Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Καληνύχτα στο χτες!


Επιτέλους συμμετείχα  στο υπέροχο παιχνίδι με τις λέξεις, της αξιαγάπητης Φλώρας στο μπλογκ  TEXNIS STORIES, η οποία ιστορία δεν ξεχώρισε, αλλά καθόλου δεν με στενοχώρησε! Νιώθω μεγάλη χαρά για τη συμμετοχή μου και περιμένω πώς και πώς να ξεκινήσει το 6ο κατά σειρά παιχνίδι των λέξεων.
Με καμάρι σας παρουσιάζω την σύντομη ιστορία με την οποία συμμετείχα στο  παιχνίδι. Να θυμίσω ότι δίνονται πέντε συγκεκριμένες λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και οι πέντε ( σε οποιαδήποτε πτώση) και να μην υπερβαίνει το κείμενό μας τις 500 λέξεις.

Οι λέξεις αυτή τη φορά ήταν : γυναίκα, πάθος, κέδρος, πορτατίφ, μεντεσές



Καληνύχτα στο χτες!

Άναψε το πορτατίφ κι ανακάθισε στο κρεβάτι της. Η καρδιά της χτυπούσε τρελά. Τι ήταν κι αυτό απόψε; Ένας δυνατός θόρυβος την είχε ξυπνήσει απότομα. Τα πορτοπαράθυρα από ξύλο κέδρου , το αγαπημένο της δέντρο -  σ' έναν κέδρο χάραξαν μαζί κάποτε το "θα σ'αγαπώ για πάντα"-  χτυπούσαν άγρια από τον αέρα.... άνοιγαν κι έκλειναν κι έκαναν το θόρυβο-τρόμο, στα μάτια της νεαρής γυναίκας.
Μισούσε το ξύλο απόψε. Μισούσε τον αέρα. Σηκώθηκε να ασφαλίσει το παράθυρο αλλά πρόσεξε ότι δεν μπορούσε. Ένας μεντεσές είχε λασκάρει στη μία του βίδα, είχε στραβώσει κι εμπόδιζε το κλείσιμο. Μια βρισιά ανέβηκε στο στόμα της, μα προσπάθησε να τη διώξει. Τι ωφελούσε να βρίζει; Μήπως με τις βρισιές θα έδιωχνε τον πόνο; Θα ξόρκιζε τον τρόμο; Αυτή, μια γυναίκα που ποτέ της δεν δείλιασε, που ήταν γεμάτη ζωή, γεμάτη πάθος, που ζούσε τρελά κι επικίνδυνα, απόψε έλιωνε από το φόβο της σαν κερί.
Μισούσε το φόβο απόψε. 

Την είχε κάνει δειλή λοιπόν! Και πόσο τον μισούσε κι αυτόν! Που την άφησε κι έφυγε. Που της πήρε τα χρόνια. Που της πήρε τη χαρά. Μα πάνω απ' όλα που της πήρε την πίστη στον εαυτό της!
Αυτή, μια γυναίκα που έκανε ορειβασία σε δυσκολοπρόσιτες βουνοπλαγιές, που δεν λύγισε κάνοντας παρά πέντε, που αντιμετώπισε έναν μασκοφορεμένο άντρα μια νύχτα χωρίς φεγγάρι, όταν της επιτέθηκε- λιώμα θα τον είχε κάνει αν δεν το είχε βάλει στα πόδια - αυτή η ατρόμητη γυναίκα φοβόταν απόψε ένα χαλασμένο παράθυρο!
Ντράπηκε!
Κι η ντροπή έγινε θυμός!
Κι ο θυμός την ταρακούνησε!

Και να που μέσα σε λίγα λεπτά έγινε το κλικ! Μερικές φορές φτάνει ένα χαλασμένο παράθυρο για να σε ταρακουνήσει και  να δεις τη "χαλασμένη" σου ζωή. Μερικές φορές φτάνουν ελάχιστα λεπτά για να δεις τη ζωή σου όλη, σαν ταινία όπου κάποια άλλη πρωταγωνιστεί. Κι εσύ απλά θέλεις να της φωνάξεις τι να κάνει. Ποια απόφαση να πάρει!
Ανακάθισε στο κρεβάτι της. Έψαξε για το ημερολόγιό της, στο κομοδίνο. Είχε καιρό, μήνες να το συμπληρώσει. Δεν έβρισκε τίποτα καινούργιο να γράψει.
Πήρε το μολύβι με τρεμάμενα χέρια, από τον ενθουσιασμό που ξαφνικά την κυρίεψε κι έγραψε όσο πιο έντονα μπορούσε:  "Αύριο ξαναφτιάχνω τα χαλασμένα πράγματα στη ζωή μου!  Πρωί πρωί  στάση στου κυρ-Θωμά την κιγκαλερία : Να αγοράσω καινούργιο μεντεσέ. 

Καληνύχτα στο χτες! 

Καλημέρα ζωή! "
@ριστέα

28 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ιστορία για καληνύχτα!!
    Μπράβο Αριστέα μου!
    Τα φιλιά μου και καλό μας ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν ήταν κάτι σπουδαίο αλλά η συμμετοχή και μόνο μου έδωσε μεγάλη χαρά! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τη διάβασα στο παιχνίδι μας, τη διαβάζω κι εδώ με την ίδια λαχτάρα. Είναι από τις ιστορίες που μέσα τους κρύβουν κάτι πικρόγλυκο. Είναι αυτό που χαρακτηρίζει τις ψυχές όσων έχουν αισθήματα. Και στο τέλος αφήνει να ξεχειλίσει τόση αισιοδοξία μέσα από μια φράση μόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου, με τιμούν τα λόγια σου πολύ! Θεωρώ ότι αν και πονεμένη η ιστορία μου στην αρχή κρύβει τόση αισιοδοξία στο τέλος της! Αυτό χάρηκα πιο πολύ! Ελπίζω να μην ξαναγράψω πονεμένα όμως , γιατί θα μου βγει ρετσινιά στο τέλος!
      Σε ευχαριστώ για τη χαρά που μας δίνεις μέσα από το παιχνίδι σου!

      Διαγραφή
  3. Χίλια μπράβο...Πήρες 5 λέξεις και τους έδωσες τόσο συναίσθημα,τόσο πάθος..τόσα νοήματα..Μια σύντομη ιστορία αλλά μιας ζωής..Πάλι με συγκίνησες!!
    Εσύ, η Εύη(Beloved Ideas)και η myStickland θα έπρεπε να γράφετε επαγγελματικά..Μου φαίνεται θα γίνω μάνατζερ σας για να με ακούτε.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω τι να πω; Χίλα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)))
      Εγώ δεν γράφω συνολικά καλά νομίζω, κάποιες στιγμές απλά έχω έμπνευση! Υπάρχουν τόσες άλλες καλύτερες πένες! Γράφω για μένα :)))
      Αν διαβάσεις την ιστορία που ήρθε πρώτη ( την οποία και εγώ ψήφισα) θα καταλάβεις τι θα πει επαγγελματική συγγραφή !
      Αλλά αν επιμένεις να γίνεις μάνατζερ έχω ένα παιδικό διήγημα στο συρτάρι ...έλα πάρτο να το εκδόσεις...αράχνες θα βρω στο συρτάρι αν το ανοίξω αχαχαχαχαχα !

      Διαγραφή
  4. Ας στηρίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε την γλυκιά, ρομαντική και ευαίσθητη μας Φλώρα..Αυτή την φορά ήταν όλες οι ιστορίες πολύ ωραίες..Δυσκολεύτηκα να βαθμολογήσω..Δεν είσαι μέσα στις 3 που ψήφισα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου άρεσε η δική σου.. Πήρες 6 βαθμούς, συγχαρητήρια..Συμμετείχα κι εγώ και πήρα 0 βαθμούς!! Το κανα μονο και μονο για να στηρίξω την καλή μας Φλώρα και το ωραίο παιγνίδι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου , ήταν όμορφη η πρώτη σου προσπάθεια! Και μόνο ότι έγραψες αρκεί! Εμείς που το κάναμε μοιραζόμαστε την ίδια χαρά ....αυτή της συμμετοχής!
      Και να μην σταματήσεις ...μπορεί να ανακαλύψεις ότι μπορείς και περισσότερα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχω..Φιλούθκια
      Ετσι κι αλλιώς ταλέντο στο γράψιμο δεν έχω..Το ξέρει και η Φλώρα μας αυτό ότι το κάνω μόνο για στήριξη

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια; Δεν το ήξερα! Χίλια μπράβο για την προσπάθεια! :)

      Διαγραφή
    4. Κάνουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε το ένα μπλογκ το άλλο...και την καλή μας Φλώρα με το όμορφο παιγνίδι της..Πάντως και τις δύο φορές που συμμετείχα πήρα 0 βαθμούς !!

      Μπράβο και σε σένα για την προσπάθεια και στήριξη στην Φλώρα μας

      Διαγραφή
    5. Τώρα σε θαυμάζω ακόμα περισσότερο! Μπράβο σου καλή μου!
      Χίλια μπράβο! :))))

      Διαγραφή
    6. Μπα..δεν έκανα τίποτα..αφού δεν ε΄χω ταλέντο στο γράψιμο κι αυτό φανηκε και τις δυο φορες που οι ιστοριες μου πηραν ΜΗΔΕΝ!! χαχα σαν διαγωνισμα ακουστηκε..
      Καλημέρα Αριστέα μου, εχω πολύ δουλειά στο γραφείο και δε βρήκα χρόνο για τη βολτα μου στη μπλογκογειτονια μας...

      Διαγραφή
    7. αχαχαχα! Μου αρέσεις που το αντιμετωπίζεις έτσι χαρούμενα! Για αυτό σου είπα ότι σε θαυμάζω ! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τις διάβασα τις αναρτήσεις που έχασα.
    Το ημερολόγιο του Paulo το έκανα δώρο στη μαμά μου και φυσικά της άρεσε.Πολύ αστείο αυτό με τα προβατάκια,μ' άρεσε κι έτσι όπως τα είπες!
    Και στις πέντε λεξούλες έδωσες σάρκα και οστά,μοναδική.
    Κλείνουν τα ματάκια μου,την πέφτω!
    Καλημέρα πριγκίπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου ♥♥♥ σε ευχαριστώ κουκλίτσα μου!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και καλή επιστροφή στο Παρίσι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη κι ευαίσθητη η ιστοριούλα σου... βγαλμένη μέσα απ΄ την ψυχή σου!Κι η απόδοσή της τόσο παραστατική!
    Νιώθω ότι σ΄ αρέσει να γράφεις κι αυτό δεν πρέπει να τ΄ αφήσεις.Ευχέρεια λόγου διαθέτεις, διευρυμένο λεξιλόγιο κατέχεις, ταλέντο ολοφάνερο υπάρχει κι αν έχεις και χρόνο τότε μη διστάζεις... συνέχισε κι είμαι σίγουρη πως θα πετύχεις!
    Καλημέρα με πολλά χαμόγελα, χαρούμενη Κυριακή να περάσεις καλή μου και Χρόνια Πολλά σ΄ όσους κι όσες γιορτάζουν, αλλά και σ΄ ολόκληρον τον κόσμο!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Αυτό τον καιρό χρόνο δεν διαθέτω καθόλου , από Μάρτιο όμως, πρώτα ο θεός, θα έχω ! Θα το δω ! Αυτό ή βγαίνει ή δεν βγαίνει! Με το ζόρι δεν γίνεται! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Με συγκίνησες!
      Χρόνια πολλά στη μαμά μου και σε όλους όσοι γιορτάζουν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ΩΩΩ!Να τη χαίρεσαι γλυκιά μου τη μαμά σου και να ΄ναι πάντα γερή.Οι γονείς μας ειν΄ ότι καλύτερο έχουμε και τους οφείλουμε πάρα πολλά!Χρόνια της πολλά και καλά!Να ΄ναι χαρούμενη, ευτυχισμένη και να της δώσεις πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! :))))
      Της έδωσα ! ;-)

      Διαγραφή
  7. Εμένα μου είχε αρέσει η ιστορία σου..
    Όταν ψήφισα έγραψα πως μακάρι να μπορούσα να ψηφίσω κι άλλες..και η δική σου (χωρίς φυσικά να ξέρω ποιανού είναι) ήταν μέσα σε αυτές...κάθε φορά έχω το ίδιο πρόβλημα..μου αρέσουν πάνω από τρεις και η επιλογή είναι πάντα δύσκολη..
    Καλή συνέχεια...!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αντίθετα από μένα που όταν μου αρέσει μία με διαφορά από τις άλλες δεν ψηφίζω παρά μόνο μία, άντε δύο! Ναι είναι δύσκολη η επιλογή αλλά έχει μια γλύκα να ξέρεις ότι βοηθάς κι εσύ με την επιλογή σου!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Καλημερα χαρά μου..! Συγχαρητήρια για την ιστορία σου. Μέσα από τα αληθινά σου λόγια ξεπροβάλει η όμορφη ψυχή σου!

    υγ..

    Όσον αφορά το απόφθεγμα του Λειβαδίτη..

    "Ώσπου ένα μικρό, τυχαίο άστρο μου παιρνε και το τελευταίο επιχείρημα πως ΔΕΝ είναι ωραίος ο κόσμος!"

    Είναι αισιόδοξο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Να'σαι καλά!
      ΥΓ: Μα έτσι κι αλλιώς κι εγώ είπα ότι είσαι αισιόδοξη! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. υπέροχη! όπως πάντα...
    καλή χρονιά Αριστέα! να ονειρεύεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλή χρονιά και σε σένα! Με υγεία! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου αξιώθηκα να έρθω στα μέρη σου και όπως βλέπω, θα περνάω συχνά. Μ' αρέσει εδώ...
    Ήθελα να σου εκφράσω για άλλη μια φορά τις ευχαριστίες μου για την αυθόρμητη και απλόχερη υποστήριξή σου, που δεν σου κρύβω ότι με ενθάρρυνε πολύ τις πρώτες μέρες του διαγωνισμού.
    Η ιστορία σου ήταν μέσα σ' αυτές που είχα ξεχωρίσει κι εγώ. Άσχετα απ' τη βαθμολογία, είναι κορυφαία εμπειρία να καταθέτεις ένα κομμάτι της ψυχής σου και να μοιράζεσαι συναισθήματα.
    Ολόψυχα σου εύχομαι καλές διαδρομές να έχεις στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας μια τόσο όμορφη ιστορία! Χαίρομαι όταν διαβάζω όμορφα κείμενα....συγκίνηση ένιωσα με το δικό σου!
      Α! Κι όταν κάτι εγώ προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό το φωνάζω σαν μικρό παιδάκι! Μοιράζομαι και με άλλους τη χαρά μου ή τα συναισθήματά μου! Την ιστορία σου την έστειλα μειλ στην κολλητή μου αμέσως! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή