Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

_____________________απώλειες ...και βοήθειες!

Ο χρόνος είναι μεγάλος γιατρός
Αγγίζει απαλά τη ψυχή που πονά
και υφαίνει τις τρύπες 
Μέρα με τη μέρα
Χαραγματιά τη χαραγματιά
τις κλείνει όλες προσεκτικά
Μια καινούργια αλώβητη καρδιά θα σου δώσει
Εσύ θα γελάς
Παρακάτω θα πας
Και στη λήθη ο πόνος θα περάσει
Όλες οι απώλειες κάποτε έτσι βιώνονται

Άλλος νωρίς, άλλος αργά....
(δεν έμαθες πια;)










λείπει πάνω από 24 ώρες
και πονάει πολύ η απουσία του
παρ'όλα αυτά δεν μετανιώνω που άφησα πάλι τη ψυχή μου να αγαπήσει
ούτε που τον είχα ελεύθερο, χωρίς λουράκι
προσπαθώ να είμαι λειτουργική και να επανέλθω το συντομότερο...
σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας 
Τη Φιλοζωική Πύργου που ανταποκρίθηκε άμεσα
τα διδυμάκια της Νάσιας που ήρθαν χτες και μου κράτησαν μια υπέροχη συντροφιά
Στο φέις με έχετε σκλαβώσει με τις αναδημοσιεύσεις σας
σας ευχαριστώ όλους πολύ
@ριστέα




___________________________________


update

Κατηγορούμε το φέις για πολλά.
Χάρη στην πολύτιμη βοήθεια του Φιλοζωικού Συλλόγου Πύργου
την κινητοποίηση όλων των φίλων, μέσω φέις όλα αυτά,
τις αναδημοσιεύσεις γνωστών κι αγνώστων,
και την αγάπη των ανθρώπων που τον μάζεψαν από χτες,
αλλά είχαν και την ευγενή καλοσύνη να μου τηλεφωνήσουν 
και να μου τον φέρουν στην πόρτα μου παρακαλώ 
ο Μαξ βρίσκεται και πάλι στην αγκαλιά μου
μετά από 29 ολόκληρες ώρες!
Τρομαγμένος και μαζεμένος ακόμα,
αλλά καλά στην υγεία του..

Από δω και στο εξής θα φοράει κολάρο,
θα βάλω το όνομά του και τα στοιχεία επικοινωνίας
και φυσικά κρατώ το ποίημα της απώλειας
και τα μαθήματα που μου έδωσε!




Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ θερμότατα!
Η σκέψη σας και η αγάπη σας με σκλάβωσε!

@








100 σχόλια:

  1. εγω πιστευω οτι θα γυρισει.. μην χανεις τις ελπιδες σου.. ευχομαι συντομα να τον εχεις και παλι στην αγκαλια σου.
    Σου στελνω την αγαπη μου και μια αγκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλενα που ένωσες κι εσύ μαζί μας τη σκέψη σου :))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες, από τα καλύτερά σου, αν όχι το καλύτερο.
    Μην απογοητεύεσαι, κάπου θα είναι το σκυλάκι σου και θα γυρίσει. Γνωρίζει τη μυρωδιά της "μανούλας".
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου με συγκίνησε το σχόλιο σου!
      σε ευχαριστώ πολύ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  3. Μάλλον ζευγαρώνει. Δεν ξέρω πόσο μηνών είναι βέβαια. Μια φίλης μου φεύγει για μέρες όταν είναι να ζευγαρώσει. Πηδάει από τον φράχτη να φανταστείς.
    Όλα καλά θα πάνε, μην μου αγχώνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι , δεν ήταν θέμα ζευγαρώματος τελικά!
      Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά :))

