Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Χιούστον... άιβ γκατ α πρόμπλεμ!


Ελληνιστί: όλα τα είχε η Μαριωρή, 
ο φερετζές της έλειπε!

Κι ενώ αναζητώ τον χαμένο χρόνο, όχι της νιότης μου
αλλά της καθημερινότητάς μου,
χάνω τα μπλογκς που παρακολουθώ και διαβάζω,
(μην σου τύχει!)
χάνω για λίγο το ίδιο το μπλογκ (εκεί να δείτε πανικό)
και είμαι, πώς το λέτε εδώ στο Ελλάδα,
γιατί εμείς στο Σικάγο το λέ(γα)με
βέρι βέρι χολοσκασμένη!

Κατά τα άλλα όλα βαίνουν καλώς!

Βγάζω ένα ελαφρύ στρεσάρισμα;
Δεν είναι κάτι σοβαρό μανούλα μου!
Είναι που έχω μέρες (από πέρυσι!) να ντεκουπάρω!
Όταν λέω εγώ ότι η δημιουργία για μένα είναι το φάρμακο
δια πάσαν νόσον και δια πάσαν μαλακία, 
κάτι ξέρω!

Οπότε με τη λήξη αύριο του Συμποσίου 
ξέρετε πού θα πέσω με τα μούτρα!

10 ο Συμπόσιο ποίησης (επετειακό)

Α, ναι μην το ξεχάσω: ως απόψε στις 8 μμ μπορείς κι εσύ να ψηφίσεις
αν είσαι φίλος του μπλογκ! 
Εδώ


Υγ: Θα μου πάρει κάποιες μέρες μέχρι να ξαναβρώ 
όλα τα αγαπημένα μου ιστολόγια!
Λίγη κατανόηση!
Κι από αύριο θα ψάξω να σας βρω και να περάσω.
Να δω τι γράφατε ενώ εγώ ήμουν χαμένη!