Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Έλεγα, να σου γράψω ένα γράμμα…

Καλή μου  Αριστέα,
Είναι μέρες τώρα που  προσπαθώ να σε βρω στο τηλέφωνο, μα στάθηκε αδύνατον!
Άλλοτε τρέχεις σε μαθήματα ντεκουπάζ…
Άλλοτε  τρέχεις  πίσω από τον Μαξ…
Άλλοτε, μαθαίνω, κλείνεσαι  με τις ώρες στο εργαστήριο-ησυχαστήριο, δίνοντας σαφείς εντολές  να μη σε ενοχλήσει κανείς… Πού να τολμήσω!
Γενικά, θα μπορούσα να πω, φέρεσαι κάπως  ιδιόρρυθμα …
Δεν πειράζει όμως! Είσαι η Αριστέα μας, η Αριστέα μου κι αυτό μου φτάνει!
Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα, θέλω να ξέρεις πως σου γράφω με την ευκαιρία του 10ου Συμποσίου. Θέλω κάτι να σου θυμίσω, μα και  να σ’ ευχαριστήσω!
Ήταν Ιούνιος, καλοκαίρι του 14! Το θυμάμαι σαν χθες…
Μια αναπάντεχη διαδικτυακή συνομωσία, με έφερε στον δρόμο σου… Ή μήπως σε έφερε στον δρόμο μου; Τέλος πάντων! Συναντηθήκαμε… Δε θα μαλώσουμε τώρα.
Η σχέση μου με τα μπλογκς  ανύπαρκτη, η δε σχέση μου με την ποίηση στα σπάργανα.
Το 3ο Συμπόσιό σου, μόλις έβγαινε στον αέρα. Ούτε κατάλαβα τι ήταν εκείνο που με έσπρωξε να δηλώσω συμμετοχή… Ακόμα θυμάμαι τη χαρά και την ικανοποίηση από τα ευγενικά σχόλια!
Ο καιρός περνούσε και το ένα Συμπόσιο διαδεχόταν το άλλο, όπως και οι χαρές…
Και φτάσαμε αισίως στο δέκα το καλό, το επετειακό!
Η συμμετοχή μου με το ποίημα  ‘’Χρόνια σαν όστρακα’’  ξεχώρισε…
Αρκετοί φίλοι με τίμησαν με την ψήφο τους, όπως και αρκετοί άλλοι το εκτίμησαν, άσχετα με το αν έδωσαν ψήφο ή όχι. Φυσικά αδύνατον να ψηφίσουμε  όσα ποιήματα  μάς αρέσουν. Ισχύει και για μένα αυτό.
Όλους, τους ευχαριστώ θερμά!
Μα περισσότερο, την κινητήρια δύναμή μου  το ίδιο το Συμπόσιο, δηλαδή εσένα Αριστέα.
Αν δεν υπήρχες, ίσως αυτή τη στιγμή να μην είχα δώσει δείγμα ποιητικού λόγου.
Μεγάλη υπόθεση η προτροπή, η ενθάρρυνση, η αποδοχή!

Για όλα τα παραπάνω, πολύ σ ’ευχαριστώ
κι εύχομαι τα Συμπόσιά σου, να γίνουν
γρήγορα  εκατό!!!
Με αγάπη   Ινώ

Χρόνια σαν όστρακα…

Τα χρόνια που περάσαν
σαν όστρακα μοιάζουν ανοιχτά….
Είναι απλωμένα μέσα μας
κουρνιάζουν στον βυθό τής  ύπαρξής μας.
Κάποια απ’ αυτά, μαργαριτάρια έχουν μέσα τους
που λάμψη βγάζουν είναι πάντα φωτεινά,
μα κάποια κρύβουν μαύρα φύκια και σκουπίδια.

Τα μαύρα όστρακα, ερμητικά ζητώ να κλείσω
κι είναι σωστή αυτή η επιλογή…
Μιας και ο χρόνος δε γυρίζει πίσω,
ας ακολουθήσουν της λήθης τη διαδρομή…
Διαλέγω λαμπερά μαργαριτάρια,
τα βάζω  στη ζωή μου οδηγό
κι ακολουθώντας τα δικά τους χνάρια,
ίσως στο μέλλον συναντήσω τα χρόνια που επιθυμώ!

Ινώ-Σκιάθος



Εγώ μετά από αυτά, δεν έχω παρά να σας καλημερίσω 
από του εργαστηρίου μου τα μέρη 
πολύ πολύ χαρούμενη
για τη σημερινή φιλοξενία!

@ριστέα

  υγ: Ινώ μου σε ευχαριστώ για όλα!

69 σχόλια:

  1. Καλημέρα κορίτσια! Τυχαίο αλλά ωραίο το διαδικτυακό σου συναπάντημα με την πυργοδέσποινα, Ινώ. Κάπως έτσι συναντηθήκαμε όλοι και συνεχίζουμε!
    Όμορφο και το ποίημά σου. Μου άρεσε η φιλοσοφία του και το ξεχώρισα! Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Σοφία!
      Η Αριστέα ήταν αυτή που μου άνοιξε την πόρτα και μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω πολλά και αξιόλογα άτομα. Σε κάθε περίπτωση, νιώθω πως βγήκα κερδισμένη από αυτή την εμπειρία!
      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Ήταν από τα ποιήματα που είχα ξεχωρίσει. Οκτώ τον αριθμό αλλά έπρεπε να βαθμολογήσω μόλις τα 5 από αυτά.
    Σημασία δεν έχουν οι βαθμολογίες, το έχω ξαναπεί. Σημασία έχει τι εισπράττει ο καθένας μας από την ανάγνωση των ποιημάτων και ποια γεύση του μένει από το καθένα.
    Μπράβο λοιπόν στην Ινώ για τις σκέψεις που μας μετέδωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, συμφωνώ και επαυξάνω!
      Όταν κάνουμε απολογισμό, μετά από κάθε Συμπόσιο, πάντα κέρδος έχουμε. Εγώ τουλάχιστον, αυτό αντιλαμβάνομαι.

      Διαγραφή
  3. Αυτά τα χρόνια σαν όστρακα τα ξεχώρισα αμέσως και τους έδωσα τους βαθμούς μου. Χαίρομαι που το ποίημα αυτό ανήκει στην Ινώ. Είναι σαν ένα μικρό μαργαριτάρι!
    Υ.Γ άσχετο αλλά και εγώ κάποια στιγμή σε είχα πάρει τηλ. για ευχές αλλά είσαι στο τρέξιμο...ξέρω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Ελένη, η Αριστέα αυτή τη στιγμή είναι διπλοκλειδωμένη στο εργαστήριο και δουλεύει πυρετωδώς!
      Απαντώ εγώ στη θέση της, λέγοντάς σου ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους μου και μια συγγνώμη εκ μέρους της!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με την Ινώ, στο ότι έχει μεγάλη σημασία η προτροπή, η ενθάρρυνση και η αποδοχή κα να της ευχηθώ καλή συνέχεια στις ποιητικές της διαδρομές!
    Αποστέλλω ασπασμούς και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω! Τί να πω?
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή, πολύ γλυκό το γράμμα και η εικόνα που κλείνει την ανάρτηση, μου έκανε κλικ!
    Φιλί γλυκό και στις δυο σας!
    (Συνεχίστε να μας... μεθάτε!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Συριανούλα!
      Η εικόνα που σου άρεσε είναι χθεσινή!! Ναι!! Έπεσε χιόνι στο νησί μας και όπως καταλαβαίνεις δεν έχασα την ευκαιρία. Τέτοια τύχη δεν την έχεις κάθε μέρα!!!
      Και το γράμμα της Αριστέας, χιονισμένο πήγε…

      Διαγραφή
  6. Μπράβο μας βρε παιδιά για όλα όσα έχουμε κάνει!
    Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, είσαι και συ ανάμεσα στα πρόσωπα που χρωστώ ένα ευχαριστώ, γιατί με τα δρώμενά σου ανοίγεις δρόμους στη φαντασία μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα κορίτσια μου
    Κι εγώ Ινώ μου ευλογώ την τύχη για αυτό το συναπάντημα!!!
    Είναι υπέροχη είναι η ψυχή μας είναι το Αριστάκι μας!!!
    Η συμμετοχή σου είχε έναν καίριοκαι περιεκτικό λόγο και με παρέπεμψε στον μέγα Αλεξανδρινό όπως κι είχα γράψειστο Συμπόσιο!!
    Και μας λες πως δεν το 'χεις με την ποίηση...
    Η ποίηση ζητά αγάπη, εσωτερική ευαισθησία
    αναθεώρηση του τρόπου που "κοιτάμε" τη ζωή, στοιχεία απαραίτητα για να την κατακτήσεις
    κι εσύ τα διαθέτεις Ινώ μου
    Να περνάτε όμορφα και καλό υπόλοιπο Κυριακής

    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενίτσα μου!!!!! Τα θαυμαστικά μου, λένε όσα δε γράφω…♥ ♥ ♥
      Πάντα παίρνω χαρές από σένα!♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
  8. Αυτο το γραμμα της Ινους... ποσο ομορφο να δινεις χωρις να περιμενεις τιποτα κι επειτα να λαμβανεις ενα τετοιο ευχαριστω γεματο αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δυο σειρούλες με το σχόλιό σου, ξεχειλίζουν γλύκα και τρυφερότητα!
      Ευχαριστώ, πεταλουδίτσα!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία θέα έχεις από το εργαστήριό σου! Σε ζηλεύω!
    Αυτές οι τυχαίες συναντήσεις! Ανεκτίμητες!
    Αφιερωμένο (και φτιαγμένο με τα χεράκια μου!!!):
    https://www.youtube.com/watch?v=U4kvXpQicCo
    (αλήθεια πώς βάζουν οι άλλοι τα links και δεν φαίνονται;;;;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αριστέα, πάνω στη βιασύνη της να κλειδωθεί στο εργαστήριο, δεν πρόσεξε πως τα λόγια κάτω από τη φωτογραφία, δημιουργούν λάθος εντύπωση…
      Μη νοιάζεσαι όμως!! Επανορθώνω αμέσως. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από μένα, δηλαδή στη Σκιάθο! Η Αριστέα, θα δει τη θέα όταν με το καλό αποφασίσει να αφήσει τον Πύργο της και να μας επισκεφτεί…
      Αν επιμένεις να …ζηλεύεις, έλα κι εσύ μαζί!!! Σε θέλουμε παρέα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται πως έρχομαι! Πετάω! Να είσαι καλά!!! Και να γράφεις!

      Διαγραφή
  11. Ούτε χρόνος υπάρχει, ούτε διάθεση υπάρχει, αλλά ανταμώνοντας γλυκόλαλη καρδερίνα και ξωτικούλι, συν διαβάζοντας τούτα τα υπέροχα λόγια, δεν μπορούσα να μη γράψω 2-3 γραμμούλες (καλά, παραπάνω θα βγουν, αλλά μην δώνετε σημασία!).

    Λοιπόν, πολύ χάρηκα και γλυκάθηκα μ' αυτά τα λόγια σου, Ινώ μου, τόσο βγαλμένα απ' την καρδιά σου - φαντάζομαι πώς θα ένιωσε η Αριστέα, που ήταν κι η αποδέκτρια. Και νομίζω πως πολλοί είναι αυτοί που θα βρουν τον εαυτό τους στα λόγια σου, καθώς αρκετοί δεν είχανε επαφή με την ποίηση. Μέσα σ' αυτούς κι εγώ. Που εγώ δεν ήμουν καν στα σπάργανα. Απλά γελούσα και μόνο στην ιδέα, και θα σου έλεγα "είσαι τρελή;". Μα να, λίγο με το ξεκίνημα του Συμποσίου, λίγο με την ενθάρρυνση και μια καλή κουβέντα, βάλε και τις επόμενες κυκλοφορίες του τεύχους Συμπόσιο και να 'μαστε. Και η αμέριστη, ατελεύτητη ευγνωμοσύνη στην Αριστέα, σ' αυτή το χρωστώ(το 'χω πει ξανά, το 'χω πει και στην ίδια, και γενικά... θα το λέω!).

    Δεν ξέρω για τα χρόνια, αν κρύβουν μαργαριτάρι, αλλά εσύ σίγουρα είσαι ένα όστρακο που φέρνει ατόφιο κι αληθινό μαργαριτάρι. Κι ένα ακόμη καλό που χαίρομαι απ' το Συμπόσιο, είναι το ότι σε "ξέβρασε" στην αμμουδιά μας και σε γνωρίσαμε.

    Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου (το περιεχόμενο, το φιλοσοφημένο σκεπτικό, το παίξιμο με τον παραλληλισμό κλπ). Την ξεχώρισα με την πρώτη ανάγνωση. Συνέχισε να μας ομορφαίνεις με το κελάηδισμά σου.

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε οικοδέσποινα και φιλοξενούμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το, το καλό το κορίτσι!!!
      Αν δεν έγραφες, από γλυκόλαλη θα γινόμουν παραπονεμένη και άφωνη καρδερίνα…
      Πώς τα λες, πώς τα λες!!!
      Πολύ σ’ ευχαριστώ ! Δεν ήξερα πως κι εσύ νιώθεις ευγνωμοσύνη για το Συμπόσιο…
      Πορευόμαστε παρέα λοιπόν!
      Φιλιά και συνέχισε το διάβασμα.. Εντάξει;

      Διαγραφή
    2. Μα (σε) διαβάζω, δεν (σε) διαβάζω; Ναι, ναι, μην ανησυχείς καθόλου. χαχαχα

      Καλό βράδυ. Ατουταλέεεγ. Σαγιονάααρα. ♥

      Διαγραφή
    3. αχαχα είσθε απολαυστικότατες! ♥

      Διαγραφή
  12. Φαντάζομαι Αριστέα, θα σε έλιωσε... Εδώ εμάς μας φάνηκε συγκινητικό! Συμφωνώ και επαυξάνω ως προς τη σπουδαιότητα του ρόλου της ενθάρρυνσης και της αίσθησης αποδοχής... Βγάζει από μέσα μας ό,τι καλύτερο κρύβει η ψυχή μας. Φιλιά πολλά Αριστάκι και Ινώ, πολύ όμορφο και το ποίημα και το γράμμα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, ειλικρινά δεν φανταζόμουν πως το γράμμα θα είχε τέτοιο αντίκτυπο, σε όσους θα το διάβαζαν! Χαίρομαι πολύ και σ’ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Όμορφη συμμετοχή και πολύ συγκινητικό το γράμμα σου, Ινώ!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ λίγο σαν "τρίτος", πιο "απόμακρος" να ξέρετε σας καμαρώνω γιατί γεμίζετε ομορφιά τον δικτυακό χώρο με τις δημιουργίες και τα αισθήματά σας.
    Μπράβο ειλικρινά για όλη αυτή την ομορφιά.
    Αριστέα δεν σταματάς πουθενά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια που γράφονται με ειλικρινή διάθεση, να ξέρεις Γιάννη πωςόταν φτάσουν στον αποδέκτη γίνονται αντιληπτά. Για τον λόγο αυτό, σ’ ευχαριστούμε και οι δυο!

      Διαγραφή
  15. Ινώ μου το γράμμα σου είναι το καλύτερο συμπλήρωμα στην εξαιρετική συμμετοχή σου στο Συμπόσιο. Εκφράζεις την κοινή μας συνείδηση και τα συναισθήματα μας για την Αριστέα.
    Να είσαι καλά Ινώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, εγώ με το γράμμα (πεζός λόγος) κι εσύ με τη συμμετοχή σου, προσθέσαμε μια
      διαφορετική πινελιά στο επετειακό Συμπόσιο!
      Ας είμαστε καλά και για το εικοστό! Για το εκατοστό, είναι λίγο νωρίς…
      Καλό βράδυ και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  16. Ταυτιστήκαμε με το γράμμα σου Ινώ μου, που ξεχύλισε από υπέροχα συναισθήματα στο πρόσωπο του κοινού και συνδετικού κρίκου την Αριστέα μας! Το ποίημα σου είναι εξαιρετικό, στολισμένο με σπάνια "μαργαριτάρια" λόγου κι έμπνευσης! Να είσαι καλά και πάντα να μοιράζεσαι μαζί μας αυτά τα όμορφα της ψυχής σου!
    Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά! :)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζοντας τα λόγια σου Κατερίνα, νιώθω πως μου προσφέρεις ένα μπουκέτο με όμορφα μυρωδάτα λουλούδια!
      Τα δέχομαι με χαρά και σ’ ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  17. Το ποίημά σου Ινώ μου ήταν ανάμεσα σε αυτά που με δυσκόλεψαν να διαλέξω..ήταν στα αγαπημένα μου!
    Πολλά συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!
    Θα χαιρόμουν πολύ αν σε έβλεπα και στο "Παίζοντας με τις λέξεις"
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Μαρία, να το προσπαθήσω; Και οι δικές σου πρωτοβουλίες αξιέπαινες!
      Διάθεση έχω, φοβάμαι πως χρόνο δεν έχω στη διάθεσή μου!
      Πού ξέρεις όμως;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το γράμμα.
    Υπέροχο το ποιήμα.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ με συγκίνησε το γραμμα σου.. Ινω μου οπως και ο στίχος .. σου απο τον τίτλο και μονο μου εβγαζε ομορφες εικονες.. ηταν τόσο πολλα τα ομορφα τα ποιηματα και αυτην την φορα..!!! έγραφες το γραμμα σου σαν να ησουν μεσα στις σκεψεις μου Ινω μου.. ακριβως τα ιδια της ελεγα και εγω της Αριστεας.. βρε πας καλά παιδι μου; ποιηση; .. μα τόχει αυτό το κορίτσι να πείθει.. και καπως ετσι ακολουθώντας τα διαμαντια που κυκλοφορούν στο συμπόσιο...βρισκουμε την χαρα της παρεας πρωτα και μετα της δημιουργίας.. να εισαι καλα Ινω μου και να περνάς ομορφα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, το ποίημα μιλάει για μαργαριτάρια, όμως ξέρω πως η καρδούλα σου κρύβει πολλά σμαράγδια μέσα της!
      Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα! Όταν μιλάει η καρδιά, πάντα σοφά μιλάει!

      Διαγραφή
  20. Ωραίο το ποίημά σου, αλλά πιο ωραία και από το ποίημα είναι η φωτογραφία! Συγχαρητήρια και για τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi, για το ποίημα ευθύνομαι προσωπικά, μα για το φόντο της φωτογραφίας την ευθύνη έχει η …φύση που μας δώρισε απρόσμενα το χιονισμένο τοπίο!

      Διαγραφή
  21. Πολύ συγκινητικό! όσο για την φωτογραφια, ενα εχω να πω! Ζηλευωωωω!
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλη εβδομάδα!
    Φιλιά γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο το ποίημα και δικαίως πήρε πολλούς ψήφους! Πολύ όμορφο αυτο που ξεκίνησες πριν χρόνια! Δίνεις την ευκαιρία για έκφραση και αναδεικνύεις θυσαυρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συμφωνώ για τον σπουδαίο ρόλο της Αριστέας, στη διεξαγωγή του Συμποσίου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  23. Όμορφο το ποίημα, επίσης και η πρωτοβουλία της Αριστέας να δημιουργίσει ένα λογοτεχνικό οίκο, κάτι που έλειπε από το διαδίκτυο. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις: ( Μεγάλη υπόθεση η προτροπή, η ενθάρρυνση, η αποδοχή!
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κύριε Γαβριήλ και χαιρόμαστε που στηρίζετε κι εσείς το Συμπόσιο! Ας συνεχίσουμε λοιπόν!

      Διαγραφή
  24. αφού σε βρήκε, αιρις μου... πάλι καλά!!!! καλή επιτυχία στην φίλη, και πολλή ποίηση νάχει η ζωή της!!
    τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα κορίτσια! Θα πρέπει να πω ότι το ποίημα είναι εξαιρετικό, αλλά το γράμμα με συγκίνησε! Κρύβει τόση ειλικρινή ζεστασιά φιλίας και εύχομαι κι εγώ τα Συμπόσια να γίνουν εκατό και να είναι εδώ ο χώρος έκφρασης πηγαίων και αληθινών φίλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ κι εγω σ'εχω χασει αλλα εγω εχω χασει ακομα κι εμενα :P
    Πολύ ομορφο και το γραμματακι και η συμμετοχη!!!! Αριστακι μου καλο μπλεξιμο-ξέμπλεγμα :P ευχαριστα ειναι αυτα!
    Σε φιλω γλυκα!Καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι γλυκά λόγια που βγαίνουν μέσα από την καρδιά! Όμορφο και το ποίημα σου Ινώ και να ξέρεις ότι κι εγώ χαίρομαι που έχω βρει την πυργοδέσποινα και όλους όσους περνούν και καταθέτουν ψυχή στο σπιτάκι της! Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια Ινώ για το ποίημά σου.Βοήθησε την ποιότητα του Συμποσίου να εκτιναχθεί στα ύψη.
    Όσο για το γράμμα πόσο με αγγίζει δε λέγεται. Είναι σαν να γράφω εγώ τις σκεψεις και τα συναισθήματά μου.
    Καλή εβδομάδα και σε σένα και στην Αριστέα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Άννα, είναι πολύ συγκινητικό να γράφουν τόσοι πολλοί φίλοι για το πόσο τούς άγγιξε το γράμμα! Όταν το έγραφα, δε μπορούσα να το φανταστώ…
      Ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο!

      Διαγραφή
  29. πολύ ωραίο το ποίημα!! καλά και το γράμμα όμως, δεν το συζητώ! καλή εβδομάδα Αριστεάκι, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι τρυφερό και συγκινητικό γράμμα Ινώ! Είναι πολύ σπουδαίο να υπάρξει κάποια στιγμή στη ζωή μας ένας άνθρωπος που με την προτροπή και την ενθάρρυνσή του, να μας κάνει να βγάλουμε κομμάτια της ψυχής μας, μέσα από στίχους. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, αφού και για μένα η Αριστέα υπήρξε κινητήρια δύναμη και θα της το χρωστώ!Το ποίημα με το οποίο συμμετείχες, είναι πολύ όμορφο, συναισθηματικό, με αλήθειες γραμμένες εξαιρετικά και το ξεχωρίσαμε...
    Σου εύχομαι από καρδιάς να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας δίνεις τα διαμάντια της ψυχής και της πένας σου!
    Σε φιλώ και εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα σε σένα και την Αριστέα μας!
    Την αγάπη μου, φίλες
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, με χαρά διαπιστώνω πως είμαστε αρκετοί αυτοί που οφείλουμε κάτι στην Αριστέα! Είμαι σίγουρη πως μόνο με ένα απλό ευχαριστώ, θα την κάνουμε χαρούμενη!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  31. Τι τρυφερό και συγκινητικό γράμμα Ινώ! Είναι πολύ σπουδαίο να υπάρξει κάποια στιγμή στη ζωή μας ένας άνθρωπος που με την προτροπή και την ενθάρρυνσή του, να μας κάνει να βγάλουμε κομμάτια της ψυχής μας, μέσα από στίχους. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, αφού και για μένα η Αριστέα υπήρξε κινητήρια δύναμη και θα της το χρωστώ!Το ποίημα με το οποίο συμμετείχες, είναι πολύ όμορφο, συναισθηματικό, με αλήθειες γραμμένες εξαιρετικά και το ξεχωρίσαμε...
    Σου εύχομαι από καρδιάς να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας δίνεις τα διαμάντια της ψυχής και της πένας σου!
    Σε φιλώ και εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα σε σένα και την Αριστέα μας!
    Την αγάπη μου, φίλες
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κορίτσια μου αγαπημένα, είστε καταπληκτικές και οι δύο.
    Η Ινώ έγραψε και "ΕΓΡΑΨΕ"!!!!! Από τις ωραιότερες η συμμετοχή της. Και η οικοδέσποινα, όπως έχουμε χιλιοεπαναλάβει, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!
    Φιλάκια πολλά και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία, η οικοδέσποινα και η φιλοξενούμενη σε ευχαριστούν θερμά και εύχονται να έχεις πάντα τόση θέρμη στα λόγια σου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  33. Ολόθερμα σας ευχαριστώ όλους που ανταποκριθήκατε τόσο ζεστά στο κορίτσι μας και τα ζεστά σας λόγια τόσο στην Ινώ μας όσο και για μένα!
    Να είστε όλοι καλά!

    Το διαδίκτυο έχει και τις δυνατές του στιγμές...
    Ινώ μου πολλά γλυκά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τώρα τι να πω!
      Πίσω από τις δυνατές στιγμές, κρύβονται δυνατοί άνθρωποι!
      Βάστα γερά Αριστούλα κι εμείς ακολουθούμε…

      Διαγραφή