      Διαγραφή
  4. Εγώ λέω να περιμένουμε ακόμα.. Ποτέ δεν ξέρεις.. Όλα τα άλλα, τα 'χουμε πει και τα ξέρεις και τα ξέρουμε κι οι δυο.. ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι να έρθει σύντομα ξανά κοντά σου Αριστέα μου. Έχω χάσει σκυλάκι και ο πόνος είναι μεγάλος, νιώθεις σαν να χάνεις μέλος της οικογένειας, αλλά όπως πολύ στολισμένα με όμορφες λέξεις το είπες, ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερο γιατρός και όλες οι απώλειες κάποτε έτσι βιώνονται..
    Σε φιλώ και εύχομαι σύντομα να μας πεις καλά νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα ! Ήταν σκληρή δοκιμασία τελικά !
      Κι ας τέλειωσε σχετικά γρήγορα!
      Φιλάκια πολλά Νίκη μου!

      Διαγραφή
  6. Θα τον βρεις Αριστεα μου, μη χανεις τις ελπιδες σου. Καπου εκει κοντα θα λουφαξε!!!!! Αρνουμαι να δεχτω οτι επαθε κατι. καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγάπη μου μπορεί να γυρίσει μην χάνεις τις ελπίδες σου. Κράτα τον εαυτό σου βέβαια προετοιμασμενο αλλά μπορεί να βρήκε καμία γκομενα ο αλήτης :p και να επιστρέψει. Θα δείξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ για την αγάπη και τη σκέψη σου :)))

      Διαγραφή
  8. Αχ, ρε κοριτσάκι μου... Σκέψου το έτσι: Αν είχε πάθει κάτι θα το είχες μάθει οπότε σίγουρα βρήκε γυναικάκι και ξεχάστηκε το παιδί..! Να σκέφτεσαι θετικά και θα γυρίσει!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που τον βρήκες!!!
      Τέλος καλό όλα καλά! :-)))))

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ που ένωσες κι εσύ μαζί μας τη σκέψη σου :))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  9. Αχ ρε Αριστέα μου..... θέλω να πιστεύω πως θα γυρίσει!!!!! Περίμενε λίγο ακόμα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστάκι μου πιστεύω πως θα ξαναγυρίσει
    Κάπου θα έχει στήσει πρόσκαιρη ερωτική
    φωλίτσα
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα αλλά περίμενε λίγο
    ακόμα άλλωστε μικρότερη πόλη είσαστε σε
    κάποιου μπορεί να πέσει την αντίληψη


    Εύχομαι και προσδοκώ τάχιστα σε καλά νέα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου Ελλέν που ένωσες κι εσύ μαζί μας τη σκέψη σου :))
      Φιλιά ♥❤♥

      Διαγραφή
  11. Θα βρεθει κοριτσακι μου... καποιος θα το ειδε θα το πρρασε για αδεσποτο κι ετσι γλυκας που εινσι θα το πηρε... μολις μαθευτει οτι ειναι δικος δου θα στο φετουν... τι στο καλο ο Πυργος μια σταλια ειναι μια η φιλοζωικη μια το φεισμπουκ...βαλε και τιποτα αφισες και θα δεις που θα βρεθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου όλα έγιναν όπως ακριβώς είπες!
      Φανταστικό!! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Αχ, στεναχωριέμαι αφάνταστα πολύ με τέτοιες απουσίες Αριστέα μου! Εύχομαι και το πιστεύω πως θα γυρίσει αγαπημένη! Μην χάνεις τις ελπίδες σου θα δεις θα βρεθεί ξανά στην αγκαλιά σου!
    Να σου πω επίσης πως αυτά τα λόγια που έγραψες
    "λείπει πάνω από 24 ώρες και πονάει πολύ η απουσία του παρ'όλα αυτά δεν μετανιώνω που άφησα πάλι τη ψυχή μου να αγαπήσει ούτε που τον είχα ελεύθερο, χωρίς λουράκι..." δάκρυσα να το ξέρεις!
    Την αγάπη μου! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσα δάκρυα έριξα εγώ να δεις Μαρία μου!
      ο μπαγάσας με λαχτάρησε για τα καλά!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου!♥

