Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Ανοίγουμε τον νέο χρόνο με μια αυλαία: Μικρή Χριστουγεννιάτικη ιστορία- η κλήρωση.

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Η
"Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία"
ρίχνει την αυλαία της σήμερα και το γιορτάζει!

Σας έδωσα ένα μήνα καιρό 
για να μου γράψετε μια ιστορία με φόντο 
"ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο,
δίπλα σε μια φάτνη,
σε ένα γιορτινό τραπέζι, γεμάτο ή άδειο
ή στο δρόμο, 
δυο χέρια που προσπαθούν να ζεσταθούν
και μια ψυχή να αντέξει τα Χριστούγεννα του δρόμου"...

Μου δώσατε 52 μικρές ή μεγάλες ιστορίες,
που μας κράτησαν μια υπέροχη συντροφιά 
τις γιορτάρες μέρες☺


Ας τις θυμηθούμε (με τη σειρά δημοσίευσης πάντα) :

1.In Santalandαπό τη Μαρίνα, τη διπλανούλα
2.Ελπίδας Γέννηση, από τον Δημήτρη Ασλάνογλου
3.Χριστούγεννα στο χωριόαπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
4.Το δικό του άστροαπό την Ελένη μας στο Ποιώ
5.Τα κάλαντα ~α΄ μέροςαπό τη Διονυσία, στο To love life  for what it is
6.Γράμμα στο θεό, από τις Μπραϊνώ Μαθηνού & Βασιλική Παναγιωτέλη
στο Χορεύοντας με τις λέξεις 
Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
8.Καισάρεια - Ωραία Ρούμελη.από τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
9.Πρώτη φορά Χριστούγεννα στο χωριό, από την  ANNA Flo, στο Ατενίζοντας
από την @iris~ οικοδέσποινα
από τη Μία Πέτρα, στον Πιο πιστό φίλο του σκύλου
12.Ο Άγγελός μου,από τον Πέτρο Κ., στο Ακυβέρνητος
13.Τα κάλαντα ~β΄ μέροςαπό τη Διονυσία, στο To love life  for what it is
14."Διάλογος με τον Rudolf" από τη Mariakat, στο My Dreamland 
15.Το θαύμα των Χριστουγέννων, από τη Μαρία Νι, στο Κείμενο
16.A Little Christmas (NotSo)FairyTale, από τον Euzona, στο Asx3t0s Τύπος
17.Χριστουγεννιάτικο Παραμύθιαπό τη Στέλλα ♥ στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
18."Για μεθαύριο έχει ο Θεός"από τη Φλώρα μας, στο TEXNIS STORIES
19.Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία! από τη Giwta Ar, στη Μικρή μου Εδέμ
στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
21.Πού πήγαν τα Χριστούγεννα; από τον Πέτρο Δ., (μπλόγκερ ετών 8!)
22.Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία, από τον Νικόλα Δ.(μπλόγκερ ετών 8!)
23. Ο Μητρόγιαννης, από τον Τάσο Γ. Κάβουρα
24.Το αστέρι που ήθελε να γίνει αληθινό, από τη des tzav, στο Μαμά σε κρίση
από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
26.Η ζωή είναι το ταξίδι,από την @iris~ οικοδέσποινα
27.Γράμμα στον Αη Βασίληαπό τη mariakat, στο My Dreamland
28.LET'S COUNT OUR BLESSINGS..., από την Butterfly~Χριστίνα μας
29.Κυλιόμενο Ωράριοαπό τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
30.Ραγισμένη ζωή, από την Woman in blogs, στο A button on the moon
στο mytripsonblog
32.Έτσι όλα ξεκίνησαν , από τη Μαρίνα, στο to e periodiko mas
33.Χιονοθύελλα, από τον Maki Del, στο My Way...
34."Πάντα να Πιστεύεις!", από την Katerina Valsamidi, στο Άποψη Τέχνης
35.Σύγχρονα θαύματα, από την katerina koko, στο follow me
36.Μια φορά και ένα καιρό ήταν η μικρή Μαρία...
από την Mary Liodou στο Mommy Jammi
37.Χαρούμενα Χριστούγεννααπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
38. Ντριμ ε λιτλ ντριμ,από τον Euzona, στο Άσχ3τ0ς Τύπος 
στο TEXNIS STORIES
από τη Mariakat στο My Dreamland
από τον Δημήτρη Ασλάνογλου
42.Ο μικρός άγγελος των ευχών..!από τη Ρούλα, στο Σμαραγδένια
43.Ξημέρωσαν Χριστούγεννα, από τη Δέσποινα, στο My world
44.Πρωτοχρονιά στο Πέλαγοςαπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
45.Σκηνές από το παρελθόν, από την Ωραιοζήλη, στο Ένα κάθε μέρα
46.Με καθυστέρηση ετών, από την Pipi, στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
47.Γιορτή είναι τα πρόσωπααπό την @iris~ οικοδέσποινα
48.Σώζοντας τα Χριστούγεννα, από το 13χρονο Στέλιο, στο 
Midnight in Brussels
49.Άγια Νύχτα, από τη Μαριάννα, στο Onirokosmos
50.Αγαπημένε μου Άϊ Βασίληαπό τη Μαριάννα, στο Onirokosmos
από τη Mariakat στο My Dreamland
52.Ο σκύλος των Χριστουγέννων, από την Christina Andromeda,
στο Andromeda my Galaxy

και δύο ιστορίες μπόνους, με το νέο έτος
53.Στον απόηχο των Χριστουγέννων από την Κική μας, στο ΕΚΦΡΑΣΟΥ
54.Μια χριστουγεννιάτικη Ιστορία( ετεροχρονισμένη)
από την Evonita, στο Beloved ideas

Ακολούθησε κλασικά κλήρωση για δύο τυχερούς μας φίλους 
Και κληρώθηκαν ....



Διονυσία, από το To love life  for what it is
και Mariakat στο My Dreamland

Διονυσία και Μαρία 
πάντα καλότυχες να είστε κορίτσια!

Ολόψυχα ευχαριστώ όλους όσοι συμμετείχατε,
γράφοντας αλλά και διαβάζοντας τις ιστορίες μας!
Χωρίς τη στήριξή σας τίποτα δεν θα υπήρχε!

Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια πανέμορφη χρονιά,
γεμάτη!
Υγεία, αγάπη και γαλήνη,
είναι το φετινό μου τρίπτυχο ευχών!

Μπροστά μας τώρα έχουμε το 10ο Συμπόσιο
που περιμένει τις συμμετοχές σας έως 
και την Πέμπτη 14/01 και 8 μμ

προς το παρόν ...☺

Φιλιά κατάμουτρα!

@ριστέα




38 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερά να είναι και τα δυο κορίτσια και να έχουν μια υπέροχη χρονιά. Ωραία ξεκίνησε πάντως! :)
    Αριστάκι μου να 'σαι καλά για την φιλοξενία που μας πρόσφερες και σε αυτό το δρώμενο, ανυπομονώ τώρα για το Συμπόσιο! Πότε έφτασε κιόλας 10ο, έπαθα πλάκα!
    Καλή χρονιά και από εδώ, με ολα τα καλά και πολλές επιτυχίες στο blog σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχες ολες οι ιστοριες! Συλλογη με χριστουγεννιατικα διηγηματα! Παντα τυχη και συγχαρητηρια στα κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη το διάβασμα όλων των ιστοριών, πάντως αυτές που διάβασα μέχρι τώρα, περισσότερες από τις μισές, είναι θαυμάσιες!!!! Συνεχίζω λοιπόν ευχόμενη σε όλους Καλή Χρονιά και σε σένα Αριστάκι μου επί πλέον κουράγιο και έμπνευση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή και ευλογημένη χρονιά Αριστέα μου γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Διάβασα αρκετές από τις ιστορίες και η κάθε μια είχε την δική της ομορφιά. Συγχαρητήρια στα τυχερά κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριστέα μου, δεν κατάφερα να γράψω, δυστυχώς! Ελπίζω όμως σε κάποιο άλλο δρώμενο σου... συγχαρητήρια στην Δινυσία και στο Μαράκι.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να σου ευχηθώ! Ας είναι ευλογημένη και με ό,τι εσύ επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία περάσαμε περιτριγυρισμένοι από τη χρυσόσκονη τών χριστουγεννιάτικων ιστοριών, και τώρα πάμε γι' άλλα (ρούμπι!) Καλή χρονιά Αριστέα μου, με καλλιτεχνικά δρώμενα, για να αντέχουμε τα οικονομικά (και όχι μόνο) δρώμενα, που "τρέχουν" έτσι κι αλλιώς.. Φιλιά πολλά! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα βρω χρόνο να διαβάσω Αριστέα μου!Ως τότε πολλές ευχές με αγάπη για ένα υπέροχο 2016!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά και κάθε ευτυχία να την συνοδεύει αγαπημένη μου Αριστέα και να είσαι πάντα καλά να διοργανώνεις μικρά λογοτεχνικά θεματικά parties.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια στους νικητες και οσους προσπαθησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστάκι
    Συγχαρητήρια σε όλους για
    την συμβολή τους στο επιτυχημένο
    χριστουγεννιάτικο δρώμενο!
    Καλότυχες πάντα οι νικήτριες!!!
    Καλή Χρονιά με αγάπη και χαρά στις καρδιές

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Χρονιά, Αριστούλα!!!
    Να έχετε ένα δημιουργικό 2016, εσύ και το blog σου!
    Μα και μεις όλοι να είμαστε καλά, να εμπνεόμαστε και να ακολουθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. (Ευχαριστήθηκα κλάμα με τις περισσότερες συμμετοχές! Καλό είναι αυτό!)
    Συγχαρητήρια και στις τυχερές και σε όλους όσους συμμετείχαν! Αριστάκι μου, πάντα να μας παρασέρνεις στις ιδέες σου!
    Ευτυχισμένο το νέο έτος! Να έχουμε την υγεία μας, τη θετική μας σκέψη και την ανθρωπιά μας και όλα θα τα παλέψουμε!
    Άντε, πάμε να μεθύσουμε πάλι στο Συμπόσιο!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, curly artist μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω διαβάσει τις περισσότερες ιστορίες και είναι όλες υπέροχες.
    Είχα κατά νου να γράψω κι εγώ, αλλά ο χρόνος που κυλάει σαν νερό και οι πολλές υποχρεώσεις δεν μου το επέτρεψαν.
    Συγχαρητήρια στις τυχερές.
    Εύχομαι να έχουμε καλύτερη καλή χρονιά.
    Φιλάκια πολλά Αριστούλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν εχω προλαβει να διαβασω ολες τις συμμετοχες αλλά οσα διαβασα ηταν καταπληκτικά!!!! Μου ξεκινησε ωραια το 2016 γουρλίδικη φίλη μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  15. Feliz 2016!!!
    All good things to you!♩♫ه° ·.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά Αριστάκι μου!
    Συγχαρητήρια στα καλότυχα κορίτσια και μακάρι η χρονιά τους να είναι γεμάτη δώρα αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι λες τώρα;! Πολύ ευχάριστη έκπληξη, το κοίταξα δις για να βεβαιωθώ ότι κέρδισα!!! Ωραία ξεκίνησε η νέα χρονιά! Και εις άλλα με υγεία, πυργοδέσποινα! Καλή χρονιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με δική σου πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε αυτός ο άθλος: Οι Χριστουγεννιάτικς Ιστορίες.
    Σε ευχαριστούμε!!!
    Καλο και χαρούμενο καινούργιο χρόνο να έχεις αγαπητή μου Αριστέα

    Happy and prosperous New Year 2016

    Gabriel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στα κορίτσια για την κλήρωση. Μπράβο για τις συμμετοχές όλων, που ήταν εξαίρετες. Μπράβο σε σένα Αριστέα μου για την διοργάνωση.
    Καλή χρονιά και πάντα τέτοιες πρωτοβουλίες κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστούλα μου καλή κι ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι, με υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα! Όσα επιθυμείς να πραγματοποιηθούν!!!
    Δεν έχω καταφέρει να διαβάσω όλες τις ιστορίες, και γενικά αυτός ο μήνας με έφερε πίσω σε όσα υπολόγιζα, αλλά ευτυχώς εδώ είναι, θα τις έχω στη διάθεσή μου ☺
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή χρονιά εύχομαι Αριστέα μου με υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στις νικήτριες και φυσικά σε εσένα που το διοργάνωσες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά Αριστέα γεμάτη υγεία, ελπίδα, όνειρα και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά Αριστέα γεμάτη υγεία, ελπίδα, όνειρα και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στα κορίτσια και να είναι πάντα τυχερές...
    Καλή κι' ευλογημένη Χρονιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν ειχα ιδεα οτι θα υπηρχε κληρωση..τι ωραια! Καλη χρονια σε ολους και ιδιαιτερα στα δυο τυχερα κοριτσια φανταζομαι τη χαρα τους..συγχαρητηρια!!! Οσο δε για τις ιστοριες ηταν τουλαχιστον οσες καταφερα να διαβασω παρα πολυ ομορφες αλλα και μονο που μας εβαλες στο ολο κλιμα Αριστεα μπραβο σου.. Σουπερ διοργανωτρια το εχω ξαναγραψει..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στις νικήτριες!
    Σ'ευχαριστούμε Αριστέα μου για τα όμορφα δρώμενα σου :)
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2016 Αριστέα μου!
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάντα τυχερά να είναι τα κορίτσια που κέρδισαν!
    Και πάντα να αρμενίζουμε σε όμορφες ιστορίες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ότι καλύτερο! Κορίτσια πάντα τυχερές να είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήραηρια στις τυχερες
    Kαλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητή μου Άιρις, σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά!
    Με υγεία, προσωπική ευτυχία και τεράστια επαγγελματική επιτυχία!
    Αποστέλλω την αγάπη μου και τους ασπασμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάντα καλότυχοι οι τυχεροί και πάντα με έμπνευση οι δημιουργοί και πάντα με όρεξη εσύ! Καλή χρονιά στα δρώμενά σου (μας)!!! 💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις Αριστέα μου! Κάθε ευτυχία σου εύχομαι, φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ για τα σχόλια, σας για τις πολύ όμορφες ευχές σας, για τη συμμετοχή όσων έγραψαν Χριστουγεννιάτικη Ιστορία. Καλότυχες να είναι πάντα οι νικήτριες και πάμε για άλλα :)))

    Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάντα τυχερές οι νικήτριες Αριστέα μου! Καλή επιτυχία στο επόμενο δρώμενο που οργανώνεις! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ω!!! Συγχαρητήρια σε όλους τους φίλους που αγκαλιάσαν κι αυτό το δρώμενο και μας χάρισαν τα ωραία τους κείμενα!!! Μπράβο στις τυχερές κοπέλες να τα χαρούν τα δωράκια τους και πάντα καλότυχες!!
    Γεια σου μπουκλί κομμάντο!! ;)))
    Φιλάκια σε όλους και καλές εμπνεύσεις για τα επόμενα διαδικτυακά δρώμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια σε όλους! Ήταν μια πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη βόλτα...! :-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή