Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Γέλιο- θεραπεία # 14

Σάββατο! Γιούπι!
Θάλασσα κι άγιος ο θεός!
Μίνι απόδραση να ξεγελάσουμε τους καημούς μας!
Για όσους μείνουν στον υπολογιστή...
Ιδού η θεραπεία σας!
Απολαύστε!

1. Καλέ που πάτε; Γυρίστε πίσω!
Η Αριστέα έχει γελιο-θεραπεία σήμερα!


2.  Μην ξανακούσω για διακοπές!
Λέξη!

3. Δεν ξέρω για σένα αλλά με κλιματισμό και 
τηλεόραση εγώ περνάω ζούπερ!

4. Ευτυχώς που το μπαρ δεν έκλεισε για διακοπές!

5.Φέρετρα για εθισμένους στο νετ!
Για να  κάνουμε και τσατ με το καλό όταν φύγουμε
από το μάταιο τούτο κόσμο!
6.Να για να μάθουν άλλη φορά 
να μην με παίρνουν μαζί τους!!

7. Ωραίες διακοπές στην καρότσα!

8. Ατιμούτσικο κοριτσάκι!

9.Ναι βρε τζουτζούκο μου, στο είπα ότι σε αγαπάω...
Άσε με να κοιμηθώ, είμαι ψόφια σου λέω....

10.Χε χε...τώρα θα σε φτιάξω εγώ, Αριστέα..
(η προηγούμενη κι αυτή είναι 
ευγενική προσφορά by Ανταίος)

11. Έχουμε και λέμε: εσύ πας διακοπές. Εγώ πάλι όχι!
Τι θα κάνουμε λοιπόν για αυτό;

12.Με έχει ταράξει αυτή η διάρροια...

13. Άδειο; Για ποιον με πέρασες!

14.Κι έτσι ακριβώς καίμε την αστακομακαρονάδα !

15. Χωρίς λόγια!

16. Το καλό που τους θέλω ...να πληρώνουν καλά !

17. Τι εννοείς "είμαι φτυστός ο Μπρίκι της me(maria)";

18. Τι έκανε λέει; Θέλεις να χωρίσουμε;
 Κοίτα που σε γράφω!

19. Να πάρτε! Λεφτά υπάρχουν!

20. "Κάντε το φαγητό σας διασκέδαση"!
(ευγενική προσφορά από Alex)

21. Ε που να το'ξερα η δόλια όταν έπαιζα με τον Μαξ!

22. Μην ξανακούσω κουβέντα για τα δικά μας παλικάρια!

Και σας αποχαιρετώ με ...κύματα
χαράς κι ενθουσιασμού!
Σήμερα εγώ όλη μέρα θα κάνω διακοπές!
Αμέ! Όλη μέρα!
Φιλιά αγάπες μου!
Θα τα πούμε...
όταν πάθω στέρηση!

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
@ριστέα

_____________________________________________________

Σημείωση: Για όσους ψάχνουν για κινούμενες φωτογραφίες για να στολίσουν κείμενα τους στις δημοσιεύσεις τους μπορούν να googlάρουν τα εξής λήμματα: annimation pictures, gif και τη λέξη που τους ενδιαφέρει. Στο ψάξιμο ίσως πετύχουν διαμαντάκια.
Υπογραμμίζω ότι καμία από αυτές τις φωτογραφίες δεν μου ανήκει, αλλά λόγω της αποθήκευσης μεγάλου όγκου στον υπολογιστή μου, χάνω τα αυγά και τα πασχάλια και δεν μπορώ να έχω και το αντίστοιχο link!




43 σχόλια:

  1. χιχιχιχι!!!! μήπως μπορεί κανείς να μου πει που μπορώ να προμηθευτώ και εγώ αυτή την λουκανοσχαρίτσα για το barbecue.....!!!!
    μ π ό ι ν γ.....!!!!!
    καλό μπάνιο Αριστούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! χεχε! Διάλεξες ευρηματική φωτογραφία πάντως ;-)!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα. Να ΄σαι καλά,Αριστέα μου,γέλασα πολύ.

    Καλά να περάσεις,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά και να χαμογελάς κορίτσι μου!
      Κι εγώ να είμαι καλά να σας κάνω να γελάτε και οι φωτογραφίες μου να έχουν το ατελείωτο αχαχαχαχαχαχχαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα πολύ ωραία η γελιοθεραπεία σου....!!!
    Καλό σαββατοκύριακο να έχεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Χαρά μου να σας κάνω να γελάτε ! :)))
      Φιλάκια!
      Καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου, είσαι θησαυρός !!!!Δεν είναι μόνο οι εικόνες,
    και τα σχόλια είναι απίθανα !!!
    χα χα χα !!!!!! ακόμη γελάω !!!!
    Να 'σαι καλά, κορίτσι μου !!!!!!
    Να περάσεις υπέροχα !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είναι να μην με πιάσει!
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Να'σαι καλά και να χαμογελάς πάντα! :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχα!!!
    Το νούμερο 11 μου θύμισε τον καθηγητή μου στη Σικελία... όλα τα λεφτά!! Μήπως να του το στείλω; ( Δε νομίζω να γελάσει και ιδιαίτερα :-Ρ )

    Σε ευχαριστώ για τη γέλιο-θεραπεία σου! Είσαι άπαιχτη! Καλές διακοπές της μιας μέρας, έχουν και αυτές την αξία τους!! ;)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχιχι! Στο 11 έμεινα πολύ ώρα κοιτώντας το γατί και γελούσα μόνη μου! Εν τω μεταξύ και χωρίς ατάκα μια χαρά μας κάνει να γελάσουμε! Όνειρο!
      Μια χαρά ήταν οι διακοπές σήμερα!
      Λέω να το επαναλάβω όλα τα Σάββατα έως και τέλη Σεπτέμβρη! αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. 2, 11, 17 & 19... Κορυφαία!!!
    Γέλασα με την καρδιά μου!!!
    Να'σαι καλά βρε Αριστέα μου!
    Και να έχεις πολλές-πολλές ημερήσιες διακοπές;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!
      Αρκεί να μην.... ξανακαώ!
      Έγινα παντζαράκι σήμερα!
      Φλέγομαι!
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!

      Στο 17 περιμένω την Μαρία να δει το Σωσία του Μπρίκι της! αχαχαχα

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχα!!! Κλαίω από τα γέλια!!! Είναι θεραπεία καλά το λες!!! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ! Τα πιο ωραία δάκρυα είναι αυτά!
      Καλό Σαββατόβραδο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Με λίγα λόγια μας έκανες μούσκεμα και μας παράτησες...:(

    Συγνώμη που τα γράμματά μου είναι κάπως, αλλά καίω μια μακαρονάδα..

    Η κοπελιά στο 8 μεγάλο ταλέντο...είναι να την έχεις μέσα σου τελικά...την καλλιτεχνία εννοώ, βρε!!χε χε

    Καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μας, με μπόλικες απλωσιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Πες μου ότι έλιωσες κι εσύ με το κούνημα της ... αστακομακαρονάδας;
      Στο 8 λες ότι είναι καλλιτεχνία ε; χεχε! Την έχει τότε ! Την έχει!
      Φιλιά καλέ μου φίλε!
      Καλό Σαββατόβραδο, δροσερό να'ναι!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχα!
    Πολύ γέλιο!

    Καλές διακοπές, λοιπόν, Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!
      Να΄σαι καλά!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  10. Γεια! Ωραίο το blog σου! Θα γίνω μέλος αν γίνεις και εσύ στο δικό μου! irenesolo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες γλυκιά μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει!
      Έρχομαι κι εγώ από τα μέρη σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Βρε, όχι αστακομακαρονάδα δεν καις έτσι, ούτε μια δαγκάνα του αστακού!! Πάντως, σήμερα δυσκολεύτηκα, αλλά ψηφίζω αυτό το 2! Το βρήκα υπέροχο!! Ο σκύλος μιλάμε είναι απόλυτος! Δεν σηκώνει κουβέντα! Κιχ! Χαχαχα! Σε φιλώ γλυκά τρελοκομείο μου! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετεροχρονισμένα γελάω, αλλά γελάω!
      Καλημέρα τρελοκομείο μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Είσαι απίστευτη!!!
    Φτυστός ο Μπρίκι είναι όταν του λες "πάμε"...χαχα!!
    Πετάγεται ό, τι κι αν κάνει, ανασηκώνει λίγο τα αυτιά και ανοίγει τα μάτια έτσι..άραγε θα καταφέρω ποτέ να τον αποθανατίσω με αυτό το ύφος?
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! μα όταν τον είδα αναφώνησα: ο Μπρίκι! Δεν γινόταν να μη το συμπεριλάβω και να γελάσουμε έστω κι οι λίγες φίλες που τον ξέρουμε! αχαχαχα!
      Φιλάκια!

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα κι εγώ πριν διαβάσω την λεζάντα νόμισα πως είναι ο Μπρίκι! :))

      Διαγραφή
    3. Α! Δεν ήμουν η μόνη! αχαχαχαχα!
      Μα δεν είναι ΟΛΟΙΔΙΟΣ;

      Διαγραφή
  13. Όλες ξεκαρδιστικές....
    Αγάπησα ιδιαίτερα τη σκύλα με τα πολλά πολλά σκυλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μία κούκλα η σκύλα! :)))
      Θα βάζω πολλές γελιοθεραπείες μέσα στον Αύγουστο πασταφλωρίτσα μου να γελάμε ναι;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Κι εκεί που η Άννα δεν είχε διάθεση για τίποτα κι έμπαινε κιόλας με το ένα πόδι στην κατάθλιψη, νάσου στην κατάλληλη στιγμή η γελιοθεραπεία, λες κι ήρθε με συνταγή γιατρού. Νά'σαι καλά, Αριστέα μου και το γέλιο να μην λείψει ποτέ από τα χείλη σου.
    (το παιδάκι στην 19, μήπως ξέρεις πού ακριβώς μένει; να περνάμε καμιά βόλτα από κάτω! :-) )
    Φιλιά, καλό ξημέρωμα και για το έγκαυμα συνιστώ baby oil πάνω σε βρεγμένο δέρμα.
    Η αγάπη μαζί σου
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Αννούλα μου, να το κάνω πιο συχνά καρδιά μου! Αλλιώς δεν θα βγει ο Αύγουστος!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές ...Αντεύχομαι γλυκά!
      Α! Και για τη συμβουλή την οποία και πρώτη φορά ακούω!
      Σήμερα υποχώρησαν κάπως τα συμπτώματα! Χτες με έπιανες και καιγόσουν! χιχι!
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ γέλασα! Οι αγαπημένες μου είναι η πρώτη, η 10η κι η 18η (έχω προτίμηση στα γατάκια). Οι λεζάντες όλα τα λεφτά.
    Απορία: όλα εκείνα τα σκυλάκια της 21ης γεννήθηκαν από την ίδια σκύλα; Είναι δυνατόν;
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε είχα κι εγώ στα γατάκια! Αλλά από τα 15 μου που έχασα με άσχημο τρόπο ένα αγαπημένο μου είμαι διαρκώς με σκύλους! Δεν απέκτησα ξανά ποτέ!
      Η 18 είναι όνειρο! Μου έβγαιναν πολλές ατάκες για αυτήν!
      Για την 21 φαντάζομαι πως θα είναι σπάνιο φαινόμενο αν είναι όλα δικά της!
      Καλή Κυριακή και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  16. Πολύ γέλιο ρίχνω κάθε φορά με τις φωτογραφίες σου, Αριστέα μου!!!!
    Εύχομαι να πέρασες ένα σούπερ Σάββατο!!!!!!
    Καλή Κυριακή και καλό μήνα!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαριάννα μου! Μακάρι να γελάμε όσο περισσότερο μπορούμε!
      Καλή Κυριακή και σε σένα εύχομαι!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. αχαχαχα! "ζαχαρωαμυδγαλωτή"; Είσαι φοβερή!
    Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου!
    Αντεύχομαι γλυκά!
    Φιλάκια κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δύο μέρες δεν είχα χρόνο για επίσκεψη και συνέβησαν τα καλύτερα!!! Πολύ γέλιο σου λέω! Το 9 μαζί με την ατάκα είναι πολύ... ζουζουνιάρικο, ενώ το 14, ούτε τις θερμίδες του... νερού δεν καις, χα, χα, χα! Να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Το 9 μαζί με την ατάκα ήταν του φίλου Ανταίου! Άρα αυτόν ευχαριστούμε! Το ζευγάρι στο 14 ειλικρινά αδυνατώ να σκεφτώ ότι χορεύει κατά αυτό τον τρόπο! Από μόνο του είναι για γέλια!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα!!! Πέθανα με τη 18 (εικόνα+ατάκα)!! Ακόμα γελάω τώρα που γράφω!!
    Όσο για το φέρετρο... γλουπ! Αναρωτιέμαι ποια εταιρεία θα δίνει σήμα για ίντερνετ εκεί μέσα (κάτω)...
    Σε φιλώ, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Έλλη μου!
      Μερικές εικόνες δεν χρειάζονται καν ατάκα!
      Για το φέρετρο ...τι άλλο θα δούμε ε;
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Αριστεα τα σχολιά σου τελεια κια ολες οι φωτογραφιες , γελασα παλι πολυ και ποσο καλο μου κανει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μου έλειψαν οι γελιοθεραπείες σου
    ωραίες όλες , πιο πολύ 1 +19και η τελευταία μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή