Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Σκέψεις και πράξεις..

blue, canon, girl, love, photo, photography, smoke, tea, winter

Έμεινα επί τρεις ημέρες στο σπίτι καθώς "ψώνισα" κι εγώ την ιωσούλα μου. Ανάμεσα σε ζαλάδες και ανακατωσούρες, σερφάριζα  όταν μπορούσα, καθώς δεν περνούσε η άτιμη η ώρα με τίποτα, γιατί και να ντεκουπάρω δεν ήταν εύκολο, αφού ένιωθα εξαντλημένη και ολίγον κοτόπουλο που κουτουλάει.
Διάβαζα όσες ειδήσεις είχα χάσει μέρες, αφού το ΣΚ δεν το άφησα ανεκμετάλλευτο (και πάλι!)

"Κοπέλα 21 χρόνων έχασε τη ζωή της από απροσεξία με μια σκάλα σε έναν ανελκυστήρα."
"Μητέρα 42χρονη πνίγηκε την ώρα που έτρωγε τα μακαρόνια της" (σύγκρυο η δικιά σου - λατρεύω τα μακαρόνια! Άντε να φάω πάλι χωρίς φόβο!)

Τι είναι ο άνθρωπος; Τι είναι ο άνθρωπος, αναρωτιόταν ο Καλλιβωκάς. -Ένα τίποτα, απαντούσε μόνος του!
Πόσο αναίτια μπορεί να χάσουμε τη ζωή μας από τη μια στιγμή στην άλλη. Και τι θα έχει μείνει πίσω; Τι θα πάρουμε μαζί μας; Μόνο χώμα!


brunette, butterflies, butterfly, creative, dream, dreamy, fly, girl, hipster, imagination, inspire, photo, photography, tumblr girl, vintage

Ωραία φτιάξαμε προ ημερών τις κηδείες μας οι τρελές συν-μπλόγκερς, τις διανθίσαμε και με μουσικοχορευτικά σόου (που μεταξύ μας, δεν νομίζω ότι μέσα στον πόνο τους θα θυμηθούν οι δικοί μας να εκπληρώσουν τις παλαβομάρες μας - εμένα μου το ξέκοψαν τα ανίψια! "Τρελοί για δέσιμο σαν κι εσένα δεν είμαστε πάντως! Αχ τα γλυκά μου, με συγκίνησαν εδώ που τα λέμε!- ζητήσαμε και από τισμπιδάκια μέχρι σύνεργα του ντεκουπάζ και της ραπτικής να βάλουν κοντά μας στο κουτί, αλλά το ξέρεις και το ξέρω... άλλα πράγματα θα κάνουν εκεί, στα σύννεφα, στον άλλο κόσμο .. wherever...οι ψυχές μας! 
Αποτίμηση το έχω στο νου περισσότερο. Αλλά δεν είναι της παρούσης ζητούμενο.
Και εδώ πίσω; 


butterfly, cool, girl, inspiration, light, photography

Τι θα έχω αφήσει. Πόσο θα συνεχίσουν να με θυμούνται! Αυτό είναι που θα μείνει και ό,τι αξίζει στην τελική!

Κι έτσι κύλησε το τριήμερο, με σκέψεις πολλές.
Μα οι πράξεις είναι καλύτερες! 

Κι έτσι χτες που άρχισα να συνέρχομαι ολοκλήρωσα ό,τι είχε μείνει στη μέση το ΣΚ, έκανα και τη φωτογράφιση μου (αλλά όχι στον κήπο τούτη τη φορά, ένεκα της ιώσεως -φαντάζεστε να με έβλεπαν στον κήπο οι δικοί μου; Θα επιβεβαιώνονταν για την τρέλα μου!) και σήμερα σας έχω το φωτορεπαρτάζ!


Ξύλα κοπής με κρακελέ ενός συστατικού και φυσικά ντεκουπάζ





 Ξύλο κοπής με  shabby chic (παλαίωση) και ντεκουπάζ

Όλα δουλεύτηκαν με πατίνες και δαχτυλοπατίνες.
Θυμόμαστε λοιπόν να χαμογελάμε, 
να προσπερνάμε τα μικρά
να κάνουμε υπομονή για όσα δεν μπορούμε να αλλάξουμε,
αλλά να δίνουμε τις μάχες μας για όσα αξίζουν!
Γιατί η Ζωή είναι μία
και είναι Ωραία, η άτιμη!

Καλή σας μέρα
@ριστέα
____________________________________

Και μην ξεχνάτε : 
έως και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου και ώρα 8,00 μ.μ.
περιμένω τις συμμετοχές στο 
Γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο #2

91 σχόλια:

  1. Βρε τι χαρούμενη ανάρτηση είναι αυτή!!! τι χαρούμενη ανάρτηση!!! Για λίγο σας άφησα και μου στολιστήκατε με πλερέζες!

    Μην κλαίτε καλε. Θα επιστρέψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε! Ακόμα να παντρευτείς ..να ξεμπερδεύεις;☺
      Φιλάκια πολλά Χριστίνα μου♥

      Διαγραφή
  2. αυτο με τα μακαρονια εγινε στην περιοχη μου. ολο δυσαρεστα ακουμε τελευταια.

    περαστικα σου αγαπη! καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμπέρασμα, γλυκό μου κοριτσάκι, καλύτερα να δουλεύουν τα χέρια παρά το μυαλό :))) Πανέμορφα τα ξύλα σου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα μου, ελπίζω τώρα να έχεις αναρρώσει πλήρως και να συνεχίσεις τις δημιουργίες σου αλλά και να δημιουργήσεις καινούργιες!
    Τρελή εσύ, τρελός ο καιρός, μια χαρά πακέτο πάτε! Χαχα!
    Ζήτω η τρέλα, χρειάζεται και αυτή στις μέρες μας, περισσότερο από ποτέ!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάρρωσα, ευτυχώς! Σήμερα είμαι ακόμα καλύτερα!
      Ζήτω η τρέλα λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  5. Μα τι όμορφο αυτό το πτηνό με το καπέλο!
    Ελπίζω να σου έχει περάσει η ίωση εντελώς και να είσαι καλά τώρα!
    Καλημέρα!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πτηνό με το καπέλο το είχε επιλέξει η μαμά! Εννοώ τη χαρτοπετσέτα! Και της το χάρισα!
      Καλημέρα Αθηνά μου!
      Κίσιζ!♥

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι
    Εσύ να επιμένεις
    Η δημιουργία σε ξεσηκώνει
    και σου κρύβει το μαύρο!!!

    φιλί γλυκό ♥♥♥...περαστικούλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα

    είναι όντως ωραία η ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ξερες ποσο συχνα αναρρωτιεμαι τι θα εχω αφησει πισω μου οταν φυγω... Γιατι αυτο ειναι το ολο θεμα, ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ που ελεγαν και οι σοφοι μας προγονοι!
    Υπεροχες δημιουργιες! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τόσο η υστεροφημία όπως την εννοούσαν οι αρχαίοι!
      Απλά να ξέρω ότι θα με θυμούνται με αγάπη και νοσταλγία...ότι θα έχω προσφέρει χαμόγελα προτού χαθώ :)))
      Φιλάκια κοπέλα μου ♥

      Διαγραφή
  9. αυτά τα ξύλα είναι ωραιότατες σανίδες για να στις ''βρέξουν'' τ'ανίψια σου! Μια ιδέα ρίχνω ....χιχιχιχιχιχι
    Καλημέρααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου για το ξύλο που της χρειάζεται..χι.χιχ.

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχχχαα Μη τους δίνεις ιδέες!!!!
      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
    3. ..κι ελπίζω να μη το δουν!!! (ευτυχώς είναι στο μέσον το σχόλιο) ;-)

      Διαγραφή
  10. Μια απορία για το ατύχημα της 21χρονης που ανέφερες:
    από πότε τα ασανσέρ έχουν σκάλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι δημιουργίες σου υπέροχες και η τρέλα σου μοναδική.......χαχαχαχα
    Περαστικά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα και εύχομαι να περάσει γρήγορα η ίωση...
    ...όλοι τον ίδιο χώρο πιάνουμε...αυτό θα έπρεπε να είναι αρκετό για να προχωράμε σε αυτή τη ζωή με καλοσύνη και καθαρό βλέμμα...
    Μπράβο για τις δημιουργίες σου airis...δεν παλεύεσαι...
    Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πολύ αυτό το "καθαρό βλέμμα"! Συμφωνώ κι επαυξάνω Left μου!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  13. Περαστικά, γλυκιά μου!
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές!!
    Σε φιλώ! (και φτιάξε και κανένα τσαγάκι, ναι; ♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και γιατί παρακαλώ δεν βγήκες στον κήπο; Είτε θα σου πέρναγε, είτε θα σου πέρναγε μια και καλή και θα γλιτώναμε και από την.. τρέλα σου :p

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ''Εσύ στόχευε στο φεγγάρι.Ακομα κι αν αστοχήσεις να το φτάσεις,σίγουρα θα βρεθείς μέσα στα αστέρια.''
    (Πλάτωνας)
    Θα σε θυμούνται κοπέλα μου,γιατί ''στοχεύεις.''
    Κι αν δε σε θυμουνται ,αυτοί θα χάσουν.
    Εσύ κι ο πολύτιμος εαυτός.. σου θα μετακομίσετε αλλού.....
    φιλάκια γιατρευτικά..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ που περνάς κι αφήνεις τη σκέψη σου!
      Τα λόγια σου με συγκινούν!
      Φιλιά καρδιάς ♥

      Διαγραφή
  16. Περαστικούλια σου!!! :)
    Πανέμορφα τα δημιουργήματά σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...Είναι μία κι ανεπανάληπτη, αλλά διαρκώς το ξεχνάμε!... Κι είναι κρίμα!

    Περαστικά!

    Να είσαι, να είμαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάγγελε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο :)))

      Διαγραφή
  18. Περαστικάααα κι από εδώ!!! ♥
    Πνίγηκε με τα μακαρόνια η γυναίκα; Απαπα.... μόνο δυσάρεστα ακούμε πια...
    Πολύ όμορφα τα έργα σου!! Να και κάτι ευχάριστο!!! ;)
    Πολλά φιλάκιαααα! Καλό απόγευμα Αριστούλαα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αναστασάκι μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  19. Και που αρρώστησες τι έγινε δηλαδή; Σταμάτησες κάτι από αυτά που κάνεις καθημερινά; Που τη βρίσκεις τόση ενέργεια ρε παιδάκι μου;

    Όσο για τα πεθαμενατζίδικα, να δώσεις από ένα κρακελαρισμένο ξύλο κοπής στα ανίψια σου και να σε πάρουν στο κυνήγι.

    Για γελιοθεραπεία δεν ξέρω. Τελευταία είμαι "κάπως" και δεν μου βγαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε να,ι τις δύο από τις τρεις μέρες δεν έκανα τίποτα!
      Μην βάζεις ιδέες! Όπως έγραψα και πιο πάνω στη Νάσια, ελπίζω να μην διαβάσουν τα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση !

      Και δεν πρόκειται για γελιοθεραπεία αλλά για Το Γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο!
      Θα σε στριμώξω...όλο έτσι γκρινιάζεις ! ☺☺☺

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου,

    Περαστικά σου καταρχάς!
    Όμορφες σκέψεις έκανες, αρχικά... στράβωσα λίγο, νόμιζα ότι σε είχε πάρει από κάτω, όμως η συνέχεια με αποζημίωσε! :)

    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, ειδικά το πουλάκι!!! ^.^

    Γερή και δημιουργική να είσαι!
    Φιλιά πολλά πολλά! ❤

    ___________
    @Μαζεστίξ: η κοπέλα (υπάλληλος στο κατάστημα), κατεβαίνοντας από όροφο στο ισόγειο, μετέφερε μία μεταλλική σκάλα η οποία μπλόκαρε στο κενό μεταξύ της καμπίνας του ανελκυστήρα και της πόρτας, "γύρισε" και έπνιξε την κοπέλα.
    Η κοπέλα ήταν γειτόνισσα και φίλη με κάποιους γνωστούς της κόρης μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου! Χαίρομαι που αντιλήφθης πόσο χαζό παιδί, χαρά γεμάτο είμαι ☺
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  21. Λοιπόν μικρή κανόνισε.... καλά τα είπαμε .. τα διαβάσαμε... τέλος. τα των αποχωρήσεων απο εδώ.. έτσι; κλεινουμε την τηλεόραση.. γιατί δεν έχει ούτε μια είδηση της προκοπής...ανοίγουμε το ραδιόφωνο σε σταθμό που έχει μονο τραγουδια..π.χ. λάβ ράδιο... και κανουμε τα κρακελέ μας ... τα ντεκουπάζ μας... και λέμε αντιο στην ιωσούλα μας.. οκ; φιλάκια ανησυχίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είδα τις ειδήσεις στην TV αλλά τις διάβασα στο κουτί! αχαχαχ!Μου αρέσεις Ρουλάκι....και λαβ ράδιο !!! Νιάτο μου...σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή
  22. Περαστικα σου Αριστεα μου! Αρχικά και γω σοκαρίστηκα, ούσα μακαρωνού, αλλά δεν θα τα κόψω τα άτιμα, απλά θα προσεχω τις μπουκιτσες μου! Μη μου στεναχωριέσαι, ειμαστε ακόμη μπιμπελά, δεν πεθαίνουμε ο κόσμος να χαλασει! Τα πιο ωραία ξυλα κοπής που έχω δει, εφτιαξες! Μπραβο σου! Φιλί γλυκόοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις μακαρονού που είμαι! Μαύρα μεν αλλά μακαρόνιιιιι! Πολύ μακαρόνι!
      Σε φιλώ γλυκά, μπιμπελό μου☺

      Διαγραφή
  23. Ναι, η ζωή είναι ωραία και αυτά που φτιάχνεις εσύ είναι κι αυτά πολύ ωραία !!!! Τι χέρι είναι αυτό κοπέλα μου στο ντεκουπάζ !!!
    Περαστικά σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ράνια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  24. Περαστικα κοπελα μου, υπεροχα ολα
    αλλα λυπασαι να κοψεις επανω τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α αγαπάκι, είναι διακοσμητικά. Δεν κόβεις πάνω τους!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  25. Αριστέα συγκεντρώσου παιδί μου (χαχα) ! Όλα θα πάνε καλά! Σκέψου λίγο τι έχεις καταφέρει να κάνεις σε αυτή εδώ την γωνιά σου και με πόσο κόσμο συναναστρέφεσαι, σε εκτιμούν και τους εκτιμάς και οκ...ολα μέσα στο παιχνίδι είναι! Και η ζωή και ο θάνατος και ολα! Το ξέρεις δηλαδή φαντάζομαι αλλά και οι σκέψεις είναι.. σκέψεις!

    Υ.Γ. Ααααα και που σαι...Κόβονται τα μακαρόνια??? Οχι δεν κόβονται! (οπως και το σεξ που έλεγε και η Θεοπούλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλέ ναι! Είμαι συνειδητοποιημένη απλά:)))
      Και φυσικά τα μακαρόνια ΔΕΝ κόβονται!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Περαστικά Αριστέα μου! Δεν είναι να μείνεις λίγο στο κρεβάτι, γιατί αναγκαστικά βλέπεις ειδήσεις και καταλήγεις με την ψυχολογία και τις σκέψεις της ανάρτησης!
    Υγεία να έχουμε να ντεκουπάρουμε ή να κάνουμε ό,τι μας ευχαριστεί!
    Τα ξύλα τέλεια! Ειδικά το τελευταίο το ερωτεύτηκα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  27. Καλέ δεν είμαστε τίποτα! Ένα φου και πάπαλα. Γι αυτό να προσέχουμε τα χαμπέρια μας γιατί υπάρχει και θεία δίκη!

    Καλα εσύ με το κιλό τις αγοράζεις τις σανδίδες κοπής; Χονδρική τις παίρνεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "φου και πάπαλα" αχαχαχα Χριστινάκι μου!
      αχαχα και σήμερα πετάχτηκα και αγόρασα άλλες τρεις!
      Από βδομάδα έχουμε το λοιπόν 5 διαθέσιμες για ντεκουπάρισμα!
      Θα βάλω μπρος και τις χριστουγεννιάτικες βερσιόν!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  28. Περαστικά Αριστέα ......και φυσικά εκ νέου υπόκλιση στις εξαιρετικές σου δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αριστέα μου περαστικούλια σου, γρήγορα να αναρρώσεις και να πάρουν φωτιά τα εργαστήρια και οι πατίνες!
    Σοφά τα λόγια σου!
    Υπέροχα τα ξύλα σου!!!
    Όσο πας και εξελίσσεσαι όπως βλέπω;-)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ΣΚ εν όψη εκεί να δεις φωτιές Μαρία μου! Την υγειά μου να έχω :)))
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  30. ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ,
    ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΒΑΘΙΑ
    ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΖΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΑ...
    ΑΝΙΑΤΗ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Φλώρα με έλιωσες με το σχόλιο σου!
      Φιλιά!!!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  31. Περνά ο καιρός, περνούν και οι άνθρωποι. Τίποτα δεν μένει.
    Γι αυτό έχουν αξία οι στιγμές. Γιατί τελειώνουν. Και όσο τις έχουμε πρέπει να τις χαιρόμαστε. Δεν θα ξανάρθουν, ούτε εκείνες, ούτε εμείς.

    Περαστικά σου φίλη μου. Καλή σου μέρα με γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί τι είναι η ευτυχία είχε πει ο Αριστοτέλης Στιγμές! Μονάχα στιγμές!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου !
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  32. Κρακελέ και ντεκουπάζ, ναι, αυτό είναι το αγαπημένο μου, πέρασε στα πρακτικά!
    Ακόμα κι εγώ με αυτή την ίωση, που δεν με ρίχνει στο κρεβάτι και περιφέρομαι όλη μέρα σα ζόμπι!
    Κι έρχεσαι εσύ τώρα να μου θυμίσεις ότι είμαι ένα... πουφ! Κρατάω μόνο την τρέλα σου, για να μη νιώθω μόνη κι αποχωρώ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα την τρέλα μου! Ευτυχώς που την έχω και με ...σώζει!
      Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου! ♥

      Διαγραφή
  33. Αριστέα, ζω για τη στιγμή που θα ντεκουπαζάρεις -και- τα παράθυρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου βάζεις ιδέες!
      Άσε πρώτα όμως να ολοκληρώσω όλο το απόθεμα που έχω μαζέψει στο εργαστήρι...και βλέπουμε!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  34. Άμα αρρωστούλα κάνεις τόσα, φαντάσου όταν είσαι καλά, πόσα!!!
    Έκανα και ρίμα, για να το ρίξουμε στα ελαφριά... τα βαριά βλάπτουν σοβαρά την υγεία!
    Φιλιά και κρακελαρίσματος συνέχεια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνο να έχω Γλαύκη μου και ...υλικά ! Εννοώ κόλλες και χρώματα! Δεν θέλω άλλα ;-)
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  35. Τα νεύρα μου με τον μπλογκερ.... Εσύ τώρα όλα αυτά τα έφτιαξες ώστε να αφήσεις έργο πίσω σου να σε θυμούνται?? χαχαχαχα Τι ιωσούλα είπαμε πως κόλλησες και έχει τέτοια συμπτώματα?? Να γιατί δε βλέπω εγώ ειδήσεις... γιατί στο τέλος δε θα τα γλιτώσω τα υπογλώσσια και είμαι και σε δύσκολη φάση ηλικιακά!! χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα όσο απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου άλλο τόσο απολαμβάνω τα σχόλια σου! Θεά!!!!!!!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  36. Θέλω να δω σε τι άλλο θα κάνεις ντεκουπαζ!!
    Χαχαχαχα!
    Να ντεκουπαζαρεις αν είναι θεραπευτικό!
    Πως έχουν άλλες το πλέξιμο εσύ ντεκουπαζ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αλουμίνιο και σιδερικά! Παρήγγειλα ήδη ...φαράσια μεταλλικά ;-) αχαχαχ!
      Ναι ναι είναι άκρως ιαματικό στην περίπτωση μου το ντεκουπάζ!
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου ♥

      Διαγραφή
  37. Οταν τρωμε δεν μιλαμε
    για να μην μας φανε

    Τι τσαι πινεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πράσινο πάντα V!
      Για πολλούς λόγους! :)))
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  38. Περαστικά σου Αριστέα μου!!!
    Οι δημιουργίες σου φανταστικές!!!
    Καλό σ/κ
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. αχ, Αριστέα μου την ώρα που έγινε αυτό με την κοπέλα και τη σκάλα στο Ψυχικό ήμουν έξω από αυτό το μαγαζί και έβλεπα τις άλλες κοπέλες να τραβάνε τα μαλλιά τους στη κυριολεξία. Πέρασα γρήγορα με το αμάξι και δεν κατάλαβα αλλά το διάβασα την άλλη μέρα...πολύ κρίμα! Κάτι τέτοια ακούς ρε παιδί μου και λες, μα καλά τέτοια ήταν η μοίρα της κοπέλας, να φύγει έτσι;...
    Τέλοσπάντων....
    Περαστικούλια σου και άσε τις άσχημες σκέψεις μαζί με τον πυρετό να σβήσουν... :-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια μας υπενθυμίζουν πόσο βιαστικό είναι το πέρασμα μας και πως πρέπει να ζούμε την κάθε μέρα! Να τη βιώνουμε!
      Φιλιά Κατερίνα μου ♥

      Διαγραφή
  40. Η ζωή είναι ωραία και θέλει μπόλικη τρέλα!Κι η τρέλα βρίσκεται στο ανακάτεμα της ζωής με το θάνατο.Κι όσα όμορφα έγραψες και συνδύασες έχουν κι αυτό το στοιχείο!Πάντως καλύτερα να ντεκουπάρεις παρά να βλέπεις τηλεόραση με τέτοιες ειδήσεις!Με τόσο όμορφα έργα, αλλά κι ουσιαστικές καλοσυνάτες σκέψεις σίγουρα θα σε θυμούνται!Ελπίζω Αριστέα μου σήμερα να 'σαι πολύ καλύτερα!Κι αν επιμένει η ιωσούλα σου στέλνω μια αγκαλιά μαζί με την καλημέρα μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ μου Νίκο!
      Για αυτό και θα συνεχίσω όσο μπορώ να δημιουργώ ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  41. Αχ γενικά όταν διαβάζουμε κι ακούμε τέτοια άδικα περιστατικά κάθε μέρα, σφίγγεται η καρδιά μου...
    Οσο για τα έργα σου Αριστέα μου είναι πανέμορφα τα ξύλα κοπής!! Ειδικά το τελευταίο!!!
    Φιλάκια πολλά και περαστικά σου!! Και μένα κάτι με τριγυρίζει αλλά ακόμα δεν βρήκε στόχο!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρλέν μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  42. Εμένα πάντως αυτό με την μητέρα που πνίγηκε τρώγοντας μακαρόνια σε συνδυασμό με τη μουσική του blog σου πραγματικα μου προκάλεσε κατάθληψη...πω πω, τρομερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αργώ αλλά δεν σε ξεχνώ, Αριστέα μου, και χαίρομαι πολύ να βλέπω την πρόοδό σου στο ντεκουπάζ. Πολύ όμορφα τα ξύλα κοπής και το κρακελέ σου αλλά και το μοτίβο με το πουλάκι πολύ γλυκό!!
    Εύχομαι να σου πέρασε η ιωσούλα!!!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα! ♥

      Διαγραφή