Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Μαζί με τον καφέ # 22: Life images and happiness !


Έλα; Έκαμες καφέ;
Εγώ εδώ , όπως πάντα, με την κόκκινη κούπα μου 
και τον διπλό ελληνικό μου!
Καιρό έχουμε να τα πούμε..
Και όπως είδα νομίζεις ότι είμαι κλεισμένη μέσα σε ένα σκοτεινό εργαστήρι 
και δημιουργώ (μονάχα).
Που δεν είναι κακό εδώ που τα λέμε! Μερικοί το βλέπετε πάντως σαν κακό!


Έχω πει κατ' επανάληψη ότι εκεί μέσα εγώ περνώ 
το πιο ευτυχισμένο κομμάτι της ζωής μου.
Γιατί άραγε πρέπει να ταιριάζουμε όλοι σε μια εικόνα ευτυχίας;
Ευτυχία είναι να... Αλήθεια; Τι είναι ευτυχία;

Είμαι ιδιόρρυθμη από μικράκι.
Δεν ήθελα ποτέ ό,τι οι πολλοί! Ήθελα να διαφέρω.
Ήθελα να φτιάξω τη δική μου ιστορία, τους δικούς μου κανόνες,
να πάω κόντρα σε αυτό που περίμεναν οι άλλοι από μένα.
Να βρω αυτό που με κάνει καλά και να το ακολουθώ. Πιστά!


Όχι, δεν χαλιέμαι καθόλου όταν οι άλλοι με κρίνουν με τα δικά τους μάτια
ή προσπαθούν να με φέρουν στα δικά τους μέτρα. Χαμογελάω!

Νιώθω όπως όταν ήμασταν μικροί και παίζαμε ένα παιχνιδάκι
"κρύο ή ζεστό" λεγόταν. Το θυμάσαι;
Όταν πλησίαζες στο κρυμμένο αντικείμενο οι άλλοι σου φώναζαν "ζεστό"
κι όταν απομακρυνόσουν σου φώναζαν "κρύο"!

Έτσι νιώθω να γίνεται όταν απομακρύνομαι από την εικόνα
που έχουν οι άλλοι γύρω μου!
Μου φωνάζουν "κρύο"!
Μόνο που εγώ δεν ακούω αυτές τις φωνές, 
παρά μόνο τη δική μου!


Για μένα ευτυχία είναι μικρές ιδιωτικές ή όχι στιγμές 
που με κάνουν να νιώθω γαλήνια.
Συνήθως αυτό γίνεται εδώ μέσα εδώ:


Κάποιες φορές γίνεται δίπλα στο κύμα, 
μέσα στην καρδιά του χειμώνα,


Όπως και να 'χει,
η ευτυχία είναι κάτι αόριστο 
και για τον καθένα μας τόσο διαφορετική.
Κι ευτυχώς θα πω εγώ!
Βρείτε τι σας κάνει γαλήνιους κι ακολουθήστε το 
με όλη τη δύναμη της ψυχής σας!
Και ποτέ μα ποτέ μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα για τους άλλους!
Χάνετε άδικα χρόνο έτσι ☺

Σας χαιρετώ γιατί επιτέλους, έβγαλε και σήμερα ήλιο
και λέω να πάω να ψηθώ!


Πολλά, γλυκά και γαληνεμένα φιλιά!
@ριστέα

ΥΓ: Οι φωτογραφίες είναι από τη Λίμνη Καϊάφα, στο Δήμο Ζαχάρως
Α κι από τη θάλασσα του Καϊάφα, μπροστά 
από την παλιά σιδηροδρομική γραμμή!

Κι ένα βίντεο συνέχεια της χθεσινής ανάρτησης

Το life images είναι ιδέα της Μαρίας μας.
Αυτή τη φορά μας ζητάει να δείξουμε 
πού αφήσαμε τα χνάρια μας! 

57 σχόλια:

  1. Αριστάκι μου ,καλή και χαρούμενη μέρα να έχεις .Παρέα το πίνουμε το καφεδάκι ,με τις πανέμορφες και γαλήνιες εικόνες σου . Μένω όμως στο :Βρείτε τι σας κάνει γαλήνιους κι ακολουθήστε το με όλη τη δύναμη της ψυχής σας! Πολλά χαμόγελα από τον ηλιόλουστο βορρά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που μας κάνει αυτές τις μέρες-ευλογία θα τις ονομάσω μέσα στην καρδιά του Χειμώνα Ολυμπία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  2. Γλυκούλα μου, να κάνεις όπως αισθάνεσαι...
    Ό,τι γεμίζει την καρδιά σου με ηρεμία! Μόνο εμείς ξέρουμε τι μας ταιριάζει και τι μας γεμίζει... Και κάτι που για κάποιον είναι μονόδρομος, για κάποιον άλλον δεν είναι καν στο μυαλό του!
    Εμείς ακολουθούμε την καρδιά μας...
    Καλή σου Κυριακή καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Μαράκι μου!
      Φιλάκια πολλά
      (πώς πάει η εξεταστική σου;)

      Διαγραφή
  3. Αριστάκι μου καλημέρα
    Κάνε ό,τι σε γεμίζει
    Ό,τι είναι ευτυχία για εσένα για κάποιον
    άλλο μπορεί να είναι αγγαρεία χάσιμο χρόνου...άλλος παίρνει ένα βιβλίο και
    γαληνεύει άλλος καταφεύγει στις
    χειροκατασκευές κι άλλος αγαπά τα ταξίδια
    Εκεί είναι κι ομορφιά στην πληθώρα των
    απόψεων και των επιλογών
    Οι φωτό όπως και το βίντεο πανέμορφα
    Αχ χρόνια με μπλε ποδιά και γιακαδάκι!!!
    Αξέχαστα...

    Σε φιλώ πολύ και καλή Κυριακή ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι αγαπημένη μου Ελλέν!
      Χαίρομαι που ταιριάζουν τα χνώτα μας !
      (αχ αυτά τα χρόνια τα παλιά.... όταν μεγαλώνουμε ξεχνάμε τα κακά και θυμόμαστε μόνο τα καλά!)
      Φιλάκια πολλά και ζεστά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  4. Να μην σε ενδιαφερει η γνωμη που εχουν οι αλλοι για σενα
    αν δεν σε εχουν δει στα ματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο και σωστό αυτό V!
      Συμφωνώ όσο δεν φαντάζεσαι....
      :))

      Διαγραφή
  5. Α, εγώ συνεχίζω το παραλήρημα του τοξότη και λέω πως ο καθένας μας κάνει ό, τι του αρέσει και ό, τι αγαπά...αυτό που τον κάνει να νιώθει καλά!
    Χτες π.χ. είχα πάρει τα βουνά επειδή έτσι ένιωθα, κι ευτυχώς που το ένιωσαν και οι άλλοι, και χορτάσαμε βόλτα, ήλιο, μαζέψαμε και άγρια χόρτα, ήπιαμε και τους καφέδες μας, φάγαμε ήπιαμε και νηστικοί γυρίσαμε που θα έλεγε κι ο Καραγκιόζης!
    Σήμερα Κυριακή θέλω μόνο να σέρνομαι από κρεβάτι σε καναπέ και να χαλαρώνω...και να σέρνω και το λάπτοπ όπου πάω!
    Να μην το ξαναπώ γιατί τα είπα και προχτές, όλα είναι σχετικά!!! Και να που το ξανάπα!! χαχα!
    Το βιβλίο σου το πράσινο πάρα πολύ όμορφο και το σχολειό σου μμμμμμμ σιγά....έμεινε σχολειό....το δικό μου έγινε πανεπιστήμιο και δεν κάνω πλάκα, το εννοώ..χαχα!
    Εντάξει το λύκειο, γιατί το γυμνάσιο το παλιό ρήμαξε και χτίστηκε καινούριο, όπως και λύκειο εδώ που τα λέμε..
    Πάντως στο 2ο πήγαινα κι εγώ, αλλά ήταν αρρένων παλιά, γνωστό όμως και ως κολέγιο!!
    Και κλασικά, μακριά και τα δυο από το σπίτι μου...δεν μπορεί με τόσο περπάτημα που ρίξαμε τότε θα ζήσουμε ως τα βαθιά γεράματα ακμαιότατες!!
    Και σου έχω νέα!!!
    Πρόλαβες το νέο Life Images!!!
    Αφού είδα την ανάρτηση και είπα...κοίτα η Αριστέα είναι ο Τσακ Νόρις, τελικά....έπαθα σοκ!!! χαχα!!!
    Πάω να αφήσω τα χνάρια σου στο καινούριο και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την υπέροχη βόλτα!!
    Όμορφη η λίμνη (εκείνο τον κορμό που ξεπροβάλλει από το κτίσμα εγώ δεν τον θυμάμαι...ή στραβομάρα είχα, ή δεν είχα πάει προς τα κει), αλλά η θάλασσα σε κάνει να θες να βουτήξεις και να ξεχάσεις και το κρύο και το χειμώνα!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου τελειώσουν οι τόμοι, μπορείς να ντεκουπάρεις τα δικά μου σχόλια!
      Κοίτα μάκρος σχολίου!! Απαπαπα!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχα Ξεκινώ και γελώ με το συμπλήρωμα του σχολίου σου!

      Το παραλήρημα του τοξότη το λάτρεψα!
      Φυσικά κι όλα είναι σχετικά και υπάρχουν πάντα διάφορες οπτικές γωνίες :))
      Χαίρομαι που σου άρεσε το life images μου! Το ότι θα ήμουν Τσακ Νόρις ούτε που το είχα φανταστεί!
      Θα αλλάξω το λινκ να είμαι σύμφωνη με το νέο images!
      Το ερειπωμένο σπιτάκι με τον κορμό ήταν πάνω στο νησάκι της Αγίας Αικατερίνης μέσα στη λίμνη!
      θυμάμαι και τις δικές σου φωτό (που σαφώς ήταν πιο ωραίες ...τι να σου κάνει ένα δόλιο κινητό κι ας είναι και έξυπνο!)
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου :))

      Διαγραφή
  6. Όμορφη Κυριακή να έχεις Αριστέα και να κάνεις αυτό που αισθάνεσαι,η γνώμη των άλλων από ένα σημείο και μετά δεν μας αγγίζει θες η ηλίκια, θες η εμπειρία και ότι έχει αποκομίσει ο καθένας απ την εως τώρα ζωή του..
    Όμορφες οι φωτογραφίες σου, φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα lefti μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις :))

      Διαγραφή
  7. Ευτυχία είναι να έχουν δει τα μάτια μας τέτοιες εικόνες... Το βίντεο με το σχολείο είναι πολύ συγκινητικό. Όποιοι το έφτιαξαν, είχαν μεράκι και καλές αναμνήσεις μάλλον. Αν μη τι άλλο, είχαν αγάπη για τα σχολικά χρόνια κι όσα απλόχερα τους χάρισε ένα σχολείο. Πολλά φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μαθητές που έφτιαξαν το βίντεο πήραν διάκριση :)))
      Για όσους ζήσαμε και τελειώσαμε από αυτό το σχολείο η γιορτή του Σαββάτου ήταν ένα υπεροχο ταξίδι στο χτες! :))

      Φιλάκια πολλά Πετρούλα μου! :)

      Διαγραφή
  8. Aγαπητή μου Αριστέα,

    Σου εύχουμαι το καλύτερο ου επιθυμείς κι όπως λες κι εσύ (Δεν ήθελα ποτέ ό,τι οι πολλοί!)
    Είσαι ΜΟΝΑΔΙΚΉ.
    η λίμνη Καϊάφα έχει Ιαματικά νερά λουτρά, εκεί πήγαινε για πολλά χρόνια ο πατέρας μου για πολλά χρόνια
    την καλημέρα μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου, με συγκίνησες!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα λόγια σου!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ!

      υγ: Ω ναι. Είχα και φωτό από τα λουτρά αλλά πόσες να ανεβάσω; Έβαλα ας πούμε τις πιο καλλιτεχνικές :)))

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου. Ξέρω ότι ο κόσμος σου είναι μαγικός. Όχι μονάχα για σένα, για τα δικά σου μάτια, αλλά αντικειμενικά είναι πανέμορφος και μαγικός. Αν κάποια στιγμή μας ακούς να σε ...καλούμε να βγεις από το μικρό σου Βασίλειο δεν είναι από δείγμα έλλειψης σεβασμού αλλά και από δική μας ανάγκη να σε νιώσουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο κοντά μας.
    Είδα τις πανέμορφες εικόνες. Σε παρακαλώ να τις προσθέσεις ως απάντηση στο ερώτημά σου "τι είναι ευτυχία".
    Για μια ακόμα φορά το εργαστήριό σου φαντάζει σαν εργαστήρι νεράιδας στο δάσος ανάμεσα στη φύση.
    Εκπληκτικό.
    Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου γνωρίζω την αγάπη και το ενδιαφέρον σας και σας ευχαριστώ πολύ! Απλά επειδή ψάχνω χρόνο να κλειστώ στο εργαστήρι, να δημιουργήσω και να χαλαρώσω και δεν βρίσκω χαμογελούσα με τα σχόλια σας να βγω από κει! Ο Γενάρης ήταν γεμάτος δράση και ελάχιστη δημιουργία και πραγματικά μου έχουν λείψει οι μαγικές μου στιγμές!

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  10. Στα όσα έγραψες και στις πανέμορφες εικόνες βρήκα τόση γαλήνη κι άλλη τόση αρμονία που δεν τολμώ –θα ήταν ανώφελο άλλωστε– να προσθέσω μια λέξη παραπάνω ή έστω ένα κόκκο συναισθήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή τη διάθεση έγραφα Στράτο: ήρεμα και χαμογελαστά. Χαίρομαι που κατάφερα να (σας) δώσω τη χτεσινή μου γαλήνη με τα λόγια μου ( και τις εικόνες μου!)
      Σήμερα πάλι η ένταση ανέβηκε λίγο ...ευελπιστώ από Τετάρτη να χαλαρώσω και πάλι.

      Καλή εβδομάδα και μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  11. *Αρχικά, να πω πως γέλασα πολύ με το συμπληρωματικό σχόλιο της Μαρίας!
    Αριστάκι μου, είναι υπέροχο το να έχεις βρει κανείς τον ορισμό της (προσωπικής του) ευτυχίας και αν μάλιστα έχει καταφέρει να το κάνει και πράξη, ε αυτό είναι ευλογία, κορίτσι μου!
    Συνέχισε να δημιουργείς! Προχώρα ακάθεκτη!
    Οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι πραγματικά πανέμορφες! Μου βγάζουν γλύκα και νοσταλγία! (Να 'ναι καλά τα φίλτρα του έξυπνου κινητού!)
    :-p
    Μου άρεσε πολύ και το βίντεοοοο!!! Τί όμορφο που βρέθηκαν παλιές φωτογραφίες και λάτρεψα πως τα κορίτσια ντύθηκαν για να θυμίζουν τις "τότε" ημέρες!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, curly artist μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε κι εγώ γέλασα με της Μαρίας μας το υπόμνημα :)) Θέλω πολύ και με όλη μου τη ψυχή να ακολουθήσω την προτροπή σου, μα ο χρόνος ο ελεύθερος έχει περιοριστεί σημαντικά και άρχισε να μου στοιχίζει λιγάκι! Ήμουν μαθημένη αλλιώς ένα χρόνο τώρα βλέπεις ;-)

      Και που να έβλεπες όλο το υλικό που είχαν συγκεντρώσει στη γιορτή του Σαββάτου: ποδιές παλιούς ελέγχους κι απολυτήρια, την κονκάρδα του σχολείου και τόσα άλλα!

      Καλή εβδομάδα και μήνα καρδούλα μου :))

      Διαγραφή
  12. Καφέ δεν έκαμα γιατί χαμούλης! Πίνω χαμομήλι, πιάνετε ή να φύγω;
    Αριστέα μου οι άνθρωποι έχουμε την ιδιομορφία ότι είναι ξένο σε μας να το κρίνουμε. Αφού εσύ περνάς καλά, κάνοντας κάτι που αγαπάς, τα υπόλοιπα περισσεύουν!
    Οι εικόνες σου, ήταν υπέροχες, απλά υπέροχες.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αυτός ο χαμούλης!
      Θα το συνηθίσω και θα το λέω κι εγώ Μαρινάκι μου στο τέλος! Κάπως σαν το ξύδι που το έλεγαν γλυκάδι ...πώς λέγεται ; Ευφημισμός;
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου !
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου :))

      Διαγραφή
  13. Ωραία που είναι η λίμνη σας! Στην Πελοπόννησο έχω φτασει μέχρι Τρίπολη και Άστρος χεχεχεχε
    Καλό απόγευμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και είχε μια γαλήνη Αριάδνη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  14. Αχ αυτοί οι Κυριακάτικοι καφέδες σου!
    Τα καλύτερα χαρμάνια μας κερνάς Αριστέα μου. Βολτίτσες, πανέμορφες φωτογραφίες, αναμνήσεις απ' τα σχολικά χρόνια και λόγια ουσίας. Σαν τον ελληνικό καφέ ένα πράγμα.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν γράφω τον Κυριακάτικο καφέ μου κανελλάκι μου, νιώθω σαν να σας έχω εκεί στο τραπεζάκι μου παρεΐτσα και τα λέμε .
      Και σαν τον ελληνικό καφέ για μένα δεν υπάρχει.... :)))
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα μάτια μου γλυκά !♥

      Διαγραφή
  15. Η ευτυχία έρχεται μέσα από προσωπική διαδρομή και επιλογές. Δεν κοπιάρονται από κανέναν!

    Το δικό μου Γυμνάσιο-Λύκειο είναι αυτό που δολοφονήθηκε ο Ν. Τεμπονέρας. Από την ημέρα εκείνη, χωρίς να το θέλω, όλες οι αναμνήσεις μου πήγαν στο περιθώριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέστο ! Copy paste στην ευτυχία ευτυχώς δεν υπάρχει! :))
      Όσο για το σχολείο σε καταλαβαίνω ....
      Πολλά φιλιά Πέτρο μου! :)

      Διαγραφή
  16. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου, έτσι κινούμαι κι εγώ.
    Όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες, μα την μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε εκείνη με το δέντρο που ξεπροβάλλει μέσα από το σπίτι!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις! Και να περνάς όμορφα, με ό,τι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου έκανε τρομερή εντύπωση το δέντρο για αυτό και το φωτογράφισα! :))
      όσο για την ευτυχία πόσο χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Έλλη μου :))

      Διαγραφή
  17. Έχεις απόλυτο δίκιο περί ευτυχίας !!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου !!!!Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρχικά να πω ότι μαγεύτηκα από τις φωτογραφίες......πόσο αγαπώ αυτό το τοπίο της θάλασσας ❤ Μου άρεσε κι εκείνο το δέντρο που έχει μπει μέσα στο σπίτι....τα συγχαρητήρια μου στον αρχιτέκτονα :P
    Συμφωνώ με τον ορισμό της ευτυχίας σου...για κάθε άνθρωπο σημαίνει κάτι διαφορετικό. Με εκνευρίζουν όμως οι άνθρωποι που δεν το καταλαβαίνουν και θέλουν να επιβάλουν αυτό που πιστεύουν, ίσως γιατί δεν έχω πάντα το σθένος να τους αντιμετωπίσω!
    Καλό σου βράδυ :)

    υ.γ. πολύ ωραίο το βιντεάκι για το σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δως μου θάλασσα και ήλιο μέσα στην καρδιά του Χειμώνα και πάρε μου τη ψυχή ένα πράγμα ! Τόσο πολύ με γαληνεύει!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Ωραιοζήλη μου οι φωτό μου και που ταυτίζονται οι απόψεις μας!
      Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  19. Ναι μωρέ σου τα είπα και εγώ να βγεις στον ήλιο αλλά όχι για να έλθεις στα μέτρα μας/ μου. Μακριά από μένα τέτοια ερμηνεία. Απλά το είπα από καρδιάς και το ξέρω, το παράκανα ναι;
    Υπέροχες φωτογραφίες και το βίντεο πραγματικά πολύ όμορφο. Αυτό είναι σχολείο που αφήνει τόσες όμορφες αναμνήσεις.
    Καλή βδομάδα και καλή μήνα να έχουμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου , γνωρίζω την αγάπη σας και το ενδιαφέρον σας. Καθόλου δεν το παραβλέπω αυτό. Ήθελα όμως να σας εξηγήσω πόση εντύπωση μου έκανε που όλοι κινηθήκατε στο ίδιο πάνω κάτω σχόλιο και που στην τελική δεν ισχύει! Δεν σας μάλωσα με την ανάρτηση αυτή. Σας έδωσα τη δική μου οπτική :))

      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Αριστέα μου και καλό μήνα!
    Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κρίνουμε και να κατακρίνουμε. Το πιο δύσκολο να μπούμε στα παπούτσια του άλλου και να νιώσουμε. Συμφωνώ μαζί σου σε όλα!
    Συγχαρητήρια σε αυτούς που έφτιαξαν το καταπληκτικό βίντεο του σχολείου και σε σένα για τον όμορφο πίνακα που του χάρισες. Πόσα μου θύμισες με το σχολειό σου! Όπως έγραψε κι η Μαρία το δικό μας ήταν επίσης το 2ο και έχει μείνει γνωστό ως κολέγιο. Ποδαρόδρομο που ρίχναμε κι εμείς κάθε πρωί. 35-40 λεπτά και καθόλου στο χαλαρό! Τι μπόρες και καταιγίδες φάγαμε! :)
    Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα τρία βιβλία και ό,τι άλλο δημιουργείς! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές και στις υπεύθυνες καθηγήτριες για τη δημιουργία του βίντεο, για το οποίο και βραβεύτηκαν! :))
      Στη γιορτή του Σαββάτου είδαμε περισσότερο υλικό εμείς πάντως, με συνεντεύξεις και εξιστορήσεις! Εκεί να δεις νοσταλγικό ταξίδι για μας που τελειώσαμε αυτό το σχολείο!
      χεχε! Ώστε "κολέγιο" τελειώσατε εσείς πουλάκια μου! αχαχαχα! Αχ αυτός ο ποδαρόδρομος! Που τον κάνω ξανά αλλά τώρα το είδα σαν γυμναστική οπότε και δεν γκρινιάζω! Θα κάμω κορμί ως το καλοκαίρι :))

      Χαίρομαι που συμφωνούμε ως προς την ευτυχία :))
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα ! :))

      Διαγραφή
  21. Kαλημέρα και καλό μήνα!
    Με πολλές ωραίες στιγμές, ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και το κυριότερο θετικούς ανθρώπους.
    Φιλιά πολλά

    και να πω πως μου αρεσαν ολες οι φωτο πολυ, μου εβγαζαν μια φυσικη αρμονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κικίτσα μου!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε καρδούλα μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  22. Έχεις τον τρόπο σου να στέλνεις τα μηνύματά σου κατευθείαν στην ψυχή μου! Θα σταθώ σε αυτό: Βρείτε τι σας κάνει γαλήνιους κι ακολουθήστε το με όλη τη δύναμη της ψυχής σας! Αυτό θα ευχηθώ για όλους μας!!! Να έχουμε γαλήνη!!! Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέλια σε καλωσορίζω στη γωνιά μου!
      Ελπίζω να σε γαληνεύουν οι αναρτήσεις μου και να περνάμε όμορφα! :))
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα χαρά μου!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  23. α ,να σου πω! Δεν ξυπνησες καλά και σε πειραξαν τα λόγια μου; Πειραζω αφού! Δεν τα εννοω κατι τετοια !Αν δεν ήμουν Καρκίνος θα παρεξηγιόμουν αλλά .... χμ δεν ξερω και τι κανει το ζωδιό μου σε τέτοιες περιστασεις...το βρήκα ,το βρηκα ,θα αρχίσω να λεω για τα ξεπροβοδίσματά σου ,που μόνο εγω τα ξέρω ,πάντως να σε αφησω ήσυχη ΔΕΝ πρόκειται!
    Να μάθεις άλλη φορά όταν γνωριζεις μια μπλογκερ να την καλεις για γνωριμία!
    Πάω να γαληνεψω τωρα ,το ίδιο επιθυμω και δια εσάς!
    Καληνύχταααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχοχο!
      να μάθεις να μην τρέχεις μαντάμ και μου παρασύρεις και τους άλλους!
      Και μετά αφιερώνω ανάρτηση να εξηγώ τα τετριμμένα!
      (δεν ήξερα -για σένα- δεν ρώταγα! )
      αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  24. ωραίες φωτογραφίες Τσαγάκι!! καλά κάνεις, οι καλλιτεχνικοί τύποι είμαστε λιγάκι περίεργοι τύποι! να ακολουθείς πάντα αυτό που σε κάνει χαρούμενη!! καλό μήνα και καλή εβδομάδα!! φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου! χεχε με καταλαβαίνεις εσύ ;-)
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα χαρά μου ♥

      Διαγραφή
  25. αχ τί ομορφια, ωραία τοπία , η φύση και το δημιουργικό δωμάτιο!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι μαγευτικά. Αλλά κυρίως γαλήνια!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό Χριστίνα μου!
      Πολλά φιλιά ! :)

      Διαγραφή
  26. Προσπαθώ να δώ το βιντεάκι, αλλά δεν μου ανοίγει...!!! Δεν ξέρω γιατί, θα το ξαναπροσπαθήσω!
    Τί όμορφες που είναι οι φωτογραφίες σου, Αριστέα μου!!!Χρόνια λέμε να πάμε στην λίμνη σας αλλά δεν το καταφέραμε!! Εμένα μου αρέσει να σε φαντάζομαι κλεισμένη μέσα στο εργαστήρι σου αφού ξέρω πόσο σε γεμίζει αυτό!
    Φιλάκια και καλό μήνα, σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου , ελπίζω να το είδες, εμένα πάντως μου το ανοίγει κανονικά!
      Εύχομαι να καταφέρετε και να έρθετε στα μέρη μου !
      Κι αν το κάνετε να κάνετε και μία στάση στο δρόμο για μένα ε;
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  27. το λάτρεψα αυτό το δημιουργικό δωμάτιο!!! κ εκείνη τη κούπα με τον ελληνικό καφέ!!!!
    κι όλες τις όμορφες φωτογραφίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Τα είδες όλα εσύ αγαπάκι μου !
      χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Πολλά γλυκά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  28. Σε πιάνει αυτό το καρκινίσιο σου, ε;;; χαχαχαχα!! Μην μπαίνεις καλό μου σε διαδικασία να απολογείσαι γιατί κάνεις κάτι που σου αρέσει!!!
    Να μας πει τώρα ο καθένας τι να κάνουμε για να τα χουμε καλά με τον εαυτό μας;; Αμάν δηλαδή!!! :)))
    Πολύ ωραίες οι φωτό με την λίμνη αλλά ξετρελάθηκα και με τον τεράστιο κορμό στο σπίτι!! Υπέροχος!! Φιλάκια πολλά και ν ακάνεις πάντα ότι λαχταράς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Με πιάνει το επαναστατικό μου , τι να κάνουμε! Αλλά όχι με θυμό! Χαμογελάω για το πόσο έξω πέφτουν οι άνθρωποι και παρασύρονται από τη δική τους ερμηνεία! That's all!
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου ♥

      Διαγραφή