Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 5η

Photo a Day 5 November : 5 o'clock

Και η φωτογραφική πρόκληση συνεχίζεται με θέμα ...οτιδήποτε κάνεις στις 5! Το πρωί ή το απόγευμα!

Επειδή πάντα στις 5 το πρωί  εγώ βλέπω όνειρα, είμαι σίγουρη, σπάνια έχω αϋπνίες ή διασκεδάζω τέτοια ώρα , δεν έχω πια τα κότσια και τις αντοχές σε αυτή την ηλικία... αποφάσισα να αποδώσω τι κάνω στις 5 το απόγευμα! Τις καθημερινές, όπως σήμερα καλή ώρα ! 
5  είναι η ώρα που σχολάω ...λίγο πιο νωρίς , λίγο πιο αργά,.... εξαρτάται κι από τη δουλειά της ημέρας φυσικά! 

Λίγο πριν τις 5 βλέπω την ταπετσαρία της οθόνης μου για τελευταία φορά πριν σβήσει....
Το μήνυμα που έχω επιλέξει ... δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο πέρα από μήνυμα ενθάρρυνσης κι από Κοέλο που λατρεύω:


Βγαίνοντας από το χώρο της δουλειάς αντικρύζω αυτό το τοπίο:

και νιώθω απλά ευλογημένη που δεν βλέπω, πολυκατοικίες, δρόμους, φανάρια, κόσμο ... και δεν ακούω παρά βελάσματα! Ναι, βελάσματα από πρόβατα! Θεία μουσική σε σχέση με τα κορναρίσματα και τους ήχους από μηχανές που μαρσάρουν !

Στις 5 παρά κάτι ο ουρανός σήμερα ήταν έτσι ...τόσο ρομαντικός κι απίθανα ονειρικός!

Η πρώτη εικόνα μου καθώς το αυτοκίνητο κινείται ......




Το αυτοκίνητο τρέχει κι εγώ τραβώ...... Ευτυχώς δεν οδηγώ!


Αφήνουμε την πόλη μας στα δεξιά μας και πάμε από την εθνική...Τις καθημερινές ούτε που τη βλέπω τη ζωή στην πόλη.... Από εξοχή σε εξοχή πηγαίνω!


Όταν πια φθάνω σπίτι έχει νυχτώσει!


Άλλη μια μέρα φεύγει....
Σηκώνομαι πρωί ...γυρίζω νύχτα.
Δεν παραπονιέμαι .
Όταν περνάς όμορφα, όταν έχεις τέτοιες εικόνες μαζέψει, 
αντέχεις και λίγη κούραση παραπάνω και νεύρα και πολλά ακόμα....

Ήταν η πέμπτη μου μέρα στη φωτογραφική πρόκληση  του Νοεμβρίου που περισσότερα βρίσκεις εδώ.

Σημείωση: Στις 5 ακριβώς ήταν οι δύο τελευταίες φωτογραφίες για αυτό και τους άλλαξα τα χρώματα αν όχι τα φώτα! χεχε!


Καλό σας βράδυ...Για αύριο ...έχει ο θεός!
airis



20 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ, θα σκάσω.
    Μα τρείς ώρες μετά ;

    Ok, να σου γράψω και αυτο. Με τέτοιες εικόνες γλυκιά μου πως να μην έχεις ομορφιά μέσα σου ; Να τις ζείς καθημερινά, σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα! Μα ήθελες να φωτογραφίζω και να τις κοτσάρω αμέσως;; Αμ πώς! Δεν θέλουν το ρετουσάρισμά τους , να γράψω τα λογάκια μου , να προσθέσω καλλιγραφικά το όνομά μου! Τι κάνω στις 5 έλεγε ! Όχι "βάλτο στις 5!"
    χεχε! Έχε χάρη το σώζεις παρακάτω!
    Μερσί! Κι εγώ αυτό ελπίζω! :)))
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχα!Τώρα με τη χειμερινή ώρα ούτε στη Λαπωνία να ζούμε.Να φεύγεις το πρωί και να γυρίζεις βράδυ.Να τα λες αυτά σε κάτι τροπικές χώρες και να νομίζουν ότι δουλεύουμε 15 ώρες.
    Πολύ ωραίες και κατατοπιστικές οι φωτογραφίες σου με το κειμενάκι σου.Τουλάχιστον πρόλαβες κι είδες λίγο ήλιο γλυκιά μου.Εμείς εδώ άστα να πάνε...
    Ευλογημένοι αυτοί οι άνθρωποι που ζουν σε τέτοια όμορφα μέρη... κοντά στη φύση.Ευτυχώς που δεν έχω τέτοιο παράπονο.
    Καλό σου βραδάκι!Φιλιά!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε ! Αυτή η αλλαγή της ώρας βοηθάει το πρωί αλλά το απόγευμα δεν αντέχεται! Και σε ένα μήνα θα είναι χειρότερα :(
      Ναι το πρωί ξεκίνησε μια θαυμάσια μέρα ! Αλλά δεν πειράζει! Μην τα θέλουμε όλα δικά μας!
      Ναι κι εγώ έτσι αισθάνομαι! Δεν θα μπορούσα να ζω Αθήνα ή σε πολυκατοικία με τίποτα!
      Καλό βράδυ!
      Φιλάκια Σοφία μου ♥

      Διαγραφή
  4. Είσαι τυχερή που καθώς τελειώνεις τη δουλειά σου βλέπεις φύση. Φαντάσου να μην έβλεπες ουρανό παρά μόνο αν σήκωνες ψηλά το κεφάλι σου γιατί σου τον εμποδίζουν τα κτίρια.
    Όσο δούλευα ο Νοέμβριος ήταν ο χειρότερος μήνας μου γιατί με σκοτάδι ξύπναγα και με σκοτάδι γύριζα σπίτι μου...
    Φρίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς φρίκη! Δεν θα το άντεχα ...δηλαδή θα το υπέμενα αλλά θα υπέφερα! Το μόνο σίγουρο!
      Συνήθισα να βλέπω δέντρα .......
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Όμορφες εικόνες!Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου για τον Κώστα..Καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά Κατερίνα μου! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Βρήκα κάτι που δεν έχουμε κοινό..δεν αντέχω τον Κοέλιο..χαχα!!
    Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου και αυτά που βλέπεις..
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Δεν θα σε πείσω για τον Κοέλο....ή τον λατρεύεις ή τον μισείς! Δεν μου αρέσουν όλα τα βιβλία του πάντως και δεν με εντυπωσίασε ποτέ ο Αλχημιστής!
      Αλλά σε άλλα του έργα μου αρέσει πολύ μα πολύ!
      Φιλιά Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που βλέπω σε πόσο όμορφο μέρος κατοικείς και δουλεύεις!Είναι άλλο πράγμα να έχεις τέτοιες εικόνες καθημερινά, αποσυμπιέζεσαι βρε παιδί μου!Κι εγώ στη Περιφέρεια μένω και εργάζομαι και σε καταλαβαίνω απόλυτα που δεν αντέχεις βουή, πολυκοσμία,φανάρια,τρέλα κ.λ.π.
    Αν και ανεβαίνω συχνά Πειραιά και εκεί γεννήθηκα και μεγάλωσα, δε νομίζω πως πια θα μπορούσα να μείνω εκεί.
    Οι φωτογραφίες εξαιρετικές σε συνδυασμό με το κείμενο!Σε φιλώ και καλό σου βράδυ!..κι αντίθετα από τη Μαρία, εμείς έχουμε κι άλλο κοινό, λατρεύω Κοέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όλα αυτά @iris αλλά δεν μας λές που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι όμορφα @iris μου!! με τέτοιες εικόνες και τέτοιους ήχους μόνο γαλήνια θα μπορούσε να είναι η μέρα!!! ο στίχος φοβερός! να είναι πάντα όλες σου οι μέρες όμορφες!! φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Αχ, κι εγω εχω τραβηξει κατι ηλιοβασιλεματα αυτες τις μερες.....ονειρο.....
    Τα φιλια μου και λατρευω την αισιοδοξια σου!
    Ματς!!!! :ο*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μείνει πίσω το ξέρεις; Δεν θα συμμετέχεις τελικά στην πρόκληση του Νοέμβρη ;;;;
      Φιλάκι! ♥

      Διαγραφή