Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Η συνέντευξη που δεν πρέπει να χάσει κανείς!


"Θες να δεις γιατί η μανούλα έβγαλε παντού τη βρώμα:
 "Δώσε θάρρος στο χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι"; 
Θες να μάθεις κι άλλα πολλά για την πολυτάραχη ζωή μου,
που κοντεύει να γίνει σήριαλ, βιβλίο, μην σου πω και κόμικς;
Θες κι άλλα φωτογραφικά ενσταντανέ μου; 

Μην χάνεις καιρό! 
(τώρα εμείς πότε προκάναμε και γίναμε φίλοι ένας θεός ξέρει!) 
και φοβερού σκύλου-σε ρόλο δημοσιογράφου-Μπρίκι 
που με παίρνει συνέντευξη!
(μετά από αυτό θα πάρει πούλιτζερ να μου το θυμηθείς 
και οι δάφνες του θα είναι με τις δικές μου πλάτες!)


Να, δες φάτσα και κόψε τι γίνεται από κει 
(του Κουτρούλη ο γάμος!)
Επίσης επί τούτου του έκανα μικρή τη φωτό!  χεχε! 

Δύο ζούπερ ντούπερ σκύλοι συναντιούνται διαδικτυακά 
και σπάνε τα κοντέρ! 
Τινάζουν τα ταμεία στον αέρα! 
Καταρρίπτουν όλα τα νούμερα!
ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Τι δεν ξέρεις πού να πας;
Πάτα εδώ φίλε μου!
Πόσο πιο ξεκάθαρο να το κάνω ο σκύλος;

Επιτέλους όμως! Αρχίζω και γίνομαι διάσημος!
Υπογραφή
Μαξ, ο ατρόμητος!

10 ο Συμπόσιο ποίησης (επετειακό)

Επίσης οι φίλοι του μπλογκ να μην χάσουν 
το επετειακό 10ο Συμπόσιο Ποίησης

Ψηφίζουμε έως και την Πέμπτη 21/01 
και ώρα 8:00 μμ

Καλή εβδομάδα 
και φιλιά κατάμουτρα

Υπογραφή
Η μαμά του Μαξ ☺
@