      Διαγραφή
  13. Η ελευθερία θέλει υπομονή και δυνατή καρδιά...
    Θα ξαναγυρίσει! Έχει κάποιες υποχρεώσεις ο καψερός...! Έτσι, έκανε τις προηγούμενες μέρες και ο δικός μας γάτος. Άφαντος για δυο ή και τρεις μέρες. Αφού τέλειωσε με τις υποχρεώσεις του... επέστρεψε δριμύτερος!
    Μπορώ να καταλάβω την αγωνία σου, αλλά η ελευθερία και ο σεβασμός προς το ζώο έχει πάντα το τίμημά του και το ξέρουμε, Αριστάκι μου, και μην ξεχνάς ότι το ίδιο ισχύει και στις σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στόρι έχει όπως ανάρτησα στην επόμενη ανάρτηση. Δεν ψάχνει για θηλυκά... Πήρε εμένα από πίσω , χάθηκε , τον πήραν για αυτό και δεν γύρισε μόνος του! :)
      τέλος καλό όλα καλά :)))
      Φιλάκια πολλά Γλαύκη μου♥

      Διαγραφή
  14. Αριστεα δυο σκυλακια φιλων τελευταια που ειχαν χαθει μονα τους επεστρεψαν στην κατω πορτα της οικοδομης τους εχε το νου σου..πως να σε βρω στο φεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς βρεθήκαμε στο φέις, ο σκύλος επίσης άρα πολλά φιλιά Στέλλα μου♥

      Διαγραφή
  15. αχχχ έχει ραγίσει η καρδιά μου, είχαμε χάσει κι εμείς τον γατούλη μας για καμιά βδομάδα και είχα τρελαθεί, γύρισε όμως μόνος του στο τέλος... τη σκυλίτσα μας δεν την αφήνουμε εκτός σπιτιού μόνη της γιατί φοβόμαστε και γι' αυτήν μη μας την κλέψουν..
    Δένεσαι με τα ζωάκια και πονάς..
    Εύχομαι ολόψυχα να είναι κοντά σου στην επόμενη ανάρτηση και να χαρούμε με τη χαρά σου και τα ευχάριστα νέα... κάνε υπομονή ομορφιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δένεσαι λέει!!!
      Σε ευχαριστώ καρδούλα μου που ένωσες κι εσύ μαζί μας τη σκέψη σου :))
      Φιλιά ♥❤♥

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου κουράγιο!
    Εκτυπώσατε έστω λίγες αφίσες να βάλετε στην γειτονιά και λίγο πιο πέρα; Αυτό που δυσκολεύει την κατάσταση είναι που δεν είχε πάνω του κολάρο με στοιχεία, οπότε αν το βρήκε κάποιος να περιπλανιέται μπορεί να το κράτησε. Ας μη το σκεφτόμαστε όμως αυτό, να έχουμε καλές σκέψεις ότι θα γυρίσει ή αν το βρήκε κάποιος θα στο παραδώσει σύντομα.. Οι κοινοποιήσεις είναι το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε, λόγω απόστασης.
    Εύχομαι στην επόμενη ανάρτησή σου να μάθουμε καλά νέα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι νωρίς ακόμα.. και εγω πιστευω οτι θα τον βρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ πιστεύω πως θα τον βρεις αν δεν τον έχουν πάρει... γυρνάνε έστω και μετά από πολύ καιρό! Εύχομαι αυτό να είναι γρήγορα και να σμίξετε ξανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου που ένωσες κι εσύ μαζί μας τη σκέψη σου :))
      Φιλάκια πολλά! ♥❤♥

      Διαγραφή
  19. Αχ κοριτσάκι μου. Κάθε σου λέξη μαρτυρά πόσο ξεχωριστό ήταν για σένα. Άλλο τόσο ξεχωριστή πιστεύω πως ήσουν κι εσύ γι' αυτό και αυτός είναι ο λόγος που νομίζω πως θα επιστρέψει. Εισαι υπέροχη. Σε φιλώ .... υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου τα λόγια σου με συγκίνησαν απίστευτα!
      να ΄σαι καλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  20. Ω Αριστεα πόσο χαιρομαι που βρεθηκε! Τωρα κοιμουνται τα μικρα ,θα ξετρελαθουν απο τη χαρα τους! Και οταν τα πηρα χτες απο εσενα τα μαλωνα γιατι το παράκαναν με τοσες ευχες που σου έλεγαν για να το βρεις χαχχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχα που ήταν και τι ωραία που ξεχάστηκα μαζί τους αντί να λιώνω από την αγωνία!
      Να''στε όλοι καλά! ♥

      Διαγραφή
  21. Αφού βρέθηκε όλα καλά γλυκιά μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλος καλό όλα καλά! Σε καταλαβαίνω και η δικιά μου δεν θέλει με τίποτα κολάρο ή λουρί, νοιώθει απίστευτα καταπιεσμένη. Προτιμά να μην βγει παρά να βάλει λουρί. Φοβάμαι και εγώ πολλές φορές που την έχω ελεύθερη αλλά γεννήθηκαν να είναι ελεύθερα και εμείς με την ελπίδα να πάνε όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που του έβαλα κολάρο ρίχνει συνέχεια το κεφάλι και τρίβεται στο χαλί! αχαχα!
      Θα το συνηθίσει βέβαια....
      Κι εγώ το ίδιο πιστεύω και δεν θέλω με τίποτα να του βάλω λουρί! :)
      Φιλάκια πολλά Τέτα μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Τέλος καλό όλα καλά Αριστέα μου. Σε καταλαβαίνω απόλυτη γιατί όταν χάσαμε και εμείς την γατούλα μας για τρείς ημέρες όταν έπεσε από το μπαλκόνι έτσι νιώθαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο χάρηκα!!!!!!!!!!!!!!! είχα τόση αγωνία
    Από αύριο κολάρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ χαρηκα αριστακι μου!!! τελος καλα ολα καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ χαίρομαι που τον βρήκες τελικά!! Το έχω περάσει κι εγώ και ξέρω πόσο δύσκολο είναι.. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαρηκα τοσο πολυ που βρεθηκε μπραβ σε ολους οσους βοηθησαν δωστου μια μεγαλη αγκαλια και απο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά! ♥❤♥

      Διαγραφή
  28. Πολύ χαίρομαι που είναι πάλι στην αγκαλιά σου Αριστέα μου!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι έγινε εδώ, καλέ, κι' εγώ ακόμα χαζεύω τα γυάλινα αριστουργήματα της προηγούμενης ανάρτησης;
    Πόσο χαίρομαι, Αριστέα μου, που ξαναπήρες στην αγκαλιά σου τον αγαπημένο σου φίλο, δεν λέγεται. Φαντάζομαι την αγωνία σου όλες αυτές τις ώρες... ξέρω από τέτοιες απώλειες και είναι δυσβάσταχτες!
    Φιλάκια πολλά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Πάλι καθυστερημένη εσύ;
      Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥❤♥

      Διαγραφή
  30. Αριστέα μου σου στειλα και mail!!!
    Να ναι καλά οι άνθρωποι που βοήθησαν!! Δώστου φίλουκλους πολλούς και ρουφηχτούς και μάντρωσέ το για λίγο το τσαναμπέτικο!!! Να ηρεμήσεις κι εσύ από την αγωνία!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε το έχω ζουλήξει, ρουφήξει, τρελάνει από χτες! Σε λίγο θα με βλέπει και θα την κάνει (για να γλιτώσει!)
      Τώρα τον υπερπροσταεύουν όλοι στην οικογένεια και πολύ φοβάμαι ότι θα νιώσει πίεση το καλό μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  31. Γιούπιιιιιιιιι! Ναι, ξέρω, επαναλαμβάνομαι, αλλά αυτό το γιούπιιιιιιιιι νιώθω, αυτό λέω!
    Και τώρα ξέρεις. Όταν φεύγεις, ο Μαξ μέσα στο χαγιάτι κι ας κλαίει!
    Να μου τον φιλήσεις στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αισθάνομαι το γιούπι σου Αννούλα μου!
      Ναι ναι! Μέσα στο χαγιάτι το είχαμε και σήμερα... και ο παππούς το πρόσεχε!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  32. Αλλού αυτά!
    Δεν είχες θέμα για ανάρτηση, παραπονέθηκες στον Μαξ και είπε να βοηθήσει. Σε τα μας;!

    Καλά μωρέ, θα σοβαρευτώ!!

    Το πήρες το μαθηματάκι σου ε; Γκουντ!
    Ο σκυλάκος κατάφερε να σου δώσει ένα μεγάλο μάθημα που περιλαμβάνει πολλά κεφάλαια: σωστή λειτουργία του φβ, αγάπη των μπλόγκερς, αγάπη του κόσμου και κυρίως ...
    ότι το να έχεις κατοικίδιο, πέρα από γρυλίσματα και κακάκια σημαίνει και μεγάλη ευθύνη. Το ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα, εγώ απλά στο θυμίζω.

    Να του δώσεις ένα ρουφηχτό φιλί (μαζί με κατσάδιασμα, εννοείται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει! Από χτες που σε διάβασα ...κλαίω!!! Λιώνω με το σχόλιο σου!
      Να'σαι καλά Πέτρο!
      Ω ναι! Ήταν πολλά τα μαθήματα!
      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  33. Αριστέα, μέσα στην άχλη των ημέρων, δεν είχα πάρει χαμπάρι καν για το πρόβλημά σου και τι είχε συμβεί. Εδώ το διαβάζω τώρα....! και τουλάχιστον ηρεμώ που η κατάληξη ήταν καλή και όλα τελείωσαν με μια πολύ μεγάλη ταραχή σου. Η Ψυχούλα είναι πάλι κοντά σου. Ας είναι καλά οι άνθρωποι που ευαισθητοποιήθηκαν.
    Τέλος καλό να πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά Γιάννη μου! Θα είχα τρελαθεί αλλιώς :)
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  34. Πολύ χαίρομαι που είχε καλό τέλος η περιπέτεια Αριστέα μου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευτυχώς το πήρα είδηση τώρα που τέλειωσε αισίως. Πάντα με χρονοκαθυστέρηση λειτουργώ...
    Πολύ συγκινήθηκα με την αρχική σου ανάρτηση και όλη αυτή την κινητοποίηση που έγινε μέχρι να βρεθεί. Τελικά το φέϊς έχει και τις καλές του πλευρές, έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτό.
    Αν είχε φωνή, θα είχε πολλά να μας πει ο Μαξ. Φαντάζομαι τη χαρά του μόλις γύρισε σπίτι του!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν τα χρηματοκιβώτια κι εσύ κανελλάκι μου! ;-)
      Ω φυσικά έχει και θετικές πλευρές το φέις όπως και το διαδίκτυο γενικότερα!Να τα λέμε κι αυτά! Όλα εξαρτώνται από τη χρήση τους!
      Το σχόλιο σου μου έδωσε την έμπνευση της επόμενης ανάρτησης να ξέρεις!

      Φιλάκια πολλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  36. Τέλος καλό, όλα καλά! Και στις δύσκολες στιγμές, θα θυμάσαι ότι μαζί με τον Μαξούλη σου, σου έμεινε και όλη η αγάπη που δικαιωματικά σου στείλαμε όλοι!
    Σφίξε τον στην αγκαλιά σου και να είστε αμφότεροι χαρούμενοι!
    (ούτε στους χειρότερους εφιάλτες μου, δεν αντέχω να φανταστώ ότι χάνω την Λίλλη μου!) Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννούλα μου! Η αγάπη σας, η αγωνία σας,οι ευχές σας ...όλα με σκλάβωσαν!
      Να χαίρεσαι κι εσύ τη Λίλλη σου και να την προσέχεις...μα κάποια στιγμή πρέπει να συμβιβαζόμαστε και με την απώλεια...δυστυχώς!
      Πολλά φιλιά ! ♥

      Διαγραφή
  37. Χαίρομαι που τον βρήκες και είναι καλά ❤
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ♥ ❣ ❤ ❥ ♡ ღ ஐ დ ഇ
    Όλες οι καρδούλες για τον Μαξ, παρακαλώ!
    (Και extra ζουληγματάκια στη μουσουδίτσα!!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ; Τίποτα;
      Καλά ... θα τα δώσω ( αλλά θα κρατήσω και για μένα...τόση αγωνία πέρασα!)
      Μάκια τρελοκομείο μου♥

      Διαγραφή
  39. Πολυχαιρομαι που βρήκες το παρεακι σου Αριστουλι μου.
    Ποναει ο χωρισμός κι ας μην είχα ποτέ ζωακι.
    Από το φβ είχα βρει αμέσως πατεριτσες όταν τις χρειάστηκα και πι για τη μαμα μου.
    Απο τα καλά του διαδικτύου.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου το διαδίκτυο!
      Ευτυχώς όλα έληξαν αίσια!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  40. Είμαι πολύ χαρούμενη που επέστρεψε και τον έχεις κοντά σου, Αριστέα μου! ❤❤❤
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαίρομαι που βρέθηκε, που επέστρεψε, που χαμογελάς πάλι Αριστέα μου! Συγχαρητήρια σε όσους βοήθησαν! Τα έχει αυτά η ζωή, μάτια μου, αναπάντεχες αλλαγές, λύπης και χαράς! Εύχομαι πάντα στη ζωή σου, να κυριαρχεί η αγάπη, το χαμόγελο κι η καλοσύνη! Φιλάκια πολλά με δυο αγκαλιές, μία για σένα και μία για τον Μαξ! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥❤♥

      Διαγραφή
  42. Τέλος καλό όλα καλά,
    Την καληνύχτα μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαίρομαι που τον έχεις και πάλι κοντά σου !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Α χαίρομαι αφάνταστα που τον βρήκες!!! Έχω σκυλάκι και ξέρω τι είναι η απουσία του και μάλιστα έτσι ξαφνικά να χαθεί....
    Καλή σου μέρα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Αννούλα μου!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!❤

      Διαγραφή
  45. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμπαράσταση, τις ευχές, την αγάπη σας.
    Σε όλα τα σχόλια θα απαντήσω μετά το μεσημέρι και σιγά σιγά γιατί θα λείψω.
    Ίσως σας διηγηθώ την περιπέτεια του Μαξ από τη δική του πλευρά☺

    Φιλιά σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Θα πω μόνο πόσο μου άρεσε το ποίημα κι ευτυχώς που δεν χρειάστηκε η θεραπεία του χρόνου σε αυτή την περίπτωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν λες τίποτα!
      Χαίρομαι πάντως που αυτό που έγραψα άρεσε! :)
      Φιλιά Μαρία μου :)

      Διαγραφή
  47. Χαίρομαι που τον βρήκες!!!..

    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχ βρε κοριτσάκι μου, πόσο ανάγλυφα περιγράφεις τα συναισθήματά σου σ' αυτό το ποίημα!
    Μπορώ να καταλάβω την αγωνία σου και ανείπωτη χαρά σου, όταν τον βρήκες! Χάρηκα πάρα πολύ που δεν χρειάστηκε ο χρόνος να γιατρέψει πληγές...
    Σε φιλώ γλυκά :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή