Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Τι 'ναι το ταξίδι

Τι'ναι το ταξίδι
Να πάει η γραμμή του ορίζοντα πιο κει
Όσο μπορεί ν'απλωθεί η μνήμη
Κοιμήσου εσυ ν'ανοίγεται η ζωή

Τι'ναι το ταξίδι
Να πέσουνε μπροστά μου τα βουνά
Απ'τα σκαλιά στην καρδιά κι ήδη
Πρωτού να φτάσω να'μια άλλος πια

Κι ας μη σ'έχω βρει
Μου φτάνει το λιμάνι που άνοιξε
Κι ας μη σ'έχω βρει
Μου φτάνει τόση αγάπη,άξιζε

Τι'ναι το ταξίδι
Τα πεύκα που ανεβαίνουν σαν φωτιές
Απ'τις αυλές στις κορφές φίδι
Ο δρόμος που κεντάει τις ακτές

Τι'ναι το ταξίδι
Το βλέμμα του ανθρώπου που ζητά
Στο πουθενά τη χαρά ήδη
Πρωτού να φτάσου είμαι μακρυά

Κι ας μη σ'έχω βρει
Μου φτάνει το λιμάνι που άνοιξε
Κι ας μη σ'έχω βρει
Μου φτάνει τόση αγάπη,άξιζε...

Στίχοι & μουσική:Γιάννος Αιόλου
Από το soundtrack της ταινίας ''A hero in Rome''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου