Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

@iris speaking : Βγάλτε να τις μετρήσουμε: Ποιος την έχει μεγαλύτερη... την ευαισθησία!



Συγγνώμη, δεν με έχετε συνηθίσει έτσι.
Συγγνώμη που σήμερα ενώ όλοι είμαστε συγκλονισμένοι 
απ' όσα συμβαίνουν,
εγώ χαριεντιζόμουν στη σημερινή μου, πρωινή ανάρτηση
και η οποία αποσύρεται προσωρινά.
(Αλλά σαν το διάολο κάηκε το ρούτερ μου και μέχρι να βρω δανεικό
πριν λίγο, δεν μπορούσα να κάνω κάτι).
Συγγνώμη που οργίζομαι με τον κακό χαμό στα σόσιαλ μίντια.
Αλλά αυτό που γίνεται κάθε φορά, που κάτι συγκλονίζει το δυτικό κόσμο,
τον δικό μας κόσμο και τότε δείχνουμε την ευαισθησία μας,
αλλάζοντας μια εικόνα,
σηκώνοντας παντιέρα από την καρέκλα μας ,
εμένα με ξεπερνάει!

Σκασμός!
Αυτό θέλω να φωνάξω!
Θα μου πεις κι εσύ με τη σειρά σου ένα ... "κυρά μου,
κάτσε στα αυγά σου και μην κοιτάζεις ό,τι σε χαλάει"
και θα έχεις και δίκιο.

Αλλά τόσο καιρό που χάνονται πρόσφυγες και παιδάκια 
που ήταν η ευαισθησία σας καλοί μου άνθρωποι;
Ξαφνικά σε ένα βράδυ καταλάβαμε ότι αυτός ο κόσμος βρωμάει;
Εγώ κλείνω και σιωπώ!

Και ίσως για πρώτη φορά θα νιώσω λίγο καλύτερα
που δεν έγινα μάνα....
Αλλά πονώ για όλα τα παιδιά του κόσμου,
για την πραγματικότητα στην οποία αναγκάζονται να ζήσουν 
και να κάνουν όνειρα!

Δεν έχει νόημα να πούμε κάτι!
Έτσι κι αλλιώς αύριο,μεθαύριο 
πάλι θα αλλάξει η φωτοπροφίλ 
πάλι θα χαριεντίζεται ο κόσμος....


______________________________



Για όποιον θελήσει να συνεχίσει με τις Ιστορίες της Νύχτας
ας διαβάσει την ιστορία
Η τελευταία νύχτα / ο διάλογος
από την Evonita, στο Beloved ideas