου..που πας και εσύ χωρις να ειδοποιησεις .. την φουκαριαρα την μανα; οκ..!! να την κανεις την τσαρκα σου..σαν αντρακι δεν λέω..να κάνεις και τα γλυκα ματια στην τσιριμπιμπίμ τσιριμπιμπομ... αλλα δεν σκεφτεσαι και εκεινη που επαθε ένα ταράκουλο φιλε μου αλλο πραγμα.. αφου στο τηλεφωνημα εχθες...μονο τα δακρυα της που δεν εβλεπα...!!
    Τελικα εισαι παιδι της μαμας σου ΜΑΞ πως τα λες ετσι; ιδιος εκεινη ..!! μ αρέσεις να τα ξαναπουμε ναι;
    Αρε ΜΑΞ ΠΩς Σ ΑΓΑΠΑΕΙ.!!!!! φιλιά στην μούρη.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι που δεν θα έπαιρνε από μένα! αχαχαχα!
      Και ίσως συνεχίσει τις ιστορίες και στο μέλλον!
      Πολλά φιλιά σμαράγδι μου πολύτιμο!♥

      Διαγραφή
  12. Ο ατρόμητος Μάξ, στάθηκε πολύ τυχερός , λαχτάρησε βέβαια τη μανούλα, αλλά τελικά η βόλτα δεν του βγήκε ξινή....ευτυχώς !!! Κολλάρο, ταυτότητα και κλείσιμο οι τρύπες.... πάραυτα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ναι...η τύχη μας βοήθησε πολύ! Θα μπορούσαν να τον έχουν κρατήσει και να μην το μάθουμε και ποτέ!
      Πολλά φιλιά Κλαυδία μου♥

      Διαγραφή
  13. Τρομερή αφήγηση, με κράτησε σε αγωνία! Ουφ, όλα καλά! Ευτυχώς! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελιωσα λεμε! Μια χαρα ξηγηθηκε! Μα τι γλυκο παιδακι που ναι μωρε! Και αντε να του κρατησεις μουτρα μετα. τελος καλο ολα καλα λοιπον και δεν τον βλεπω να εγκαταλειπει το γκομενακι ουτε την μανουλα του ξανα. Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Πώς να του θυμώσω μου λες! Μόνο αγκαλιές και φιλιά! :))
      Φιλάκια πολλά Μαράκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
  15. Ψυχούλα μου...! Πάλι καλά που ήταν σε καλά χέρια, δε λες;
    Άντε τωρα να δω αν θα ξανά τολμήσει να την κάνει..! :-) και ας το παίζει Ατρόμητος... Χάχαχα!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα είναι πολύ φοβισμένος ...Ελπίζω πάντως να του έγινε μάθημα!
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου♥

      Διαγραφή
  16. Α ρε Μαξ, μεγάλε.... Μας λαχτάρησες, μια γειτονιά ολόκληρη γεμάτη κορίτσια ευαίσθητα και πονετικά! Κλαίγαμε όλες μαζί εν χορώ με τη μανούλα κι' εσύ έκανες τουρισμό!
    Και, γιατί παρακαλώ δίστασες και δεν πήγες να χωθείς τρέχοντας στην αγκαλιά της; Μου λες; Έπαιζε τίποτα με το καινούριο γκομενάκι; Όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, να το ψιθυρίσουμε στη Λίλα να ξέρει με ποιον Καζανόβα έχει να κάνει, η κοπέλα. Μεγάλε, πότε θα βάλεις μυαλό; Κάτσε στ' αυγά σου γιατί Λίλα είναι μόνο ΜΙΑ! Λίλα και μανούλα Αριστέα. Αυτά είναι τα θηλυκά της ζωής σου.
    Ξηγηθήκαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μαξ Καζανόβας ααχαχαχαχα!
      Μια μπουκίτσα είναι! Και δεν ξέρεις πόσο τολμηρός το παίζει!
      Εύχομαι να έβαλε μυαλό!
      Φιλάκια πολλά Φιλία μου♥

      Διαγραφή
  17. A ρε φουκαριάρα μανα!!!!! χαχαχαχαχαχα
    Φοβερη η διήγησή σου εεεεε του Μάξ εννοω!
    Πολύ χαιρομαι που τον βρηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα ! Είχαμε όρεξη ( μετά τη λαχτάρα!)
      Πολλά φιλιά Μαρία μου♥

      Διαγραφή
  18. Θα πάρω τον Μαξ να πάμε για ποτό, να πιούμε γι αυτά που σιγοψήνονται! χαχαχα
    Επίσης θα πάρω τον Μαξ μια μέρα, να κάνει ένα γκεστ στο blog μου (θα με κάνει να επιστρέψω θα το δεις) για το πως να μένεις πιστός και να μην κουνάς την ουρά σου δεξιά και αριστερά (αυτό άμεσα δεν με αφορά, άλλα έμαθα κάτι νέα για μια φίλη σήμερα και έχω συγχυστεί).
    Τέλος ευτυχώς που υπάρχουν πονόψυχοι άνθρωποι που σέβονται και φροντίζουν τα αδέσποτα και έχουμε ξανά τον Μαξ κοντά μας (και λέω μας γιατί πανικοβληθήκαμε και εμείς μαζί σου).
    Σμουτς και στους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να σε κάνει ο Μαξ να επιστρέψεις...χάρισμά σου Μαρινάκι μου! Για πότε να το κανονίσω;
      Η αγάπη σου με σκλαβώνει καρδούλα μου :))
      Πολλά ζεστά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  19. Και να ξερε "Ο ατρόμητος ΜΑΞ" πως εκτός από την "φουκαριάρα την μάνα του" είχε λαχταρίσει και όλη την blogoγειτονιά!!!!! Λοιπόν μάνα για να μην ξανα λαχταρήσουμε όλοι τσιπάκι και ταυτότητα στον "ατρόμητο"!!!! Πάντως Τέλος καλό όλα καλά!!!!! Φιλιά και στους δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Αυτό δεν το περίμενα με τίποτα Βίκυ μου :)))
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  20. Η φουκαριάρα η μάνα , λαχτάρισε μήπως για τα καλά ???
    Αφού ο Μαξ είναι ατρόμητος ,έπεσε και σε καλά χέρια ,επανήλθε στη θέση η καρδούλα της φουκαριάρας της μάνας !
    Το "ακριβό σου αρωματάκι " να το γεμίσεις αγκαλιές και χάδια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς Ολυμπία μου! Μιλάμε για κλάμα!
      Το γέμισα και το γεμίζω συνέχεια χάδια ( σε σημείο που θα με βαρεθεί στο τέλος!)
      Πολλά φιλιά Ολυμπία μου ♥

      Διαγραφή
  21. Είχε πολλή πλάκα όλη η αφήγηση, αλλά στο τέλος γέλασα με την τελευταία φωτογραφία και τη λεζάντα της "Μα πού πήγε πάλι η μανούλα;" :-p
    Διάβασα και στον Κ. την ανάρτηση, τού 'δειξα και τον Μαξ - και το σχόλιό του: "Πολύ μάγκας το σκυλάκι - ο Νίκος Ρίζος των σκυλιών!"!
    Χαίρομαι που επέστρεψε το ψυχουλίνι στη βάση του. Μετά από αυτή την ανάρτηση πρέπει, νομίζω, να τον φέρεις σε επαφή με τον Μπρίκι, να κάνει κι αυτός τα κονέ του με τους άλλους σκυλο-bloggers! ;-)
    Καλές αγκαλίτσες και χαδάκια με το απολωλός πρόβατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Χαίρομαι απίστευτα που βγήκε όπως βγήκε το στόρι! Κι εγώ το είχα ανάγκη μετά από τόσο κλάμα!
      "ο Νίκος Ρίζος των σκυλιών" τέλειο πες του Κ.
      Α ήδη τα κανονίζουμε με τη με Μαρία να συνεντευξιαστούνε τα πουλάκια μας...τα σκυλάκια μας θέλω να πω!
      Πολλά φιλιά Διονυσία μου♥

      Διαγραφή
  22. Άκου Μαξ ατρόμητε... την μαμά την κατατρόμαξες!!! Να μην φεύγεις ξανά από το σπίτι και αφήνεις μόνη της την τσιρι μπιμ τσιρι μπόμ ( εκτός βέβαια αν της έκανες γυμνάσια).Αν κάνεις τέτοια σε βλέπω με τσιπάκι μη σου πω και gps xaxaxa Φιλάκια και να προσέχεις τα κορίτσια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Του τα μεταφέρω πάραυτα Κατερίνα μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
  23. Τέλος καλό όλα καλά! Κι εσύ γιατί δεν του λες που πας και τον έφαγε η περιέργεια; Να μου τον φιλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έλα ντε! Καλή η απορία σου Σοφία μου! Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  24. Μετά από αυτή την αφήγηση, θα έλεγα χαλάλι η τρομάρα, αλλά σκέφτομαι τι πέρασες, και πόσο θα φοβήθηκε ο... ατρόμητος και δε θα το πω!!
    Θα πω μόνο πόσο χαίρομαι που επέστρεψε να μας τα διηγηθεί και μια και τα λέει τόσο ωραία και τσαχπίνικα, να κάναμε κι εκείνη τη "συνέντευξη"...
    Λατρεύω πονηρόφατσα!!! (Μην με ακούσει ο Μπρίκι...χαχα)
    Φιλιά πολλά και τέλος καλό, όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εντάξει.......! ουφ... το πέρασες και αυτό.... περιγραφή που "σπάει κόκκαλα". Σαν να έβγαλες όλη σου την αγωνία, σαν κάθαρση, σαν λύτρωση βγήκε και εκφράστηκε όλο αυτό. Σε ένιωσα απόλυτα Αριστέα μου. Το διάβαζα και έριχνα κλεφτές ματιές στον δικό μου εδώ πίσω μου. Πραγματικά δύσκολα.
    Φιλιά και μην ξανατύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου!
      Όντως έτσι ένιωθα όταν έγραφα!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  26. Απίθανος ο Μαξ. Υπέροχος. Να τον χαίρεσαι. Και ξέρει ο άτιμος να τα ρίχνει τα γκομενάκια.
    Μπράβο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τον είχες χάσει;;; Το φρίκη... Ευτυχώς, όλα καλά!!!! Φιλιά και στους δυο!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φρίκη δε λες τίποτα Αλεξάνδρα μου!
      Ευτυχώς όλα καλά!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  28. Βρέ άντρακλα των 40 cm δεν τα αφήνεις αυτά αφού δεν μπορείς χωρίς την μανούλα που την λαχτάρησες αλλά αναστάτωσες και ολην την γειτονιά.Κάτσε σκέψου κόλπα και τερτίπια για να σου κάτσει η γυναικάρα του σπιτιούσας και μην ξεπορτίζεις με την πρώτη ευκαιρία ..Ατρόμητε..... στάθηκες τυχερός που βρέθηκε ο καλύτερος σωτήρας και να ξέρεις ότι το '16 θα ε'ιναι η τυχερή σου χρονιά αν δεν κανεις τον αστυνόμο Σαινη ξανα.Ασε την μανούλα να πακετάρει και να στέλνει όπου και ότι θέλει,εσύ να έχεις μάτια μόνον για την Λίλα σου μην σου την φάει κάποιος μερακλής χωρίς να φορά και ακριβό 'αρωμα!!! Αχ να σε είχα γειτονα να σε τρέλαινα στα τσαλίμια και στα κόλπα και εσύ να μου χ'αιδευες τα μακρυά κατάξανθα αυτάκια μου Είμαι η Μελίτα μία γλυκιά κοκερίνα από την Κομοτηνή και στέλνω ενα σκανδαλιστικό φιλάκι στον Μax τον εξερευνητή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια 40 cm;
      Πολλά του έβαλες;
      Αλλά κάτσε να σου απαντήσει ο ίδιος:

      Εγώ Μελίτα μου που λες είμαι ατρόμητος . Αφού δεν φοβήθηκα τη Λίλα όταν την πρωτοαντίκρυσα δεν φοβάμαι κανέναν!
      Βασικά το γκομενάκι έτοιμο είναι...πρακτικές δυσκολίες έχουμε... γιατί στην αυλή μας κοιτάζουν και εντάξει...είναι και μια κυρία, πρέπει να είμαι προσεκτικός! ☺
      Α ρε Μελιτάκι αυτή η Κομοτηνή πρέπει να είναι πολύ μακριά ε;
      Αλήθεια; Μέιλ έχεις;
      Με αγάπη Μαξ !

      Διαγραφή
  29. Εντάξει εγώ δεν μπορώ να διανοηθώ καν ότι χάνω το σκυλί μου... Θ'αρρωστήσω επιτόπου! Ούτε μπορώ να φανταστώ την αγωνία σου!

    Όσο για τον τιτανομέγιστο τον Μαξ (πες του ότι τον είπα έτσι, να μη θίγεται!), να μην ανησυχεί. Μόλις η Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ Λίλα αδιαθετήσει, όλα θα πάνε καλά και για εκείνον! Αχαχαχα! Είμαι ρηχή & χάνω το νόημα!

    Καλό βράδυ Αριστούλα!
    Πολύ ωραία η αφήγησή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι , είναι στα πόδια μου και του το είπα μόλις! (τιτανομέγιστος...κλαίω!!!)
      Η Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ Λίλα έχει από πέρυσι αδιαθετήσει αλλά που να τη φθάσει ο δόλιος...αν και η ίδια κάνει ότι μπορεί για να τον βοηθήσει! Κι έτσι περιορίζονται στα χάδια! :)))
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  30. απο εδω τοχε απο εκει τοχε ο τσαμπα μαγκας παλι ακλαιτσες και χαδακια χορτασε ...... και πουσαι μεγαλε ατρομητε και ακαταμαχητε Μαξ , μην τυχον και μαρτυρησεις τη τρυπουλα στο κηπο γιατι μετα .......... φιλια και στους δυο σας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα τόσοι άνθρωποι από πού το σκάει ή μάλλον το έσκαγε. προς το παρόν είναι μαζεμένος!
      Φιλάκια πολλά Κάτια μου ♥

      Διαγραφή
  31. Ωραίος ο Μαξ!!! Δεν θα πω μικρός, μην παρεξηγηθεί! χαχαχαχαχα Είναι κούκλος, είναι και έξυπνος, είναι και γλυκούλης όλα τα έχει! Άλλη φορά, να τον παίρνεις μαζί σου Αριστάκι μου, για να του φύγει κάθε περιέργεια! ;-)
    Χάρηκα πολύ, που βρέθηκε γρήγορα και σταμάτησε η ανησυχία σου!!!
    Απολαυστικό κείμενο!
    Φιλιάαα...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Πού να τον κουβαλάω μισή ώρα δρόμο; Θα κουραστεί ο μικρός μου! Βλέπεις μένω στην εξοχή και δεν οδηγώ! :)))
      Φιλάκια πολλά Μαρίνα μου♥

      Διαγραφή
  32. Έλα σταμάάάάτα μικρέ... ουπς ατρόμητε Μαξ ήθελα να πω και κλάιω από τα γέλια. Σταμάάάάτα σου λέω, το εμπεδώσαμε ότι δεν είσαι ό,τι δείχνεις, ότι είσαι πολλά περισσότερα, δεν είσαι μικρός, εντάξει είσαι απλά πολύ ακριβός, σαν τα καλά αρώματα, εντάξει ατρόμητε Μαξ τα ίδια λέω κι Εγώ αλλά δεν με ακούσει κανένας. Ελπίζω εσύ μαγκάκι μου να σε ακούσουν και πόσο μάλλον η μαμά χαζέα. Χαχαχαχα! Αλλά να σου πω, πάλι καλά που βρέθηκες γιατί ανησυχήσαμε όλοι μας παλαβό. Σαν το σπίτι σου και την μαμά, δεν ε΄χει! Το 'πιασες; Γκεγκε; Δώσε τώρα φιλί στην μαμά και Καληνύχτα σας!♥♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κυρία Μαρία , χαίρομαι που το καταλάβατε ότι δεν είμαι ό,τι φαίνομαι αλλά πολλά περισσότερα!
      Συμφωνώ: Σαν το σπίτι σου και την μαμά, δεν έχει!
      Αλλά και η περιπέτεια είναι στο αίμα μου!
      Φιλάκια πολλά
      Μαξ! ♥

      Διαγραφή
  33. Μαξ, εισωραίος, που λένε και στο χωριό μου.
    Μη μασάς, στο ύψος σου .
    Η μανούλα όμως βρε τι σου φταίει;
    Όταν θα πας φαντάρος , βλέπω να κατασκηνώνει έξω από το στρατόπεδο.
    Τί, θα πει ότι είσαι προστάτης οικογένειας και θα πάρεις αναβολή;
    Μην ακούω τέτοια, σε θέλω παλικάρι.
    Αντε, μου φαίνεται ότι τζαζεψαμε όλες μαζί φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ο άτιμος είμαι! Όχι να το παινευτώ αλλά είμαι γλυκούλης! ☺
      αχαχαχα κυρία Ρένα έχετε πολύ πλάκα!
      Φιλιά, Μαξ! ♥

      Διαγραφή
  34. Κλαίωωωωωωωωωωωω με τέτοια αφήγηση!!! Βρε την καημένη τη μάνα και σοβαρά τώρα πόσο σε νοιώθω και πώς σε καταλαβαίνω....Εμείς κολάρο του έχουμε με τηλέφωνο επάνω και τσιπάκι. Βάλτου και εσύ για να είσαι πιο ήσυχη.
    Τέλος καλό όλα καλά και θα θέλαμε πιστεύω όλοι να διαβάζουμε που και που του Μαξ αναρτήσεις. Μην θες πάντα την πρώτη θέση στο κομπιούτερ σου άφηνε και τον Μαξ πια!!!!χαχαχαχα
    Φιλάκια πολλά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονίζουμε κοτζάμ συνέντευξη με τον Μπρίκι της Μαρίας , οπότε θα ξαναγελάσουμε μάλλον!
      Πολλά φιλιά Αννούλα μου ♥

      Διαγραφή
  35. Καλέ τι κουκλί είναι αυτό;
    Τουλάχιστον ξαναβρήκε τη μανούλα του κι αυτό είναι το πιο σημαντικό!
    Ξέρω πολύ καλά τι είναι να σου φεύγει ο σκύλος, που τον έχεις σαν παιδί σου και να μην σου γυρίζει ξανά πίσω.
    Εύχομαι λοιπόν ο Μαξ να είναι πάντα τόσο καλότυχος και να βρίσκει πάντα τον δρόμο του!
    Καλό Σ/Κ, φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!
      να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  36. Καλά, έχω ξεραθεί στα γέλια τόσο από την αφήγηση του Μάξ όσο και από τα σχόλια!!!!!
    Τέλος καλό, όλα καλά, λοιπόν!!!!
    Φιλάκια πολλά...και στους δύο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ανάρτηση υπερπαραγωγή για χάρη του! Χαλάλι του!
      Φιλάκια πολλά Μαριάννα μου ♥

      Διαγραφή
  37. Καλά Μάξ κοίτα να τα φτιάξεις με τη Λίλα, γιατί έτσι και το σκάσεις για καμιά άλλη βλέπω τη μαμάκα σου να μην την βγάζει καθαρή !!!!! Σε φιλώ ατρόμητε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CF%86%CE%BF%CF%83%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Άρη :)
      Εξαιρετικός όπως πάντα! :))

      Διαγραφή
  39. xexe ξεύρετε τα αγόρια βλέπω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και όλα εν τάξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλή χρονιά με υγεία κι από δω Αριστεάκι μου!! σου εύχομαι τα καλύτερα!! πολύ χάρηκα που τον βρήκες τον κούκλο Μαξ!! είναι γλύκας!! φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Σε ευχαριστώωωω
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  41. Κι έτσι πληροφορηθήκαμε ότι ο Μαξ δεν ξενοκοιτάει!
    Κοίτα τι μαθαίνεις στα καλά του καθουμένου.
    Κάτσε ρε δόλιε στα αυγά σου... καλά, στα κόκκαλά σου εννοώ!
    Αυτή η μάνα σου είναι ικανή να σε φέρει στο Πάμε Πακέτο και να γίνεις ρόμπα.
    Τη δημοσιότητα δεν την θέλουμε. Ό,τι κάνουμε στα μουλωχτά. Μια φορά είπες κι εσύ να ξεπορτίσεις και η μούρη φάτσα κάρτα στα ιντερνέτια!
    Άς το, δεν λέει. Κάνε ό,τι κάνεις αλλά να επιστρέφεις πάντα. Γιατί σε βλέπω κάποια μέρα των ημερών να σε κρατάει αγκαλιά η Νικολούλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα! Μπαίνω σφήνα, γιατί με την "αγκαλιά τής Νικολούλη" έχω κλάψει από το γέλιο! :) Μαξ, άσε τα τρελά σου και τις δικαιολογίες! Εμείς εδώ πέρα, μέχρι "αμπελαλέ" (αχαχαχα!).. βγάλαμε για την πάρτη σου: https://www.youtube.com/watch?v=sGWtBzQLxKQ ..κι εσύ βολτάριζες; Από όσο μαθαίνω πάντως, δείχνει(ς) ότι έβαλες μυαλό.. Αγκαλίτσα σε σένα και στην Αριστέα που την λαχτάρησες ρε άτιμο.. ❤❤ Και καλή Κυριακή δίπλα στο τζάκι! ;)

      Διαγραφή
    2. @ Πέτρο : Πάμε πακέτο; πώς δεν το σκέφτηκα;. Επίσης τη Νικολούλη :))) αχαχαχαχαχα!
      Μωρ θα επέστρεφε ο δόλιος αν δεν τον είχαν πάρει...αλλά τέλος καλό όλα καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
    3. @Πέτρα μου αμπελαλέ και κλαίωωωωω :)))) Να'σαι καλά επιτέλους έμαθα κι από πού προήρθε! Έλιωσα λέμεεεεεε ☺
      Αν έβαλε μυαλό θα δείξει στο μέλλον. Προς το παρόν είναι μαζεμένος ακόμα και φοβισμένος!

      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
    4. Τη Νικολουλη δεν τη βλέπω κορίτσια, αλλά το πακέτο, ανελλιπώς κάθε Πέμπτη και κλαιω.
      Έτσι και χαθεί παλι κανένα σκυλακι, βουρ , όλες μαζί.
      Θα γελασει κάθε πικραμενος.

      Διαγραφή
    5. Τη Νικολουλη δεν τη βλέπω κορίτσια, αλλά το πακέτο, ανελλιπώς κάθε Πέμπτη και κλαιω.
      Έτσι και χαθεί παλι κανένα σκυλακι, βουρ , όλες μαζί.
      Θα γελασει κάθε πικραμενος.

      Διαγραφή
  42. ❤❤❤❤❤ μαναράκι μου! Ευτυχώς, ήταν τυχερός και έπεσε σε καλά χέρια και τον κράτησαν μέχρι να τον αναζητήσει κάποιος!
    Όλα πήγαν καλά, δόξα τω Θεώ!
    Κι η μαμά και η Λίλα είναι τώρα τρισευτυχισμένες! ❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος καλό, όλα καλά! Για όλους μας! :)))
      Φιλάκια πολλά αγαπάκι μου♥

      Διαγραφή
  43. Μαξ, χάρηκα πάρα πολύ που έπεσες σε καλά χέρια και γύρισες ασφαλής στη μανούλα σου! Μόλις είδα τη φάτσα σου, σε λάτρεψα! Είσαι αξιαγάπητος!
    Να είσαι πιο προσεκτικός από 'δω και πέρα γιατί η μαμά στενοχωρήθηκε πάρα πολύ που δε σε έβρισκε!
    Φιλιά κατάμουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κυρία Γιώτα. Κι εσείς φαίνεστε για καλό "μωρό ! ;-)
      Φιλάκια πολλά ..Μαξ! ☺

      Διαγραφή
  44. Δε λέω!!! Τέτοια δημοσιότητα που να την περίμενες!!! Ειδες τι μπορεί να κάνει η μανούλα για σένα, μπερμπάντη Μαξ??!!! Ουρές οι γκόμενες , θα πάίρνουν σειρά με αριθμό προτεραιότητας (ούτε στην τράπεζα να στήνονταν!!!) και να δούμε αν η Λιλούκο θα κάνει τη δύσκολη!!!!! Φιλί πεταχτό σε σένα και άλλο ένα στη μανούλα (έλα , βρε, να της το δώσεις, μην ντρέπεσαι!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν κυρία Πέπη! Για τα γκομενάκια λέω... Γιατί μπορεί να είμαι πιστός στη Λίλα, αλλά δεν είναι κακό να έχω και σουξέ ☺
      Φιλάκια πολλά, Μαξ! ☺

      Διαγραφή
  45. Απόλαυση είσαι Αριστέα μου !!! Μπράβο :) <3
    Πολλά φιλιά σου στέλνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι θεούλης Μαξ! Να πεις στη μαμά να σου κάνει δικό σου βλογ και να κάνει κι η Μεμαρία του Μπρίκι και να ξανανοίξω του Σήφη το βλογ και να τα λέτε τα σκυλάκια!
    Φιλιά στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κυρία Αρτίστα μου του βωβού που δεν ξέρω και τι είναι αυτό ☺ ωραία θα ήταν να κάνουμε τη δική μας παρέα οι σκύλοι της μπλογκογειτονιάς! Πολύ ωραία ιδέα. Άντε να ψήσουμε και τη κυρία Μεμαρία!
      Φιλάκια πολλά
      Μαξ!♥

      Διαγραφή
  47. Μαλιστα.. Εμ και σε λαχτάρησε , εμ και του άφηκες το πηδάλιο να κάνει γκράντε ανάρτηση!!!! ;))))
    Ωρε που πάμε!!! Χαχαχαχαχα!!
    Αντε Αριστάκι μου ευτυχώς κι όλα πήγαν κατ ευχήν!! Τώρα το νου σου, μαντρώστε τον κι όχι πολλά πολλά επειδή είναι τσαχπινούλης και γλυκούλης!!! Κράτα του και λίγα μούτρα!! Ετσι για την τιμή των όπλων!!! Χιχιχιιχι!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σ/κ να χεις!! Ανυπομονώ για το κονέ με τον Μπρίκι!!! ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Μια χαρά τα πήγε η μισοριξιά μου πάντως είδες; αχαχαχα!
      Τώρα τον έχουμε στα όπα όπα και δεν τον χάνουμε από τα μάτια μας! Είναι να περνάμε ξανά τα ίδια;
      απαπαπα!
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου♥

      Διαγραφή
  48. To έχω διαβάσει ίσα με 10 φορές... τις μισές ξεκαρδίστηκα και τις υπόλοιπες συγκινήθηκα. Πόση αγάπη του έχεις Αριστέα μου... αλλά κι ο μάγκας κοντούλης δεν πάει πίσω... Φιλιά πολλά Αριστέα μου και ελπίζω να μην λαχταρίσεις ξανά για τέτοιο λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Χριστίνα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε :))
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!♥

      Διαγραφή
  49. Τί υπέροχα νέα!! Χαίρομαι που τον βρήκες! Το περίμενα! Απλα αν θές τη γνώμη μου καντου microchip στον κτηνάατρό του και σε παρόμοια περίπτωση θα τον βρείς πιο εύκολα!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Προς το παρόν τον προσέχουμε όλοι πολύ! Για μικροτσίπ θα δω!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  50. Α χα χα πολύ ωραία τα γράφεις Airis μου!!! Ένα περιλαίμιο με το όνομά του και ένα τηλέφωνο νομίζω δεν θα ξαναδημιουργούσε πρόβλημα. Χαίρομαι για τη γνωριμία. Πολύ ωραία και η μουσική υπόκρουση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Χριστίνα στο χώρο μου :))
      Ναι, μια ταυτότητα πια στο περιλαίμιο, να ξέρουν ότι δεν είναι αδέσποτο! Αυτό θα το φροντίσω άμεσα!
      Χαίρομαι που σου αρέσει η μουσική μου !
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  51. Υπέροχη διήγηση, σαν χρονογράφημα, Αριστέα μου! Η αλήθεια είναι πως όταν χάνουμε αγαπημένα μας ζωάκια, η ελπίδα της επιστροφής του γίνεται "γκριζα" κι η αισιοδοξία μας γρήγορα "θολή". Όμως ο μικρός, έπεσε σε καλά χέρια κι όλα καλά! Ωστόσο καταλαβαίνω τη λαχτάρα σου Αριστέα μου! Συγκινητικό το πόσο τον αγαπάς Αριστάκι μου! Οι φωτό σου δε, καταπληκτικές!
    Να είστε πάντα καλά και τα δυό σας!
    Φιλιά πολλά με δυο τρυφερές αγκαλιές, μία στον καθένα σας!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η διήγηση ...του Μαξ!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά :(

      Διαγραφή
  52. Happy End κοριτσάκι! Άτακτος ο Μαξ όπως όλα τα αγοράκια. Σε φιλώ<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι♥
      Φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή