Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 29η

Photo a Day 29 January : grow

Μεγαλώνω. Αυξάνομαι. Καλλιεργώ. Γίνομαι. Φυτρώνω. Εξελίσσομαι.

Τόσες πολλές έννοιες για μία λέξη. Για μία λέξη που υποδηλώνει πάνω απ' όλα ζωή. 
Υπέροχη λέξη. Από αυτές που συμπάθησα από την πρώτη στιγμή που είχα δει τη λίστα του Γενάρη. Κι ας είναι δύσκολο να αποδώσεις σε φωτογραφία αυτό το μεγάλωμα. Βλέπεις είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη.
Γέννηση, ανάπτυξη,ζωή, θάνατος. Μια κυκλική διαδικασία. Πώς να αποδώσεις την διάρκεια;
Πώς να δείξεις τη ζωή σε ένα στιγμιότυπο; Είχα αποφασίσει στις αρχές του μήνα να φυτέψω. Ως τις 29 κάτι θα προλάβαινε να ξεπεταχτεί. Θυμάστε μικρά στο σχολείο με τα κεσεδάκια και τα φασολάκια ή τις φακές πάνω στο υγραμένο βαμπακάκι; Αλλά η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη! Κι εγώ έμεινα χωρίς υλικό. Λέτε; Να ξέμεινα από ιδέες;
Πήρα ξανά τη λέξη μου αγκαλιά. Άρχισε ο εσωτερικός μονόλογος. Αυτός που με κάνει να κατεβάζω πού και πού ιδέες. 
Ζωή. Δείξε που υπάρχει...Ακόμα κι εκεί που δεν την αναμένεις! Όπου όλες οι συνθήκες είναι αντίξοες! Δείξε κάτι που φιλοδοξεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο. Δείξε και την εξέλιξη, μπορείς. Έχεις φυτά, έχεις ζώα. Έλα @ριστούλα μου! 
Πήρα τα πάνω μου.
Δεν τη φοβάμαι τη ζωή. Ούτε το μεγάλωμα! Αρκεί να γίνεται καλά!  Είναι φυσική εξέλιξη. Κι έμαθα στη ζωή μου να αποδέχομαι όσα δεν μπορώ να αλλάξω, αρκεί να παλεύω για όσα μπορώ να αλλάξω...
Έμαθα να την αγαπάω τη ζωή. Να τη σέβομαι. Να εκτιμώ και το μικρό λουλουδάκι, το μυρμήγκι που θα περπατήσει στο χέρι μου, το σπουργίτι που θα λερώσει το μπαλκόνι μου!

Και να πως οι σκέψεις αποτυπώνονται σε εικόνες....

Στον κήπο της μαμάς.
Μια γλάστρα, με χώμα σε αποσύνθεση. 
Κι όμως,εκεί, μια μικρή ζωούλα επιβίωνε. 
Τολμηρή! Μέσα στην καρδιά του χειμώνα....
Τη ζήλεψα!


Πάνω στις πέτρες (του πηγαδιού μας) το μάτι μου κι ο φακός μου 
έπιασαν δύο μικρούτσικες πρασιναδούλες να επιζούν.
Αυτό κι αν είναι ελπιδοφόρο. 

 Η ζωή μεγαλώνει και στις πέτρες πάνω αν χρειαστεί!

Δεν μπορούσα να δείξω καλύτερα το μεγάλωμα 
παρά μέσα από τη Λίλα μας! Το φθινόπωρο που μας πέρασε 
ήρθε μικρούτσικο κουταβάκι σπίτι μας.
Σήμερα είναι μια πανέμορφη έφηβη,
που τρελαίνεται να ποζάρει.

Η ζωή κάποτε χάνεται. 
Και τι γίνεται; Αποσύνθεση.
Φυσική εξέλιξη είναι κι ο θάνατος.
Τον "τσάκωσα" στα αποξηραμένα μου λουλούδια.
Αυτά μπορούν ακόμα να χαρίζουν ομορφιά θα μου πείτε.
Μην νομίζετε...
Και εμείς μετά τον θάνατο θα μπορούμε να σκορπίσουμε ομορφιά.
Ναι, αλήθεια σας λέω! 
Αφήνοντας ένα άρωμα πίσω μας σε αγαπημένους μας,
αφήνοντας όμορφες αναμνήσεις.

Ένα ακόμα PhotoA Day (Photo album για μένα),
μια ακόμα πρόκληση
ολοκληρώθηκε!

Σας καλημερίζω με χαρά.
@ριστέα

Ψιλά γράμματα: Όλες οι σημερινές  φωτογραφίες (χθεσινές λήψεις) εκτός από της σκυλίτσας μας ήταν τραβηγμένες με το κινητό μου! 

35 σχόλια:

  1. Καλημέρα...δε ξέρω γιατί , αλλά με συγκίνησε αυτή σου η ανάρτηση... ωραία η επιλογή φωτογραφιών ειδικά των πρώτων τριών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου!
      Σε αυτή την ανάρτηση κι εγώ συγκινήθηκα!
      Όταν έγραφα είχα ένα διάπλατο χαμόγελο! Έγραφα για τη ζωή... είναι να μην χαμογελάω;;;;
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  2. Γεμάτο ζωή το σημερινό σου Photo Day!
    Απολαυστικό, ελπιδοφόρο, αισιόδοξο!

    Μακάρι δε, να αφήσουμε αυτό το άρωμα των αναμνήσεων που έχουν αφήσει και σ' εμάς όλοι εκείνοι που αγαπήσαμε και πια, μας "κοιτούν" από πέρα...

    Πολύ πολύ όμορφη ημέρα να έχεις! ❀~✿

    ΥΓ. Κουκλίτσα η μικρή σου Λίλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Ασχολήθηκα με ένα πολύ αγαπημένο θέμα ίσως...για αυτό!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή! Έπιασε! Παρά την κούραση ήταν μια υπέροχη μέρα! :)))
      χεχε! Είναι πια ολόκληρη κοπελάρα η Λίλα! Δεν φαίνεται ο όγκος της στον φακό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Η Ζωή, πάντα βρίσκει το δρόμο της να εξελίσσεται. Αλίμονο εαν αντιστεκόμαστε στις αλλαγές που επιφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ben μου, χαίρομαι για την αισιοδοξία που φέρνεις μαζί σου !
      Αφήνεις ένα όμορφο άρωμα περνώντας από δω!

      Σε ευχαριστώ! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Η σημερινή σου δημοσίευση ήταν γεμάτη ζωή!Την πήρες στα χέρια σου και της έδωσε πνοή αισιοδοξίας!Ακόμα και το θάνατο τον έκανες να φαίνεται όμορφος!
    Ζωή ειν΄ αυτό που βλέπουμε, αλλά κι αυτό που κουβαλάμε μέσα μας!Ζούμε μονάχα μια φορά, αλλ΄ αν το κάνουμε σωστά κι αυτή η φορά ειν΄ αρκετή!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Δεν χρειάζεσαι βιντεοκάμερα... και με το κινητό σου φαίνονται ωραίες!Κι αυτή η Λίλα με το τσακίρικο βλέμμα της πια..!αχαχαχα!Δε χορταίνω να τη βλέπω!
    Υπέροχη μέρα να περάσεις γλυκιά μου γεμάτη ζωή!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου... Αυτό κατάλαβα κι εγώ όταν τελείωσα...Ο θάνατος δεν μου ήταν καθόλου τρομακτικός! Λες και είχε χρώματα κι αρώματα!
      αχαχα! Από ότι φαίνεται ως τώρα με λυπήθηκε ο θεός και τα θέματα βολεύονται και με την κάμερα του κινητού!

      Αυτό το σκυλάκι είναι όνειρο κατά την φωτογράφιση! Λες και ξέρει! Ποζάρει κανονικά!

      Φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Αριστέα μου,τι όμορφα που μας ταξιδέυεις κάθε φορά! Νομίζω οτι αξίζεις ενα βραβείο απο τη Chantelle,γιατί εσυ απογειώνεις το photoaday!!!
    Η ζωή υπάρχει παντού γύρω μας και ξεφυτρώνει εκεί που δεν την περιμένεις!
    Πόσο μου αρέσουν τα τελευταία σου λόγια! Ακόμη και οταν εμείς δεν θα υπάρχουμε θα σκορπίζουμε το άρωμα μας! Να είσαι καλά φίλη μου! Υπόσχομαι να περάσω ξανά να διαβάσω και τις προηγούμενες και ελπίζω να αποτελειώσω και εγω τη λίστα του Γενάρη σύντομα:)
    Φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ερχόμουν να πω!!Φίλη μου myStickland τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται;;
      Βασικά έχω την αίσθηση ότι εσύ Αριστέα μου έχεις αντιληφθεί το νόημα των λέξεων περισσότερο και από την Chantelle που τις διάλεξε! Δίνεις άλλη υπόσταση,πραγματικά υποκλίνομαι!Τώρα που θα σταματήσω θα σε παρακολουθώ για να μαθαίνω!!
      Δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι,είναι περιττό..
      Έχω λιώσει με την Λίλα σας..είναι το σκυλάκι που θα ήθελα να είχα αν δεν με ταλαιπωρούσε η αλλεργία στο τρίχωμα των σκύλων..Να μας την δείχνεις πιο συχνά!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και στις δυο γλυκές και υπέροχες φίλες μου!
      Κοκκινίζω με τα όμορφα λόγια σας!

      Δεν χρειάζομαι ιδιαίτερες επιβραβεύσεις! Υπάρχει καλύτερη επιβράβευση από τη στιγμή που τελειώνω , διαβάζω και χαμογελώ; Υπάρχει καλύτερο από το να περνάτε από δω και να φεύγετε κι εσείς με χαμόγελο;
      Ο σκοπός επιτεύχθη: Η ζωή είναι ωραία και περνάμε ωραία μαζί παρέα!

      χεχε! Έχει κλέψει καρδιές το μανάρι μου! ;-)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η ζωή ή λιγότερο όμορφη ή καθόλου όμορφη πάντα έχει την αξία της γιατί αξία της δίνει ο συνεχής αγώνας επιβίωσης....
    Όμως και ο θάνατος επιφανειακά είναι αποσύνθεση....
    Στην ουσία θάνατος είναι αν περνώντας απ' τη ζωή δεν έμεινε πίσω τίποτε, καμία ανάμνηση, κανένα καλό...
    Ωστόσο πέρα από την αποσύνθεση μετά το θάνατο υπάρχει σίγουρα συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σοφά τα λόγια σου Φλώρα μου!
      Σε ευχαριστώ για τις όμορφες σκέψεις που μοιράστηκες μαζί μας! ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει που αναρωτήθηκες πως να δείξεις την ζωη σε ένα στιγμιότυπο! Όχι μόνο την έδειξες, μα την απογείωσες για άλλη μια φορά! Τι να πω και για την ομορφιά μετά θανάτου;
    Είσαι υπέροχηηη!!!
    Τρελαίνομαι με τις φωτογραφίες της Λίλας! Αυτή η έφηβη στήνεται όμορφα για την φωτογράφιση! :)
    Καλό μεσημέρι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γράφω όπως τα σκέφτομαι Παρασκευή μου...κι ακολουθώ τη σκέψη μου! Αποθηκεύω λίγο λίγο, ανοίγω γράφω δυο λέξεις, φωτογραφίζω όπως το σκέφτηκα κι έτσι πάει η δουλειά!
      Είναι μια διαδικασία εν εξελίξει και το Photo A Day!
      Αυτή η έφηβη ούτε μανεκέν να ήταν! Θα πήρε από μένα το καλό μου! αχαχαχαχα!!!!!!!! Πωπω χάλια ! Μόνη μου γελάω!

      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. χαχαχα να ξερες πόσες φορές οι γονείς μου ανησυχούν που γελάω μπροστα στον υπολογιστή μόνη μου!!!

      Διαγραφή
  8. Τα λόγια είναι περιττά για ακόμα μια φορά...! Πραγματικά Αριστέα δεν χρειάζεσαι κανονική φωτογραφική μηχανή! Όσο για το άρωμα που θα αφήσουμε στους αγαπημένους μας..... πολύ συγκινητική σκέψη... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;))) Νομίζω πως έτυχε να βολευτώ για την ώρα! Αυτό να το πούμε στην πορεία! Που βγήκε η λίστα του Φλεβάρη και τρώγομαι! αχαχα!
      Αύριο κάποια στιγμή ή μεθαύριο θα τη βάλω κι εδώ μέσα να έχουμε έναν μπούσουλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. τι όμορφη η ζωή!! τι μου θύμισες με τις φακές και το βαμβάκι!!! σούπερ, είχαμε μια αγωνία, τι θα γίνει, πότε, κάθε μέρα παρατηρούσαμε!!! πολύ όμορφη η ζωή!! φιλάκια πολλά Αριστέα μου, τα είπες τόσο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πανέμορφη είναι και χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε Εύη μου!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  10. Κ υπαρχει κ αυτο το τραγουδακι που τελευταια ακουγεται πολυ!
    "Η καρδια ποναει οταν ψηλωνει..."
    "μεγαλωνει" στην προκειμενη αναρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Η δικιά μου δεν πονάει καρδούλα μου! Τα έχω βρει με τους χρόνους και τις ρυτίδες...όσο μπορώ να τον ξεγελάω ακόμα δηλαδή!
      Μετά...έχει ο θεός!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια κορίτσι μου. Πανέμορφες φωτογραφίες, υπέροχο κείμενο, ειδικά οι τελευταίες του γραμμές. Να είσαι καλά και χαμογελαστή. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά που είσαι! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Αντεύχομαι τρυφερά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. εύχομαι πάντα να χαμογελάς!
    δεν γνώριζα πως είχαμε ίδια μουσική!
    ελπίζω να μην άλλαξες εξαιτίας μου!
    λάτρεψα το τριαντάφυλλο!
    και ιδίως οι τελευταίοι στίχοι!
    βάλσαμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Ταιριάζουν τα μουσικά μας ακούσματα μάλλον ;-) Είχα πολύ καιρό την ίδια μουσική κι έκανα κάποιες μικροαλλαγές! Δεν νομίζω να πείραξα τα δυο κομμάτι που έχουμε κοινά αφού τα λατρεύω!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  13. Μια ακόμη λέξη, έναυσμα έδωσε για ν’αφήσεις το στίγμα σου.
    Το photo day μοιάζει σαν "εσωτερική αναζήτηση" και αφορμή βρίσκεις να γράφεις.
    Απο τις πιο όμορφες προκλήσεις, με λέξη που σε προδιαθέτει να την μεταμορφώσεις. Άλλωστε σε πόσες δεν έδωσες διαφορετική εικόνα απ'αυτή της πρώτης σκέψης; "Φυτρώνουν και μεγαλώνουν" μέσα σου οι προκλήσεις. Μοιάζουν να "εξελίσονται" και ως πυροτέχνημα να εκρήγνυνται βγάζοντας ζωηρές περιγραφές...
    Η baby Λίλα τα λέει όλα.

    So, keep walking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Well, I am trying! ;-)
      Δεν ξέρω αν οι λέξεις της λίστας ήταν όντως αβανταδόρικες προς το τέλος....Μπορεί ίσως επειδή έχω επικεντρωθεί αυτόν τον καιρό μόνο σε αυτό να δίνω ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή! Το σίγουρο είναι ότι το απολαμβάνω!
      ΥΓ: Η baby Λίλα σε λίγο θα με βάζει κάτω! Έχει απίστευτη ανάπτυξη που δεν φαίνεται στη φωτογραφία!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. Εγώ ως "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου", φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις ποια φωτό λάτρεψα!!!

    Έλα από κει, σου έχω...

    " Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ!..."

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξανάρθα, έγραφα, έγραφα και ξαφνικά κλείνει ο υπολογιστής και πάνε όλα...
    Τα έγραψες καταπληκτικά...μπράβο...ούτε εγώ φοβάμαι να μεγαλώνω..σε νιώθω μέχρι την τελευταία τελεία!!
    Α και είχαμε και την ίδια ιδέα (εγώ φύτεψα φακή), αλλά σήμερα που την ήθελα δεν είχε ακόμα γίνει..μόλις που είχε βγάλει φύτρο..άργησα να τη βάλω και νόμιζα πως θα προλάβω..οι εξελίξεις με πρόλαβαν πάντως..χαχα!!
    Η Λίλα σου υπέροχη..αλλά και όλες σου οι ιδέες..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Η σκέψη μας συναντιέται αρκετές φορές! Και στο σκυλάκι ακόμα ε; Εγώ με τις φακές το σκέφτηκα αλλά δεν το έκανα...δεν είχα κι όσπρια στο σπίτι αφού δεν τα τρώω κι όλο ξεχνούσα να ζητήσω της μαμάς μου!
      Πάντως και χωρίς φασολάκια και μηχανή, το προσπάθησα κι έτσι ;-)
      ΥΓ: Αυτό, να χάνεται ολόκληρο σχόλιο και να γράφεις ξανά μετά...πόσες φορές μου έχει τύχει! Σε νιώθω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Δε νομίζω να έχει αποδώσει κανείς καλύτερα την φωτογραφική πρόκληση. Τόσο βαθιά, τόσο ζεστά, τόσο πιστά. Υπέροχα λόγια Αριστέα συνοδεύουν υπέροχες φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά που είσαι; Με τιμούν τα λόγια σου Δήμητρα!
      Εγώ απλά προσπαθώ να ανταπεξέλθω σ' αυτό που έχω αναλάβει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Διάβαζα και χαμογελούσα! Σου έχω πει πόσο μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζεις και γράφεις για την πρόκληση, έτσι;;
    Η Λίλα σας είναι μια κούκλα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή